Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Gisteravond was ik met man en vrienden uit eten.  De kinderen (19 en 22) zouden zelf wat koken.  Kom ik om 23.30 thuis heb ik nog even de helderheid van geest in te kijken of er brood voor vandaag uit de vriezer was gehaald. Jongste moest vandaag om 8.00 werken.  Nee geen brood op het aanrecht.  Dus ik doe de vriezer open blijkt dat ze die niet goed dicht hadden gedaan na het bakken van de friet. Op de voorkant van delades grote plakkaten ijs,  vriezer kon om niet met goed dicht. Stond ik daar met een bakspaan dat ijs van de lades af te schrappen terwijl ik eigenlijk naar bed wilde. 

Moest naar de fisio hij was bezigen mijn onderrug en tijdens een beweging vroeg die om bepaalde spieren zo slap mogelijk te houden.
Daar ging de lucht in mijn darmen 

Had er vandaag weer eentje. Moest staan in de bus wegens  geen zitplek. Ik stond bij de deur en hield me met een hand vast aan een stijl en de andere aan een vuilnisbakken. We hadden  een nogal ruig rijdende buschauffeur  en toen  deze opeens vol in de remmen ging , schoot het vuilnisbakken open. Daar ging ik...

lientje69 schreef op 02-05-2024 om 20:58:

Had er vandaag weer eentje. Moest staan in de bus wegens geen zitplek. Ik stond bij de deur en hield me met een hand vast aan een stijl en de andere aan een vuilnisbakken. We hadden een nogal ruig rijdende buschauffeur en toen deze opeens vol in de remmen ging , schoot het vuilnisbakken open. Daar ging ik...

Toch niet pijn gedaan?

rooiekater schreef op 02-05-2024 om 21:14:

[..]

Toch niet pijn gedaan?

Nee dat viel wel mee. Wel wat blauwe plekken ( ik gebruik  bloedverdunners  ) van het steeds met mijn arm heen en weer stoten tegen de wand  door het felle remmen en optrekken. Maar blauwe  plekken  ben ik wel gewend.😅

  • En autocorrect maakte van vuilnisbakJE vuilnisbakken. Het was er maar één  hoor.  Niet dat de hele bus gelijk onder de smurrie lag...
lientje69 schreef op 02-05-2024 om 21:31:
  • En autocorrect maakte van vuilnisbakJE vuilnisbakken. Het was er maar één hoor. Niet dat de hele bus gelijk onder de smurrie lag...

Dat beeld had ik wel een beetje voor ogen. Gelukkig dat je je niet heel veel pijn gedaan hebt.
Ik gebruik geen bloedverdunners maar ben ook goed in blauwe plekken  .. Ik ben onhandig en ik stoot me nog wel eens dus ik zit ook altijd onder...

jeuh, ik heb ook weer een bijdrage.. Oven piept dus ik denk aahh mn zalmlasagne is klaar, lekkerrrr! Ik was alleen even vergeten die lasagne in de oven te zetten dus dat ding stond aan voor Jan met de korte achtermaam... 

OperaQueen schreef op 03-05-2024 om 18:07:

jeuh, ik heb ook weer een bijdrage.. Oven piept dus ik denk aahh mn zalmlasagne is klaar, lekkerrrr! Ik was alleen even vergeten die lasagne in de oven te zetten dus dat ding stond aan voor Jan met de korte achtermaam...

😂

Op woensdag de stekker even uit de vriezer trekken omdat ik het stopcontact nodig had. 
Kom ik er zaterdag achter dat de spullen in niet lekker invriezen. Blijkt dat vriend die andere stekker eruit had gehaald, maar niet had beseft dat de vriezer er weer in mocht.
De vriezer is weer lekker opgeruimd 😁

OperaQueen schreef op 03-05-2024 om 18:07:

jeuh, ik heb ook weer een bijdrage.. Oven piept dus ik denk aahh mn zalmlasagne is klaar, lekkerrrr! Ik was alleen even vergeten die lasagne in de oven te zetten dus dat ding stond aan voor Jan met de korte achtermaam...

 

Kater en Loulou: ik blooper niet zo heel erg vaak maar als ik het doe doe ik het goed 
Evaluna; zo is het, elk nadeel heeft zijn voordeel 😁

En we gaan nog even door; net een eitje gekookt, haal ik uit de pan met een lepel, valt ie op de grond. 
En dat heeft ie niet overleefd; inferieur product..

OperaQueen schreef op 05-05-2024 om 12:32:

En we gaan nog even door; net een eitje gekookt, haal ik uit de pan met een lepel, valt ie op de grond.
En dat heeft ie niet overleefd; inferieur product..

Was het een zachtgekookte? Hard overleeft het meestal  wel  is  mijn ervaring.  Pelt dan ook een stuk makkelijker. 

lientje69 schreef op 05-05-2024 om 15:59:

[..]

Was het een zachtgekookte? Hard overleeft het meestal wel is mijn ervaring. Pelt dan ook een stuk makkelijker.

Nee, daar houdt ik niet van.. alhoewel deze eigenlijk te zacht was...  (Dat was dus een zooitje op de vloer  )

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.