Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Nooit te oud


Biebel schreef op 14-10-2021 om 17:23:

[..]

Yes! Ben ik wellicht niet de enige die de Twix, Mars volgens de omgeving als een kleuter met mengangst eet? Eerst de chocola, dan de caramel en dan het koekje?


Net zoals likken aan likkoekjes, of moccakoekjes!

Hahaha dat doe ik ook met café-noirtjes.

er.is.maar.1.Pino schreef op 14-10-2021 om 15:44:

[..]

Jaaaaa! En dan eerst de chocolade eraf eten zonder het schuim te beschadigen 😄

Ik eet altijd eerst de bodem en dan de rest. 😁

Lollypopje

Lollypopje

14-10-2021 om 19:11 Topicstarter

ik zou trouwens ook heel graag weereens mijn schoen zetten 😇 maarja heb niemand om hem te vullen

Wat ik weleens doe is als ik rond Sinterklaas ergens ben is daar iets in iemands schoen stoppen stiekem. Of op kantoor pepernoten op de bureaus strooien en dan stug blijven zeggen dat het van Sinterklaas was 😇

Lollypopje schreef op 14-10-2021 om 19:11:

ik zou trouwens ook heel graag weereens mijn schoen zetten 😇 maarja heb niemand om hem te vullen

Wat ik weleens doe is als ik rond Sinterklaas ergens ben is daar iets in iemands schoen stoppen stiekem. Of op kantoor pepernoten op de bureaus strooien en dan stug blijven zeggen dat het van Sinterklaas was 😇

Dat vind ik echt superleuk dat je dat doet. Wat een leuk idee (al zie ik buiten mijn huis zelden zomaar schoenen staan).

En dat is dan weer leuk met kinderen. Je kunt dus gewoon zomaar een keer je schoen ook zetten. Wel beetje jammer om hem dan zelf te vullen...

Lollypopje

Lollypopje

14-10-2021 om 19:48 Topicstarter

Heb het zelf ook weleens gehad. Bleef slapen bij een goede vriend, en vond de volgende dag een letter in mijn schoen op de gang 😂

Ik ben dol op Sinterklaas, maar vier het al jaren niet echt meer. Dus doe ik dit soort dingen. Afgelopen jaar ging het niet, misschien volgend jaar

Lollypopje schreef op 14-10-2021 om 19:11:



Wat ik weleens doe is als ik rond Sinterklaas ergens ben is daar iets in iemands schoen stoppen stiekem. Of op kantoor pepernoten op de bureaus strooien en dan stug blijven zeggen dat het van Sinterklaas was 😇

Ja, dat doen wij ook.

We hebben ook jaren gehad dat ineens sinterklaas langs kwam en dan was het de sport om te achterhalen wie vande collega's het was. Want natuurlijk had sinterklaas zijn eigen badge met foto. Dus zelfs de beveiliging doet mee.  En met 900+ collega's op locatie weet je niet zomaar wie het is.

Zo leuk om hier te lezen. Fijn om te horen dat er meer volwassenen zijn die nog met een knuffel slapen😀 dan ga ik er maar even vanuit dat jullie (relatief) normale mensen zijn, zo zie ik mezelf namelijk graag haha. 

Lollypopje

Lollypopje

14-10-2021 om 20:13 Topicstarter

Aviendha schreef op 14-10-2021 om 20:12:

Zo leuk om hier te lezen. Fijn om te horen dat er meer volwassenen zijn die nog met een knuffel slapen😀 dan ga ik er maar even vanuit dat jullie (relatief) normale mensen zijn, zo zie ik mezelf namelijk graag haha.

Ik vind mijzelf heel normaal 😇

En wat anderen vinden op dat gebied, kan mij niet boeien

Lollypopje schreef op 14-10-2021 om 20:13:

[..]

Ik vind mijzelf heel normaal 😇

En wat anderen vinden op dat gebied, kan mij niet boeien

😂🤣 Dat klinkt als “lekker puh!!” - past ook wel in dit topic 😄

Lollypopje

Lollypopje

14-10-2021 om 20:17 Topicstarter

er.is.maar.1.Pino schreef op 14-10-2021 om 20:15:

[..]

😂🤣 Dat klinkt als “lekker puh!!” - past ook wel in dit topic 😄

Ik werd van jongs af aan al raar gevonden door anderen. Ben inmiddels toch wel op het punt dat dat me niet meer boeit.

Dus ja: "Lekker PUH"

De leukste mensen vind ik de mensen die het kind in zich nooit zijn verloren. Daar kun je mee lachen.

Lollypopje schreef op 14-10-2021 om 20:17:

[..]

Ik werd van jongs af aan al raar gevonden door anderen. Ben inmiddels toch wel op het punt dat dat me niet meer boeit.

Dus ja: "Lekker PUH"

Jeetje ik zou dit echt zelf geschreven kunnen hebben.

Lollypopje schreef op 14-10-2021 om 20:17:

[..]

Ik werd van jongs af aan al raar gevonden door anderen. Ben inmiddels toch wel op het punt dat dat me niet meer boeit.

Dus ja: "Lekker PUH"

Niet raar maar Limited Edition.

https://images.app.goo.gl/7NVomPSwu73NTAvk6

Lollypopje

Lollypopje

14-10-2021 om 22:45 Topicstarter

MidasWolf schreef op 14-10-2021 om 22:35:

[..]

Niet raar maar Limited Edition.

https://images.app.goo.gl/7NVomPSwu73NTAvk6

Of gewoon Rivella

Ik duim nog steeds als ik verdrietig of heel moe ben. Inclusief tutdoek. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.