Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-02-2022 om 18:25

Blooper en Moppertopic


Ik verveel me, er is geen reet op tv en ik heb de puf niet om een nieuwe serie op prime te starten...

Toch wel 

Hotel moppers: slechte slappe kussens
Hete kamer waarbij de temperatuur  alleen  vanuit de receptie  te reguleren  is ( waarom in hemelsnaam  25 graden???? daar valt toch niet in te slapen???) En een brandalarm  dat midden in de nacht af gaat. Sta je daar te rillen  op straat. Want ja, van 25 graden naar 6 graden  is nogal een verschil.  De eigenaar  kwam. Storing in de brandmelder..... , heb gelijk de kamertemperatuur  omlaag laten gooien zodat ik in elk geval nog een paar uurtjes kon slapen.  Denk dat er wel wat medewerkers  een uitbrander gaan krijgen, er bleken 7 !!! kamers op deze temperatuur  te staan en ik had gisteravond  al gevraagd hem omlaag  te zetten. Eigenaar  was not amused  vannacht  om half 3. En ik eigenlijk  ook niet zo....

lientje69 schreef op 10-03-2024 om 07:37:

Hotel moppers: slechte slappe kussens
Hete kamer waarbij de temperatuur alleen vanuit de receptie te reguleren is ( waarom in hemelsnaam 25 graden???? daar valt toch niet in te slapen???) En een brandalarm dat midden in de nacht af gaat. Sta je daar te rillen op straat. Want ja, van 25 graden naar 6 graden is nogal een verschil. De eigenaar kwam. Storing in de brandmelder..... , heb gelijk de kamertemperatuur omlaag laten gooien zodat ik in elk geval nog een paar uurtjes kon slapen. Denk dat er wel wat medewerkers een uitbrander gaan krijgen, er bleken 7 !!! kamers op deze temperatuur te staan en ik had gisteravond al gevraagd hem omlaag te zetten. Eigenaar was not amused vannacht om half 3. En ik eigenlijk ook niet zo....

Nou dat is wel gemopper waard! Slecht geregeld daar zeg.. (En of het nou een goedkope of dure overnachting is, je betaalt er wel voor)
Wakker worden van een brandalarm niet vanwege een brand maar een storing, slechte zaak..! Mijns inziens hoort het hotel je nu wel tegemoed te komen...

Ik hoop dat je nog wat geslapen hebt en dat je een fijne dag hebt.

Ik ben niet helemaal in orde, erg moe en wilde vroeg mijn bed induiken. Kruikje gemaakt, in bed gelegd, maar toen ik een schone pyjama aan wilde trekken, besefte ik dat die nog in de schone-was wasmand zat, dus even was opvouwen en dan eindelijk mijn bed in. Ik vlij mijn voeten tegen de kruik en denk, wat voelt dat raar! Bleek ik de dop niet goed op re kruik gedraaid te hebben, bed kletsnat! De kruik was tijdens het was opvouwen helemaal leeg gelopen.  Moest ik eerst matras omdraaien en dat is zo'n werk, zelfs samen met man is dat een heel zwaar karwei... Maar, ik lig nu wel in een schoon bed (met kruik met dop er stevig op!)

Auwereel schreef op 11-03-2024 om 21:27:

Ik ben niet helemaal in orde, erg moe en wilde vroeg mijn bed induiken. Kruikje gemaakt, in bed gelegd, maar toen ik een schone pyjama aan wilde trekken, besefte ik dat die nog in de schone-was wasmand zat, dus even was opvouwen en dan eindelijk mijn bed in. Ik vlij mijn voeten tegen de kruik en denk, wat voelt dat raar! Bleek ik de dop niet goed op re kruik gedraaid te hebben, bed kletsnat! De kruik was tijdens het was opvouwen helemaal leeg gelopen. Moest ik eerst matras omdraaien en dat is zo'n werk, zelfs samen met man is dat een heel zwaar karwei... Maar, ik lig nu wel in een schoon bed (met kruik met dop er stevig op!)

Ik heb een electrische kruik, echt een aanrader! Die warm je op tot een bepaalde tempratuur en daarna koelt ie gewoon langszaam af.

Hier ook even piepen. Al bijna een week niet zo lekker en last van mn stem. Inmiddels ook nog overal spierpijn en gezellig koorts erbij... En dat terwijl ik net begonnen ben met sporten, komt dus echt heel goed uit grrrrr.

Het is goed gekomen maar auto deed niks vanmorgen toen ik weg moest. Accu naar zn grootje. (Door ouderdom, ik had niks aangelaten of zo...)
Anwb was er gelukkig snel, die zei dat ie vervangen moest worden maar heeft hem wel weer aan de praat gekregen en mij direct naar garage gestuurd. Echter exvr is erg handig met auto's en belde toen ik bij garage was dat hij er nog 1 heeft liggen die hij er morgen even inzet. 
Grote mazzel en ik kon toch naar mn afspraken (dus ik vraag me af of ie echt overleden is zoals man v. Anwb zei, ook na paar x stil staan deed ie het gewoon) maar goed ik schoot wel even im de stress...

Mijn pasgeboren dochter haar kleren verkeerd om aandoen 😂

Mopper; ben snipverkouden    (wakker omdat ik moest plassen, ik ga nog ff verder )

Verder houd ik me maar even rustig vandaag... (stom...)

Waarom check je gisteravond 3x !!!!!! De wekker?  Hij moet goed staan want vandaag nog een keer de wekker om 6.00 is niet nodig je hoeft niet naar U, de wekker op 7.30 is vroeg genoeg. 
Waarom loopt de wekker dan vandaag af op 5.30? Waarom? Zelfs de kinderen hoeven niet zo vroeg naar de trein.  Waarom? Waarom? Waarom?  Je had het 3x gecheckt!

NB: Ik vind het heerlijk om als eerste wakker te zijn en beneden aan de ontbijttafel de krant te lezen terwijl het buiten licht wordt maar 5.30 is zelfs mij te vroeg. Je weet dat ik niet meer slaap als ik na 5.00 wakker wordt. 

JosBoomsma11 schreef op 13-03-2024 om 11:32:

Mijn pasgeboren dochter haar kleren verkeerd om aandoen 😂

Gefeliciteerd  !

Even doormopperen want ik ben ziek (niet heel erg hoor, beetje grieperig en een kop vol watten...) en ik verveel me de p*stp*kken...

Bakblik schreef op 15-03-2024 om 06:03:

Waarom check je gisteravond 3x !!!!!! De wekker? Hij moet goed staan want vandaag nog een keer de wekker om 6.00 is niet nodig je hoeft niet naar U, de wekker op 7.30 is vroeg genoeg.
Waarom loopt de wekker dan vandaag af op 5.30? Waarom? Zelfs de kinderen hoeven niet zo vroeg naar de trein. Waarom? Waarom? Waarom? Je had het 3x gecheckt!

NB: Ik vind het heerlijk om als eerste wakker te zijn en beneden aan de ontbijttafel de krant te lezen terwijl het buiten licht wordt maar 5.30 is zelfs mij te vroeg. Je weet dat ik niet meer slaap als ik na 5.00 wakker wordt.

Nieuwe wekker?
Ik slaap ook niet meer als ik eenmaal vroeg wakker ben, dan gaat m’n hoofd aan en maak ik de meest stomme dingen enorm groot en moeilijk 😝.

Loulou39 schreef op 15-03-2024 om 19:20:

[..]

Nieuwe wekker?
Ik slaap ook niet meer als ik eenmaal vroeg wakker ben, dan gaat m’n hoofd aan en maak ik de meest stomme dingen enorm groot en moeilijk 😝.

Daar ben ik ook goed in... zo vermoeiend... 

Loulou39 schreef op 15-03-2024 om 19:20:

[..]

Nieuwe wekker?
Ik slaap ook niet meer als ik eenmaal vroeg wakker ben, dan gaat m’n hoofd aan en maak ik de meest stomme dingen enorm groot en moeilijk 😝.

Nee, geen nieuwe wekker.  Bewijs dat man nu echt een bril nodig heeft. Hij zit al jaren in de ontkenning en met wat extra licht ging kijken wat beter.😜 Nu had hij een 5 voor een 6 aangezien. 

Bakblik schreef op 15-03-2024 om 19:40:

[..]

Nee, geen nieuwe wekker. Bewijs dat man nu echt een bril nodig heeft. Hij zit al jaren in de ontkenning en met wat extra licht ging kijken wat beter.😜 Nu had hij een 5 voor een 6 aangezien.

Mijn telefoon is mijn wekker en de helderheid staat maximaal. Dan lukt het zeker, maar ik zou een Kruidvat brilletje +2 voor hem kopen. Er gaat dan vast een wereld voor hem open.

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.