Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

11-07-2021 om 09:11

Napraattopic

Hallootjes. 
Valt er al wat na te praten? 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Puss-in-Boots schreef op 14-07-2021 om 18:03:

[..]

Helder.

Ik blijf wel weg.

🍝

LawfulLark45

LawfulLark45

14-07-2021 om 18:06

Elfje schreef op 14-07-2021 om 17:36:

[..]

Ik hoop het, van iets spannends.

Ja, of ik lig net als Pimpelmees twee dagen op apegapen. Kan ook nog. Ik heb voor alle zekerheid overmorgen maar een vrije dag opgenomen, want de eerste keer moest ik me al ziek melden wegens onbruikbare arm

Puss-in-Boots schreef op 14-07-2021 om 13:12:

[..]

Ja. Tragisch dit.

Je wilde dit zelf.

Succes morgen LV!

Lady-Voldemort schreef op 14-07-2021 om 18:06:

[..]

Ja, of ik lig net als Pimpelmees twee dagen op apegapen. Kan ook nog. Ik heb voor alle zekerheid overmorgen maar een vrije dag opgenomen, want de eerste keer moest ik me al ziek melden wegens onbruikbare arm

Ik heb mij vanochtend ook ziek gemeld. Nu gaat het gelukkig weer morgen kan ik weer werken.

Lady-Voldemort schreef op 14-07-2021 om 17:32:

Haaai

Jullie hebben je kranig geweerd zeg vandaag.

Hier geen wateroverlast, zelfs geen noemenswaardige regen. Wat ik wel jammer vind, want ik kan altijd wel genieten van een wolkbreukje op zijn tijd. Morgen krijg ik mijn tweede Pfizer, dus wie weet heb ik dan wel iets spannends te vertellen.

Ah, ik mag overmorgen voor de tweede. Duimen dat het weer net zo goed gaat als de eerste.

Ik zou willen dat het hier eens ff flink ging onweren, alles voelt vochtig aan met dit niksige weer..

Succes morgen LV, hopelijk krijg je er geen last van. 

Hasse88 schreef op 14-07-2021 om 18:11:

[..]

Ah, ik mag overmorgen voor de tweede. Duimen dat het weer net zo goed gaat als de eerste.

Ik zou willen dat het hier eens ff flink ging onweren, alles voelt vochtig aan met dit niksige weer..

Ik duim voor je.

LawfulLark45

LawfulLark45

14-07-2021 om 18:16

Hasse88 schreef op 14-07-2021 om 18:11:

[..]

Ja erg he hier. Ik loop al twee dagen achtereen te druipen van het zweet terwijl er niets is dat wijst op warm weer: de temperatuur valt best mee en van zon is ook al geen sprake. En toch druip ik van het zweet.

Lady-Voldemort schreef op 14-07-2021 om 18:16:

[..]

Ja erg he hier. Ik loop al twee dagen achtereen te druipen van het zweet terwijl er niets is dat wijst op warm weer: de temperatuur valt best mee en van zon is ook al geen sprake. En toch druip ik van het zweet.

Gisteren zweette ik me ook ongans. Zeker na het fietsen naar het station. Vandaag werk ik thuis dus minder last. En geen druppel regen hier in het westen. Alleen heul veul wind.

DifferentSwan96

DifferentSwan96

14-07-2021 om 18:32

Puss-in-Boots schreef op 14-07-2021 om 18:03:

[..]

Helder.

Ik blijf wel weg.

Stel je niet zo aan. 

broccoli met aardappelwafeltjes en vlees gerold in katenspek. 

En als mijn menstruatie nu maar gewoon eens door wil komen, ben ik van die kutkrampen af. 

Saga schreef op 14-07-2021 om 18:51:

broccoli met aardappelwafeltjes en vlees gerold in katenspek.

En als mijn menstruatie nu maar gewoon eens door wil komen, ben ik van die kutkrampen af.

Lekker. ik hoop dat jouw menstruatie gauw doorkomt.

Lady-Voldemort schreef op 14-07-2021 om 18:16:

[..]

Precies, ff de stofzuiger door de woonkamer trekken zorgt al voor een extra douche-beurt.. En ook zo fijn voor mijn longen, die zitten weer helemaal vol door dat vochtige klote-weer.. Zo, rant over..

Hasse88 schreef op 14-07-2021 om 18:57:

[..]

Precies, ff de stofzuiger door de woonkamer trekken zorgt al voor een extra douche-beurt.. En ook zo fijn voor mijn longen, die zitten weer helemaal vol door dat vochtige klote-weer.. Zo, rant over..

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.