Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Oooooww Bakblik dat zou ook een goeie voor mij zijn.... Ik ben echt een kampioen rookmelder aankrijgen met koken... 

Auwereel schreef op 03-04-2024 om 22:41:

Ik word helemaal achterdochtig van mijn radiografische aangestuurde klok. Zou regelmatig moeten connecten met de moeder-atoomklok. Kennelijk zat er teveel beton omheen, want dit jaar ging-ie niet op zomertijd. Ok, onder het dakraam gehangen, dat moet goed gaan. Maar nu staat regelmatig de secondewijzer stil als ik naar de klok staar. Dat doe ik tijdens het tandenpoetsen om te zien wanneer de 2 minuten vol zijn.
Situatie: ik kom de badkamer in en secondewijzer loopt, ik ga naar de wc, was mijn handen, ik doe tandpasta op mijn borstel, secondewijzer loopt al die tijd als ik er een blik op werp. Ik begin te poetsen, staar naar de klok, de secondewijzer bereikt de 12 en staat daarna stil. De grote wijzer floept wel elke minuut verder, dus de klok loopt wel. Dit is me de afgelopen dagen drie keer overkomen, en nu de vraag: hoe weet die klok dat ik ernaar staar???

Wij hebben zulke klokken op school in de lokalen. Vaak gaan die ‘s avonds laat zich even goed zetten en dan gaan ze dus bijna 12u vooruit draaien. Dat zie je natuurlijk bijna nooit want wie is er om 23u nog in de school? 
Nu hadden we begin schooljaar een brugklasintroductie met overnachting op school. Leerlingen lagen in de lokalen. Opeens een hoop gegil in een van de lokalen. Ik erheen. Mevrouw! De klok is gejinxt! Het hielp natuurlijk niet mee dat ze op dat moment spookverhalen aan elkaar aan het vertellen waren 🤣

SuzyQFive schreef op 05-04-2024 om 11:23:

[..]

Wij hebben zulke klokken op school in de lokalen. Vaak gaan die ‘s avonds laat zich even goed zetten en dan gaan ze dus bijna 12u vooruit draaien. Dat zie je natuurlijk bijna nooit want wie is er om 23u nog in de school?
Nu hadden we begin schooljaar een brugklasintroductie met overnachting op school. Leerlingen lagen in de lokalen. Opeens een hoop gegil in een van de lokalen. Ik erheen. Mevrouw! De klok is gejinxt! Het hielp natuurlijk niet mee dat ze op dat moment spookverhalen aan elkaar aan het vertellen waren 🤣

Nou, die van mij is nog veel enger, de ene keer doet-ie dat om 10 uur 's avonds, de andere keer om 23:50 uur, geen pijl op te trekken, maar wel een paar keer net toen ik in de buurt was!

SuzyQFive schreef op 16-03-2024 om 07:03:

Van de week had ik een schone broek van de lijn gehaald en aangetrokken. Vervolgens was ik daarna naar school gefietst maar dacht wel, wat zit ie gek. Ik stap van mijn fiets af en toen bleek er nog een microvezeldoekje aan te hangen. Mijn kinderen hebben ook echt hun ogen nog dicht hè, zo ‘ s ochtends.
Loop ik op school de trap op, denk: zit toch nog niet goed hoor. Dus in mijn lokaal toch even checken. Zat er een onderbroek in mijn pijp 🤣.

SuzyQFive schreef op 16-03-2024 om 07:03:

Van de week had ik een schone broek van de lijn gehaald en aangetrokken. Vervolgens was ik daarna naar school gefietst maar dacht wel, wat zit ie gek. Ik stap van mijn fiets af en toen bleek er nog een microvezeldoekje aan te hangen. Mijn kinderen hebben ook echt hun ogen nog dicht hè, zo ‘ s ochtends.
Loop ik op school de trap op, denk: zit toch nog niet goed hoor. Dus in mijn lokaal toch even checken. Zat er een onderbroek in mijn pijp 🤣.

Haha geweldig! 
Ik vind regelmatig, soms echt pas na weken, sokken of een doekje in een laken maar ik vind nooit wasgoed in mijn broek dus ik vind het bijna knap van je 😁
Wel balen van die ruziënde kerels die je vanmorgen wakker maakten. Ik snap nooit dat mensen die op onchristelijke tijden herrie maken niet even denken aan andere mensen, ook bijvoorbeeld in het centrum, dat ze niet bedenken dat daar ook mensen wonen..

Wij stonden gisteren met een volle platte kar bij de bouwmarkt  . Platen, stenen, zakken zand, balken. Vakkundig  gestapeld  door man zodat alles erop pastte. Bij de kassa wil man behulpzaam zijn  en tilt een grote emmer betonmix op van achteraf de kar om te scannen.
Boem. Kar kiepte voorover en alles eraf. Grote chaos.  Mensen achter ons die niets gekocht hadden konden er niet meer uit. Medewerker moest daarvoor een poortje bij een  andere kassa openen. 
Man ergerde zich kapot, ik kon er wel om lachen...

Ik was vanmorgen aan het schilderen.  Maar hield de verfbak wat te schuin. Alles over me heen...

lientje69 schreef op 15-04-2024 om 10:54:

Ik was vanmorgen aan het schilderen. Maar hield de verfbak wat te schuin. Alles over me heen...

Ooooooohh nee.... 😅

lientje69 schreef op 15-04-2024 om 10:54:

Ik was vanmorgen aan het schilderen. Maar hield de verfbak wat te schuin. Alles over me heen...

Voor de beeldvorming, welke kleur? 

Auwereel schreef op 15-04-2024 om 19:10:

[..]

Voor de beeldvorming, welke kleur?

Auwereel schreef op 15-04-2024 om 19:10:

[..]

Voor de beeldvorming, welke kleur?

Wit

Hele trui wit ( maar was werkkleding dus niet erg)

Maar zwarte hemd en bh eronder ook wit. Dat ga ik er niet meer uit krijgen...

lientje69 schreef op 15-04-2024 om 19:30:

[..]

Wit

Hele trui wit ( maar was werkkleding dus niet erg)

Maar zwarte hemd en bh eronder ook wit. Dat ga ik er niet meer uit krijgen...

Dan zeg je toch dat het zo hoort, dat dat het design is 

Even mopperen: wat is het toch weer stralend weer...  
Ik wil zon, niet weer regen.... 

nou inderdaad. vorige week eindelijk wat lekker weer en dan nu weer dit. Om te huilen.

Eloise schreef op 16-04-2024 om 15:10:

nou inderdaad. vorige week eindelijk wat lekker weer en dan nu weer dit. Om te huilen.


Nou ja het gaat wel weer over, waarschijnlijk/misschien zitten we over een paar weken massaal te klagen dat het zo heet is... 

Ik heb mij al 3 x aan mn elleboog gestoten (auww) en zojuist stond ik op het 'dopje' van mn telefoonkoort.. Ik ga geloof ik maar in bed liggen.. (met helm en harnas)

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.