Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Nooit te oud


Regendrup. schreef op 14-10-2021 om 09:49:

[..]

Jaaaa, zo leuk. En in regenplassen stampen!

Sta regelmatig samen met mijn dochter in de plassen te stampen, ik weet niet wie het op dat moment leuker vind

Jaa heerlijk haha!

Regendrup. schreef op 14-10-2021 om 10:10:

[..]

Hahaha dan zou de mijne je echt een held vinden.

Laatst waren we ook aan het wandelen en zij springt echt VOL in een modderplas. En een vrouw die langsliep zei "Ojee meisje, nu zal mama wel boos worden, je bent zo vies nu en tegenwoordig willen de mama's dat niet meer he. Kinderen mogen nog niet meer kind zijn" *schud afkeurend haar hoofd en kijkt naar mij*.

Ik had mijn nieuwe schoenen aan dus wilde eigenlijk liever niet in die modderplas springen, maar ik heb me toch een aanloop genomen en ook midden in die plas gesprongen. Zo hard dat mevrouw modderspatten op haar broek had. Dat gezicht!!! Ze was me een partij boos.. want nu was haar broek vies.

Dochter en ik hebben ons helemaal kapot gelachen.

O heerlijk verhaal.  Zit bij mijn lunch dit hele topic te bingen. Ik lach me rot. 

On topic: Altijd thee drinken uit "mijn" beker en de smoor in hebben als een ander uit mijn beker drinkt.

Rondstruiner schreef op 14-10-2021 om 08:36:

Nooit te oud om geitjes te knuffelen bij de geitenboerderij.
Geitjes zijn zo leuk en lief

Dat heb ik met koeien geiten vind ik dan weer stinken. Verder wel lief hoor.

Gaan we verder: schommelen, huppelen, trampoline springen, overal in kleermakerszit op de grond zitten, tegen elke hond of kat of paard praten die ik tegenkom.

Mlah! schreef op 14-10-2021 om 13:16:

[..]

Dat heb ik met koeien geiten vind ik dan weer stinken. Verder wel lief hoor.

Gaan we verder: schommelen, huppelen, trampoline springen, overal in kleermakerszit op de grond zitten, tegen elke hond of kat of paard praten die ik tegenkom.

Ja, dat laatste doe ik ook . Ook vogels. Ik zeg ieder dier dat ik tegen kom gedag 

Ik ben nooit te oud voor het speelse in mij.

Mensen verbazen zich nog wel eens over mij, nagels gedaan altijd haren gedaan makeupje, dan zien ze me als snel als prinsesje tot ik met de kids mee de bomen in spring om te beklimmen, in de waterplassen stamp met mn zoontje, mee in de modder speel , in het bos kikkertjes vang met mn handen (klaat ze wel weer los hoor😆)  ik kan zo kinderlijk zijn soms, echt een karaktertrek en ben er heilig in overtuigd dat dat niet te dempen is.



im-still-a-kid-kid-stuff.gif


O ja, en mijn fantasierijke mind, daar wordt ik ook nooit te oud voor.

CompetentSparrow79

CompetentSparrow79

14-10-2021 om 14:38

Rachel. schreef op 14-10-2021 om 13:51:

Ik ben nooit te oud voor het speelse in mij.

Mensen verbazen zich nog wel eens over mij, nagels gedaan altijd haren gedaan makeupje, dan zien ze me als snel als prinsesje tot ik met de kids mee de bomen in spring om te beklimmen, in de waterplassen stamp met mn zoontje, mee in de modder speel , in het bos kikkertjes vang met mn handen (klaat ze wel weer los hoor😆) ik kan zo kinderlijk zijn soms, echt een karaktertrek en ben er heilig in overtuigd dat dat niet te dempen is.



im-still-a-kid-kid-stuff.gif


O ja, en mijn fantasierijke mind, daar wordt ik ook nooit te oud voor.

Leuk toch?!

BlueHeart schreef op 14-10-2021 om 14:38:

[..]

Leuk toch?!

Absoluut kvind het geweldig!😁

Herfstappeltaart schreef op 14-10-2021 om 09:44:

Het ongegeneerd naar binnen werken van een hele doos *****zoenen (hoe heten die tegenwoordig?)

Jaaaaa! En dan eerst de chocolade eraf eten zonder het schuim te beschadigen 😄 

NinjeTurtle schreef op 14-10-2021 om 12:16:

[..]

Je ziet het voor je he...?

Ja, helemaal! 😂 

Regendrup. schreef op 14-10-2021 om 10:10:

[..]

Hahaha dan zou de mijne je echt een held vinden.

Laatst waren we ook aan het wandelen en zij springt echt VOL in een modderplas. En een vrouw die langsliep zei "Ojee meisje, nu zal mama wel boos worden, je bent zo vies nu en tegenwoordig willen de mama's dat niet meer he. Kinderen mogen nog niet meer kind zijn" *schud afkeurend haar hoofd en kijkt naar mij*.

Ik had mijn nieuwe schoenen aan dus wilde eigenlijk liever niet in die modderplas springen, maar ik heb me toch een aanloop genomen en ook midden in die plas gesprongen. Zo hard dat mevrouw modderspatten op haar broek had. Dat gezicht!!! Ze was me een partij boos.. want nu was haar broek vies.

Dochter en ik hebben ons helemaal kapot gelachen.

Hahaha wat heerlijk! 

Ik lik nog steeds mijn liga milkbreaks uit

Om te huppelen als ik erg blij om iets ben. Ik ben begin 40. 

er.is.maar.1.Pino schreef op 14-10-2021 om 15:44:

[..]

Jaaaaa! En dan eerst de chocolade eraf eten zonder het schuim te beschadigen 😄

Yes! Ben ik wellicht niet de enige die de Twix, Mars volgens de omgeving als een kleuter met mengangst eet? Eerst de chocola, dan de caramel en dan het koekje?


Net zoals likken aan likkoekjes, of moccakoekjes! 

Koekje soppen in koffie of thee.

er.is.maar.1.Pino schreef op 14-10-2021 om 15:44:

[..]

Jaaaaa! En dan eerst de chocolade eraf eten zonder het schuim te beschadigen 😄

Oh heerlijk! (nu heb ik er zin in en heb ze niet).

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.