Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

11-07-2021 om 09:11

Napraattopic

Hallootjes. 
Valt er al wat na te praten? 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hen74 schreef op 14-07-2021 om 03:46:

[..]

[..]

Nee. Maar heb nu wel even aandacht.

Voel me wel een beetje ellendig. Zie het tijdstip. Gisteren tweede vaccinatie gehad. Bij de eerste nergens last van (behalve beurse arm en precies een week later een rode, hete schijf op arm). Maar nu dus wat verhoging. En helaas voel ik me bij weinig verhoging al ellendig.

*aandachtsmodus uit*

Nee maar nu heb ik even aandacht zegt ze🤣

sorry ik sliep toev al toen je dit bericht poste, wat naar joh!  Neem goed je rust hoor. Hoe voel je je vandaag is het wat beter geworden? 

Beterschap! Ik hoop dat jullie je snel beter voelen🧡

Micchan schreef op 14-07-2021 om 09:09:

Goedemorgen! Gut wat slaapt de jongste k*t de laatste paar dagen.

Beterschap Hen en yette, niks aan als je je zo naar voelt.

Hier hetzelfde 😖😖 ben kapot😴😴 maar komt wel weer goed het zijn fases (hoop ik) 😅

O en goedemorgen inderdaad 

yette schreef op 14-07-2021 om 09:23:

Oh, ik kan er tot nu toe mee doorlopen hoor. Ga vanmiddag wel ff een dut doen. Op dit moment sta ik bij de garage te wachten terwijl ze nieuwe banden op de vouwwagen zetten.

Ahh nou straks lekker terug je bed in duiken en goed uitrusten 😊

Beterschap Hen, en Yette! Dat is niks, met verhoging en dan idd ook nog eens dit klamme zeikweer.

Aeon ook ik heb veel respect voor wat je doet, ik zou het niet kunnen, echt niet. Gelukkig maar dat we allemaal andere talenten hebben

Rachel. schreef op 14-07-2021 om 09:33:

[..]

Hier hetzelfde 😖😖 ben kapot😴😴 maar komt wel weer goed het zijn fases (hoop ik) 😅

He wat vervelend! Hoe oud is je kind? Ik hoop het met je mee, die van 5 en 3 jaar slapen hier 's nachts gelukkig goed (alleen wat vroeg wakker). 

Micchan schreef op 14-07-2021 om 09:36:

[..]

He wat vervelend! Hoe oud is je kind? Ik hoop het met je mee, die van 5 en 3 jaar slapen hier 's nachts gelukkig goed (alleen wat vroeg wakker).

De mijne word in december 2 jaar.

Eerlijk gezegd is hij echt een makkelijk kind altijd goed geslapen ( in een donkere kamer sliep hij het best)geen moeilijke eter hij eetecht alles, hij had zelfs laats stiekem hotwings van tafel gejat en gegeten😅.Super sociaal, niet bang niet eenkennig. Maar sinds kort verlatings  angst. Hij slaapt dus zolang dat ik in zijn kamertje ben, maar normaal kon ik hem er wakker in leggen gaf ik kus en kon ik weglopen. Nu krijst hij het uit als ik de kamer uit zou lopen terwijl hij wakker is en gaat dan ook meteen staan. Ik blijf nu bij hem tot hij in slaap valt en dan kan ik weg. De ene keer slaapt hij dan goed maar zodra hij wakker word is het weer hetzelfde verhaal.

Soms ben ik zo moe nadat ie een paar keer zo wakker word in de nacht en dan leg ik hem bij ons, gelukkig slaapt ie dan wel goed zolang ik maar dichtbij ben als ie zn ogen open doet🥺 het was eerst nog erger maar ik moet eerlijk zeggen sinds dat ik hem soms bij ons leg gaat het wel beter en sneller met het in slaap vallen. Dus hopelijk blijft hij op een gegeven moment in zn eigen bedje liggen.

Micchan schreef op 14-07-2021 om 09:36:

[..]

Ik moet wel even wennen aan je foto

Ik zie de usual suspects alweer oppoppen bij
culturele toe-eigening, helaas.

Heel herkenbaar, met dat slapen Rachel! Hier ook een relatief makkelijk kind, maar met slapen is het met periodes echt lastig. Inmiddels weer een 2 weken vrij goed, na ook best weer een aantal weken met telkens uit bed komen, moeilijk kunnen inslapen etc.
Mijn man is vrij resoluut en legt haar terug en dan gaat ze ook wel slapen, ik ben meer een zacht ei en als het haar echt moeite kost in slaap te vallen en man is niet thuis, mag ze in ons bed liggen en ga ik erbij liggen tot ze slaapt. Ene keer duurt dat een kwartier tot halfuur, andere keer langer en dan ga ik ook maar vast tandenpoetsen en slapen. Soms houdt zij mij dan wakker   en moet ik weleens boos worden. Maar meestal gaat ze dan gewoon lief slapen. Man legt haar dan in de nacht als hij zelf naar bed gaat, in haar eigen bed en slaapt ze lekker verder.

Sophia_!

Sophia_!

14-07-2021 om 10:20

LiefsteFeetje schreef op 14-07-2021 om 10:17:

Ik reageerde gisteren even daar en had er meteen al spijt van. Altijd hetzelfde. En nu kan ik 'm niet eens uit mijn gereageerd  lijst gooien. Ik hoop dat ze dat snel veranderen. 

WarpedTrout14

WarpedTrout14

14-07-2021 om 10:20

LiefsteFeetje schreef op 14-07-2021 om 10:17:

Ik heb daar meegelezen. Maar ik weet niet wat het is, ik word altijd helemaal kriegel van die topics. 

WarpedTrout14

WarpedTrout14

14-07-2021 om 10:22

Sophia_! schreef op 14-07-2021 om 10:20:

[..]

Ik reageerde gisteren even daar en had er meteen al spijt van. Altijd hetzelfde. En nu kan ik 'm niet eens uit mijn gereageerd lijst gooien. Ik hoop dat ze dat snel veranderen.

Ik heb de tip gevolgd om topics die je wil blijven volgen favoriet te maken en dat tabblad bovenaan te zetten. Dan zie je dat op je homepage ipv gereageerd. Dat werkt goed.

Sophia_!

Sophia_!

14-07-2021 om 10:24

Wollstonecraft schreef op 14-07-2021 om 10:22:

[..]

Ik heb de tip gevolgd om topics die je wil blijven volgen favoriet te maken en dat tabblad bovenaan te zetten. Dan zie je dat op je homepage ipv gereageerd. Dat werkt goed.

Oh, goede tip! Ik ga het meteen doen. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.