Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

11-07-2021 om 09:11

Napraattopic

Hallootjes. 
Valt er al wat na te praten? 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Is dat dezelfde als de nep PJK?

AcidicShark11

AcidicShark11

15-07-2021 om 16:24

Cocorico schreef op 15-07-2021 om 16:09:

Is dat dezelfde als de nep PJK?

Me dunkt.

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 16:33

AeonofWinter schreef op 15-07-2021 om 16:05:

[..]

Nou niet gaan doen of je achterlijk bent. Kom nou. Wil je ophouden? Dank je wel. 

Djees, nog steeds die kinderachtige fitties? Doe dat lekker ergens anders.

AeonofWinter schreef op 15-07-2021 om 16:05:

[..]

Nou niet gaan doen of je achterlijk bent. Kom nou.

Beweert ook dat ze deze nick gehouden heeft 

Meryss

Meryss

15-07-2021 om 16:44

Laatste wat ik erover zeg: ik schrok van jullie reacties. Mede omdat jullie meteen aanvallend reageren pas ik het ook niet aan. Vraag eerst aan iemand iets voordat jullie er gelijk met zijn allen opduiken. Erg kinderachtig en vooral met meer tegen 1. Dit is het laatste wat ik kwijt wil erover. 

Oke, kunnen we nu weer verder rouwen over Peter? 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

15-07-2021 om 16:53

Meryss schreef op 15-07-2021 om 16:44:

Laatste wat ik erover zeg: ik schrok van jullie reacties. Mede omdat jullie meteen aanvallend reageren pas ik het ook niet aan. Vraag eerst aan iemand iets voordat jullie er gelijk met zijn allen opduiken. Erg kinderachtig en vooral met meer tegen 1. Dit is het laatste wat ik kwijt wil erover.

Je hebt zo goed als dezelfde nick als een andere forummer hier. Doe niet zo raar en verander dat even. Ik had het niet eens door en dacht dat het dezelfde forummer was. 

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

15-07-2021 om 16:54

Meryss schreef op 15-07-2021 om 16:44:

Mag ik het vragen? 

Napraat vond ik een handig topic om te kijken waar commotie was, maar heb er nog nooit in gepost

Ben wel erg nieuwsgierig over de keuze van je nick

Ik neem aan dat ze heel goed weet wat ze doet aangezien ze direct hier in Napraat kwam posten. Dan heel verongelijkt gaan zitten doen alsof ze door meerdere wordt aangevallen. Ze heeft een dubbele agenda. Een hele doorzichtige, dat wel.

Hou eens op. 

DifferentSwan96

DifferentSwan96

15-07-2021 om 17:00

Bah wat flauw. 

Cocorico schreef op 15-07-2021 om 16:56:

Ik neem aan dat ze heel goed weet wat ze doet aangezien ze direct hier in Napraat kwam posten. Dan heel verongelijkt gaan zitten doen alsof ze door meerdere wordt aangevallen. Ze heeft een dubbele agenda. Een hele doorzichtige, dat wel.

Precies.

EnchantingChamois89

EnchantingChamois89

15-07-2021 om 17:04

Cocorico schreef op 15-07-2021 om 16:56:

Precies! En dan met zulke reacties komen, als je trolt, trol dan goed 

Everything changed but nothing changed. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.