Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

11-07-2021 om 09:11

Napraattopic

Hallootjes. 
Valt er al wat na te praten? 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
Hen74 schreef op 14-07-2021 om 00:27:

[..]

Nou....

O watdan? Heb ik iets gemist?😬

AcidicShark11

AcidicShark11

14-07-2021 om 00:42

Rachel. schreef op 14-07-2021 om 00:08:

[..]

Jeejtje heftig😨! Ik heb het deel gemist wat voor werk je doet?

Ik werk in de zorg 

Vaak leuk, maar niet altijd.

DistinctMarten43

DistinctMarten43

14-07-2021 om 00:43

Hen74 schreef op 14-07-2021 om 00:27:

[..]

Nou....

Word je genegeerd? 

AeonofWinter schreef op 14-07-2021 om 00:42:

[..]

Ik werk in de zorg

Vaak leuk, maar niet altijd.

Oh dan moet je inderdaad wel een flinke ruggengraat hebben, een vriendin van me werkt ook in de zorg en die heeft me wel eens huilend opgebeld hoe er soms met haar om gegaan werd.

Zwaar hoor, nog even volhouden! Bijna vakantie 🙌🥳

AcidicShark11

AcidicShark11

14-07-2021 om 00:51

Rachel. schreef op 14-07-2021 om 00:44:

[..]

Oh dan moet je inderdaad wel een flinke ruggengraat hebben, een vriendin van me werkt ook in de zorg en die heeft me wel eens huilend opgebeld hoe er soms met haar om gegaan werd.

Zwaar hoor, nog even volhouden! Bijna vakantie 🙌🥳

Ach, zwaar valt wel mee hoor, relatief gezien maar je moet er wel tegen kunnen ja.

Hiervoor zat ik op een GGZ afdeling voor ouderen, dat was wel echt pittig en sommige collega's durfden niet eens op die afdeling te komen. 

Ik zie nu klappen vaak al aankomen, spuugen is echt goor maar niet het einde van de wereld, dus ik wordt nu vaak bij de wat zwaardere clienten geroepen. En dan heb je soms een dag als deze, risico van het vak zalkmaarzegge 

AeonofWinter schreef op 14-07-2021 om 00:51:

[..]

Ach, zwaar valt wel mee hoor, relatief gezien maar je moet er wel tegen kunnen ja.

Hiervoor zat ik op een GGZ afdeling voor ouderen, dat was wel echt pittig en sommige collega's durfden niet eens op die afdeling te komen.

Ik zie nu klappen vaak al aankomen, spuugen is echt goor maar niet het einde van de wereld, dus ik wordt nu vaak bij de wat zwaardere clienten geroepen. En dan heb je soms een dag als deze, risico van het vak zalkmaarzegge

Ja die vriendin van me werkt met heel veel ouderen en dementen valt haar best zwaar ze was laats geslagen idd.

Maar toch respect hoor zoals je zegt je er moet tegen kunnen en veel geduld hebben, ik vind het knap wat je doet!

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

14-07-2021 om 03:46

Rachel. schreef op 14-07-2021 om 00:40:

[..]

O watdan? Heb ik iets gemist?😬

Doornroosje9 schreef op 14-07-2021 om 00:43:

[..]

Word je genegeerd?

Nee. Maar heb nu wel even aandacht. 

Voel me wel een beetje ellendig. Zie het tijdstip. Gisteren tweede vaccinatie gehad. Bij de eerste nergens last van (behalve beurse arm en precies een week later een rode, hete schijf op arm). Maar nu dus wat verhoging. En helaas voel ik me bij weinig verhoging al ellendig. 

*aandachtsmodus uit*

Goh, ik heb ook lopen spoken vannacht. Gistermiddag mijn tweede Pfizer gehad. Heb er wel een gevoelige arm van, maar mijn koortsige gevoel lijkt me eerder te komen door dit klamme weer. 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

14-07-2021 om 07:41

yette schreef op 14-07-2021 om 06:30:

Goh, ik heb ook lopen spoken vannacht. Gistermiddag mijn tweede Pfizer gehad. Heb er wel een gevoelige arm van, maar mijn koortsige gevoel lijkt me eerder te komen door dit klamme weer.

Vervelend zo'n nacht! Ik heb inmiddels 38,7. Lijkt niet van het weer, daar is het te hoog voor. Ook pijn overval, vooral op één plek in mijn kuit richting knieholte.

Beterschap voor jou!

AeonofWinter schreef op 14-07-2021 om 00:51:

[..]

Ik heb oprecht een diepe bewondering voor mensen als jij die dit werk doen. Het is belangrijk werk en het lijkt me ontzettend zwaar...Ik weet zeker dat ík het niet zou kunnen.

Alvast fijne vakantie!

Sterkte, Hen, da's niet niks! 
Ik heb toch even gemeten, heb gelukkig maar 37,4° 

Doornroosje9 schreef op 14-07-2021 om 00:02:

[..]

Hoe bedoel je, is ie alweer weg?

Er was een nieuw topic geplaatst, ik ging eerst hier nog bijlezen en daarna was het topic alweer weg. Maar ik lees al dat er een trollerT onderweg is dus dat zal het geweest zijn.  

Goedemorgen! Gut wat slaapt de jongste k*t de laatste paar dagen. 

Beterschap Hen en yette, niks aan als je je zo naar voelt. 

Oh, ik kan er tot nu toe mee doorlopen hoor. Ga vanmiddag wel ff een dut doen. Op dit moment sta ik bij de garage te wachten terwijl ze nieuwe banden op de vouwwagen zetten. 

DistinctMarten43

DistinctMarten43

14-07-2021 om 09:23

Hen74 schreef op 14-07-2021 om 03:46:

[..]

[..]

Nee. Maar heb nu wel even aandacht.

Voel me wel een beetje ellendig. Zie het tijdstip. Gisteren tweede vaccinatie gehad. Bij de eerste nergens last van (behalve beurse arm en precies een week later een rode, hete schijf op arm). Maar nu dus wat verhoging. En helaas voel ik me bij weinig verhoging al ellendig.

*aandachtsmodus uit*

Beterschap! Heb ik ook. Beetje verhoging merk ik onmiddellijk. 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.