Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

11-07-2021 om 09:11

Napraattopic

Hallootjes. 
Valt er al wat na te praten? 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
WarpedTrout14

WarpedTrout14

14-07-2021 om 10:24

Sophia_! schreef op 14-07-2021 om 10:24:

[..]

Oh, goede tip! Ik ga het meteen doen.

Wie is jouw ava?

Hobbelster schreef op 14-07-2021 om 10:17:

Heel herkenbaar, met dat slapen Rachel! Hier ook een relatief makkelijk kind, maar met slapen is het met periodes echt lastig. Inmiddels weer een 2 weken vrij goed, na ook best weer een aantal weken met telkens uit bed komen, moeilijk kunnen inslapen etc.
Mijn man is vrij resoluut en legt haar terug en dan gaat ze ook wel slapen, ik ben meer een zacht ei en als het haar echt moeite kost in slaap te vallen en man is niet thuis, mag ze in ons bed liggen en ga ik erbij liggen tot ze slaapt. Ene keer duurt dat een kwartier tot halfuur, andere keer langer en dan ga ik ook maar vast tandenpoetsen en slapen. Soms houdt zij mij dan wakker en moet ik weleens boos worden. Maar meestal gaat ze dan gewoon lief slapen. Man legt haar dan in de nacht als hij zelf naar bed gaat, in haar eigen bed en slaapt ze lekker verder.

Precies hoe je het beschrijft! Zo is het bij mij ook. Alleen legt mijn man hem ook wel tussen ons in als het te lang duurt en te zwaar wordt.

Nou laten we hopen dat het voor ons snel ophoudt😅🧡

Wollstonecraft schreef op 14-07-2021 om 10:22:

[..]

Ik heb de tip gevolgd om topics die je wil blijven volgen favoriet te maken en dat tabblad bovenaan te zetten. Dan zie je dat op je homepage ipv gereageerd. Dat werkt goed.

Ah, dat is wel een mooie.

Sophia_!

Sophia_!

14-07-2021 om 10:26

Wollstonecraft schreef op 14-07-2021 om 10:24:

[..]

Wie is jouw ava?

Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik vind haar heel mooi 

Ik zag ook dat je kan uitschakelen dat mensen je kunnen loepen. Al werkt het loepen toch al anders dan bij Viva, vond wel een fijne optie.

Wollstonecraft schreef op 14-07-2021 om 10:20:

[..]

Ik heb daar meegelezen. Maar ik weet niet wat het is, ik word altijd helemaal kriegel van die topics.

Precies ik vind het ook een lastig topic.

Ik heb daar 1 keer op iemand gereageerd en dat was het ook. Ik wil echt geen discussies beginnen want die houden daar nooit op.

WarpedTrout14

WarpedTrout14

14-07-2021 om 10:28

Sophia_! schreef op 14-07-2021 om 10:26:

[..]

Dat weet ik eigenlijk niet, maar ik vind haar heel mooi

Ik ook. Ze komt me wel bekend voor op een vage manier.

WarpedTrout14

WarpedTrout14

14-07-2021 om 10:28

LiefsteFeetje schreef op 14-07-2021 om 10:26:

Ik zag ook dat je kan uitschakelen dat mensen je kunnen loepen. Al werkt het loepen toch al anders dan bij Viva, vond wel een fijne optie.

Dat heb ik ook uit staan.

WarpedTrout14

WarpedTrout14

14-07-2021 om 10:29

Rachel. schreef op 14-07-2021 om 10:27:

[..]

Precies ik vind het ook een lastig topic.

Ik heb daar 1 keer op iemand gereageerd en dat was het ook. Ik wil echt geen discussies beginnen want die houden daar nooit op.

En dat soort discussies leiden nooit tot meer begrip. Tenminste, op viva niet. Zal hier niet anders zijn.

Rachel. schreef op 14-07-2021 om 09:48:

[..]

De mijne word in december 2 jaar.

Eerlijk gezegd is hij echt een makkelijk kind altijd goed geslapen ( in een donkere kamer sliep hij het best)geen moeilijke eter hij eetecht alles, hij had zelfs laats stiekem hotwings van tafel gejat en gegeten😅.Super sociaal, niet bang niet eenkennig. Maar sinds kort verlatings angst. Hij slaapt dus zolang dat ik in zijn kamertje ben, maar normaal kon ik hem er wakker in leggen gaf ik kus en kon ik weglopen. Nu krijst hij het uit als ik de kamer uit zou lopen terwijl hij wakker is en gaat dan ook meteen staan. Ik blijf nu bij hem tot hij in slaap valt en dan kan ik weg. De ene keer slaapt hij dan goed maar zodra hij wakker word is het weer hetzelfde verhaal.

Soms ben ik zo moe nadat ie een paar keer zo wakker word in de nacht en dan leg ik hem bij ons, gelukkig slaapt ie dan wel goed zolang ik maar dichtbij ben als ie zn ogen open doet🥺 het was eerst nog erger maar ik moet eerlijk zeggen sinds dat ik hem soms bij ons leg gaat het wel beter en sneller met het in slaap vallen. Dus hopelijk blijft hij op een gegeven moment in zn eigen bedje liggen.

Die hotwings.  Maar lastig ja! En ook een beetje sneu die angst. Hier blijven we er ook altijd bij totdat ze slapen, nouja mijn man doet dat nu want ik zit dan met de jongste. 

Hopelijk is het gauw over. 

Elfje12 schreef op 14-07-2021 om 10:05:

[..]

Ik moet wel even wennen aan je foto

Haha, is wel heel anders dan wat ik altijd had he!  Maar dacht ach, nieuw forum, nieuw plaatje. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

14-07-2021 om 10:32

Dankjewel voor de beterschapswensen! Ik ben nu even op om te eten. En mijn thuiszorghulp komt zo. Maar zo meteen weer plat. Hou rechtop niet vol.

Micchan schreef op 14-07-2021 om 10:30:

[..]

Die hotwings. Maar lastig ja! En ook een beetje sneu die angst. Hier blijven we er ook altijd bij totdat ze slapen, nouja mijn man doet dat nu want ik zit dan met de jongste.

Hopelijk is het gauw over.

Jawel vast we we blijven positief he😁🙌 en wat betreft die hotwings ja te gek voor woorden als zijn vader iets met sambal erin eet neemt ie gwn happen en het doet hem niks🤣🤣 echt m kleine Surinamer is t zit gewoon in het bloed🤣 maar wij stoppen hem vaak wel want is niet zo goed voor zn darmpjes teveel van dat.

Wollstonecraft schreef op 14-07-2021 om 10:29:

[..]

En dat soort discussies leiden nooit tot meer begrip. Tenminste, op viva niet. Zal hier niet anders zijn.

Juist zijn echt zinloze discussies, einde van de dag ben je allemaal gefrustreerd en heb je niks bereikt ermee.

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.