Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DifferentSwan96

DifferentSwan96

11-07-2021 om 09:11

Napraattopic

Hallootjes. 
Valt er al wat na te praten? 

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
WarpedTrout14

WarpedTrout14

13-07-2021 om 11:37

LiefsteFeetje schreef op 13-07-2021 om 11:33:

[..]

Zij ook niet, ze komen er van terug. Dat is dan wel weer mooi.

Ok, opgelost weer 

Sophia_!

Sophia_!

13-07-2021 om 11:41

dus commentaar op de mods mag ook op Napraat? Had ik niet verwacht eigenlijk. 

Prettig dat de Mods hier zichzelf vlot verbeteren. Ik hoop dat ze zich daarbij realiseren dat (respectvol!) feedback op hun beslissing/beleid geven essentieel was. 

Sophia_! schreef op 13-07-2021 om 11:41:

Zal binnenkort vast erg verboden worden. Tot ze er achter komen dat napraat juist een heleboel kanaliseert en verder niet gevaarlijk is. Maar dat duurt meestal een tijdje. 

Sophia_! schreef op 13-07-2021 om 11:41:

Geen idee of dat mag.

Sophia_!

Sophia_!

13-07-2021 om 11:45

feow schreef op 13-07-2021 om 11:43:

[..]

Zal binnenkort vast erg verboden worden. Tot ze er achter komen dat napraat juist een heleboel kanaliseert en verder niet gevaarlijk is. Maar dat duurt meestal een tijdje.

Ik ben wel voorstander van Napraat op zich. Scheelt idd een hoop gedoe op de rest van het forum.

En ik kom hier altijd lezen of ik nog een interessant topic gemist heb  en of er nog rellen waren 

WarpedTrout14

WarpedTrout14

13-07-2021 om 11:46

ik ben benieuwd of ze dat verbieden. De huisregels zijn wel erg gericht op het beschermen van de mods tegen allerlei uitingen. Ik acht de kans groot dat ze dit ook verbieden. Wat ik overigens bijzonder kinderachtig zou vinden. We gaan het zien.

Ze zijn wel van het meteen reageren en meebewegen. Ik ga het zien.
Ik weet nu waar ik de volgende keer mijn ongenoegen kan uiten en het lijkt erop dat ze dan ook nog ernaar kijken. Tijd zal het leren.

feow schreef op 13-07-2021 om 11:41:

Prettig dat de Mods hier zichzelf vlot verbeteren. Ik hoop dat ze zich daarbij realiseren dat (respectvol!) feedback op hun beslissing/beleid geven essentieel was.

Naar mijn mening zijn ze echt wel openminded. (Zeg ik nu , totdat ik zelf een discussie krijg)😅🤣

AcidicShark11

AcidicShark11

13-07-2021 om 11:54

Sophia_! schreef op 13-07-2021 om 11:45:

[..]

Ik ben wel voorstander van Napraat op zich. Scheelt idd een hoop gedoe op de rest van het forum.

En ik kom hier altijd lezen of ik nog een interessant topic gemist heb en of er nog rellen waren

Dat is dus precies waar ik Napraat voor gebruik. 

En ik vind het geklets leuk. Ook het eten, daar haal ik nog wel eens inspiratie uit.

Zolang het respectvol (en een beetje aardig naar de mods )  blijft kan hier veel.

Effectiever is het als je opmerkingen over de moderatie in het Feedback over de Moderatie topic zet.

WarpedTrout14

WarpedTrout14

13-07-2021 om 11:55

Heidi-Forumbeheer schreef op 13-07-2021 om 11:54:

Zolang het respectvol (en een beetje aardig naar de mods ) blijft kan hier veel.

Effectiever is het als je opmerkingen over de moderatie in het Feedback over de Moderatie topic zet.

Kijk een mod die ook meeleest. Dat is fijn. 

Sophia_!

Sophia_!

13-07-2021 om 11:56

AeonofWinter schreef op 13-07-2021 om 11:54:

[..]

Dat is dus precies waar ik Napraat voor gebruik.

En ik vind het geklets leuk. Ook het eten, daar haal ik nog wel eens inspiratie uit.

Haha ja ik ook. En niks is offtopic, dus eigenlijk ideaal zo 😁

feow schreef op 13-07-2021 om 11:43:

[..]

Zo te lezen (zie reactie Heidi hierboven) leren ze snel / wisten ze dit al

Aquarius27

Aquarius27

13-07-2021 om 12:03

in ieder geval verwacht ik niet dat mensen hier besproken worden, zoals op viva gebeurt. 
Wanneer ik lees dat ik besproken word ( wat aandacht krijgt groeit, en als ik de napraat op Viva lees heb ik een reus inmiddels), ga ik het melden.  

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.