Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Bakblik schreef op 15-03-2024 om 19:40:

[..]

Nee, geen nieuwe wekker. Bewijs dat man nu echt een bril nodig heeft. Hij zit al jaren in de ontkenning en met wat extra licht ging kijken wat beter.😜 Nu had hij een 5 voor een 6 aangezien.

Ik bedoelde eigenlijk meer of je een nieuwe wekker nodig had 😊

Hoop dat je vannacht goed en langer kunt slapen! 🤞🏼🌸

Loulou39 schreef op 15-03-2024 om 20:55:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer of je een nieuwe wekker nodig had 😊, maar bril voor man is de beste optie nu lees ik 😁

Hoop dat je vannacht goed en langer kunt slapen! 🤞🏼🌸

MMcGonagall schreef op 15-03-2024 om 20:23:

[..]

Mijn telefoon is mijn wekker en de helderheid staat maximaal. Dan lukt het zeker, maar ik zou een Kruidvat brilletje +2 voor hem kopen. Er gaat dan vast een wereld voor hem open.

Heeft hij al!  Maar dat ding op doen is nog een tweede😜

Loulou39 schreef op 15-03-2024 om 20:55:

[..]

Ik bedoelde eigenlijk meer of je een nieuwe wekker nodig had 😊

Hoop dat je vannacht goed en langer kunt slapen! 🤞🏼🌸

Als het goed is wel. Ding is nu uitgeschakeld. 

Van de week had ik een schone broek van de lijn gehaald en aangetrokken. Vervolgens was ik daarna naar school gefietst maar dacht wel, wat zit ie gek. Ik stap van mijn fiets af en toen bleek er nog een microvezeldoekje aan te hangen. Mijn kinderen hebben ook echt hun ogen nog dicht hè, zo ‘ s ochtends. 
Loop ik op school de trap op, denk: zit toch nog niet goed hoor. Dus in mijn lokaal toch even checken. Zat er een onderbroek in mijn pijp 🤣. 

en de mopper: 
Net om half zeven wordt ik wakker van geschreeuw op straat (bij mijn vriend). Ik kijk uit het raam. Drie kerels die ruzie staan te maken waarvan een kerel met een soort staaf of knuppel in zijn handen. Echt een enorme kerel… 
En maar schreeuwen. Heb je een nacht zonder kinderen en geen wekker te hoeven te zetten word je alsnog vroeg wakker gemaakt 🙃. 

Zat net met man al een poosje naar een aflevering van een opgenomen serie op tv te kijken, maar moet toch eigenlijk wel dringend naar de wc. Dus even op pauze, ik naar de wc, man naar de wc, we installeren ons weer, kijken verder en 2 minuten later is de aflevering afgelopen! Dat hadden we niet door omdat er nog een stuk reclame acheraan kwam...!  
Ik had juist zo'n zin in nog wat verder buizen, buiten vakantie komt het daar vaak niet van en ik vind het wel gezellig.

Zet je de oven aan nadat je netjes voorwerwarmd hebt, vergeet je de aardappelschijfjes erin te zetten. Schiet lekker op... 

Ik word helemaal achterdochtig van mijn radiografische aangestuurde klok. Zou regelmatig moeten connecten met de moeder-atoomklok. Kennelijk zat er teveel beton omheen, want dit jaar ging-ie niet op zomertijd. Ok, onder het dakraam gehangen, dat moet goed gaan. Maar nu staat regelmatig de secondewijzer stil als ik naar de klok staar. Dat doe ik tijdens het tandenpoetsen om te zien wanneer de 2 minuten vol zijn. 
Situatie: ik kom de badkamer in en secondewijzer loopt, ik ga naar de wc, was mijn handen, ik doe tandpasta op mijn borstel, secondewijzer loopt al die tijd als ik er een blik op werp.  Ik begin te poetsen, staar naar de klok, de secondewijzer bereikt de 12 en staat daarna stil. De grote wijzer floept wel elke minuut verder, dus de klok loopt wel. Dit is me de afgelopen dagen drie keer overkomen, en nu de vraag: hoe weet die klok dat ik ernaar staar???

@auwereel, staren is heel onbeleefd, misschien heb je de klok verlegen gemaakt? Bloost hij ook?

nlies schreef op 04-04-2024 om 00:51:

@auwereel, staren is heel onbeleefd, misschien heb je de klok verlegen gemaakt? Bloost hij ook?

nlies schreef op 04-04-2024 om 00:51:

@auwereel, staren is heel onbeleefd, misschien heb je de klok verlegen gemaakt? Bloost hij ook?

De klok verstijft onder mijn blik! 

Gistermiddag/avond sta ik een ovenschotel voor te bereiden als ik erachter kom dat de paneermeel op is.  De oven is al redelijk warm en er liggen nog 3 oude boterhammen waar ik tosti van wil maken morgen.
Ik leg de boterhammen in de oven, dan kan ik die na 5 minuten verkruimelen bij wijze van paneer. 
Voordeurbel met een pakketje voor de buurvrouw,  dochter op de app dat ze toch niet naar het avondcollege gaat en na wil eten. 
Verder aan de ovenschotel, snelle blik op de boterhammen leert dat ze nog een paar minuten mogen. 
Voordeurbel, de buurvrouw om haar pakketje te halen, even wat smalltalk en als ik terug ben in de keuken ruik ik geroosterd brood.
Als ik de oven open doe komt mij een felle brandlucht tegemoet.  De boterhammen zijn zwart. 
Raam open, afzuigkap aan maar de lucht is er niet goed uit te krijgen.  Vanochtend was ik om 6.15 beneden en ik rook het nog. Nu nog steeds eigenlijk, met raampjes open.

Ai, Bakblik.. Je had dus toch iets eerder je blik op je baksel moeten werpen. 
(Sorry, echt heel flauw maar moest hardop lachen om je verhaal in combi met je naam  )

Wel naar, zo'n geur kan echt lang blijven hangen inderdaad! Wel je ovenschotel nog kunnen eten?

HAHA!wait..what schreef op 05-04-2024 om 10:24:

Ai, Bakblik.. Je had dus toch iets eerder je blik op je baksel moeten werpen.
(Sorry, echt heel flauw maar moest hardop lachen om je verhaal in combi met je naam )

Wel naar, zo'n geur kan echt lang blijven hangen inderdaad! Wel je ovenschotel nog kunnen eten?

Ja met die ovenschotel is het goed gekomen. Toch maar een rol beschuit open genaakt voor wat kruim.  Normaal hebben we om en om beschuit of crackers open.  Nu waren er crackers open met pitjes een zaadjes dat is niet zo geschikt als paneerlaagje.

Ik kan niet meedoen met hhb maar maak meestal goed gelukte baksels. Mijn moeder vraagt voor haar verjaardag en die van mijn vader altijd om een taart van mij voor de visite, dan bestelt ze er 2 en met die ene van mij heeft ze dan genoeg voor al haar broers en zussen. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.