Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Mensen zijn hier zo lyrisch over..

All inclusive resorts, ik zou echt niet weten waarom ik een heel stuk zou moeten vliegen om vervolgens in één of ander hotel te zitten met een buffet en een zwembad. Ik trek liever door een land heen om er nog wat van te zien. 
Koffie drink ik ook niet. En de meeste Netflix series die je 'moet' zien; ik kom er vaak niet doorheen. Net als boeken die je gelezen 'moet' hebben: de kleine geschiedenis, al het blauw van de hemel om er maar een paar op te noemen. 

Feestjes waar 25 jaar geleden nog niemand van gehoord had maar die tegenwoordig "moeten" zoals bridal showers, gender reveal parties en babyshowers.

Wimperverlenging. Ik zie dagelijks meisjes en vrouwen met zulke zware wimpers dat ze hun ogen bijna niet open kunnen houden.

Spa-behandelingen.  Geen geduld voor en geen geld voor over.  En klam je eigen kleren weer aan om thuis je bed in te willen duiken.

Tony Chocolonely. Bleh....geef mij maar Cadbury! 

Groene en witte thee. Zit geen smaak aan.

Boeken en films in het genre fantasy.  Ik ben geloof ik 5x begonnen in In De Ban Van De Ring maar het boeit me niet. Zelfs op aanraden me in De Hobbit gestort want die zou simpeler zijn maar ook daar vind ik niets aan.

Sushi en Senseopads Extra Strong daarentegen vind ik lekker.

Watermeloen, feta, munt salades.

Watermeloen vind ik zo eten heerlijk, munt, bedank ik voor en feta, is zo droog krijg ik niet door mijn slokdarm gedrukt. Maakt niet uit welk merk en of het heeft liggen weken in olie. Is en blijft gortdroog

‘Shoppen’ ja dus winkelen voor je lol een hele dag

amarna schreef op 19-08-2025 om 12:13:

Feestjes waar 25 jaar geleden nog niemand van gehoord had maar die tegenwoordig "moeten" zoals bridal showers, gender reveal parties en babyshowers.

Oh ja! Hoe kon ik deze vergeten. Die had bovenaan mijn lijstje gemoeten...

Zo’n lelijke moderne kille kale overkapping, niks romantisch aan,  zoals ik wel heb in de tuin ( bamboe of antieke metalen prieel)

Een walk in closet, geen idee wat mensen daar zo gaaf aan vinden 

voorpret vakantie, oftewel de hele rotzooi inpakken en daarna na de vakantie weer uitpakken ( echt de hel, ik moet altijd bijkomen van vakantie)

Ik dacht, even dit topic laten lopen om te zien waar men normaal zo lyrisch van is. Maar ik heb 'm er tussen zien staan: shoppen, daar hen ik het mee eens: dat doe ik echt liever niet. Als het echt moet en het lukt zowaar de juiste kleding en schoenen te vinden ben ik er blij mee, maar tegen die zoektocht zie ik op. Word er zeker niet lyrisch van.

Alcohol. Allemaal goor, en mensen die vinden dat je "saai" of "ongezellig" bent als je niet ook dat gore spul drinkt als zij het drinken zijn sneu. Want die kunnen blijkbaar niet gezellig en niet-saai doen zonder alcohol. 

Koffie. Ik hoorde van de week dat er een werkman naar de buurvrouw was gelopen om koffie te gaan vragen. 😂 Je gaat heus niet dood zonder hoor.

Karamel zeezout, GOOR. Dubai chocola, ik heb niks met pistache. Mascha, GOOR. Sushi, GOOR. Avocado, GOOR. Bubble tea, GOOR. Al die fancy linksdraaiende drankjes, snap ik niet. Water en thee vind ik prima. 

Fitness, zó saai! Beetje 12x een random apparaat bewegen, dan 60 seconden wachten en dan weer 12x datzelfde apparaat bewegen...En dan na 4x dat door naar een volgend even saai apparaat...Gaaaap!

Ginevra schreef op 19-08-2025 om 11:56:

[..]

Snap ik heel goed, als ik maar niet hoef te komen. Ik ken iemand die in stilte op een bounty-eiland is getrouwd omdat er als hij hier trouwde sowieso familiegedoe zou ontstaan.

Ik snap alleen niet dat mensen in het buitenland trouwen en dan verwachten dat iedereen even het vliegtuig pakt om erbij te zijn. Dan maak je jezelf wel erg het centrum van de wereld.

dat laatste doelde ik op, ik vind het vooral iets voor rijke verwende Amerikanen.  

Coldplay. Of beter gezegd Chris Martin. Ik denk dat ik het best leuk zou vinden met een andere zanger. Eentje die daadwerkelijk kan zingen. 

voetbal!
 Wat een overgewaardeerd spelletje en wat een drukte wordt daarover gemaakt. Voorbeschouwing, nabeschouwing 
Dat je gewoon weet wie in 1976 het winnende doelpunt heeft gemaakt, en dat vertelt alsof het gisteren was. Verschrikkelijk.

Ik voel me toch wel een soort van beledigd als iemand hier iets afkraakt waar ik juist wel van hou
Nee hoor, smaken verschillen en dat is maar goed ook.

stormkapje schreef op 19-08-2025 om 14:42:

voetbal!
Wat een overgewaardeerd spelletje en wat een drukte wordt daarover gemaakt. Voorbeschouwing, nabeschouwing
Dat je gewoon weet wie in 1976 het winnende doelpunt heeft gemaakt, en dat vertelt alsof het gisteren was. Verschrikkelijk.

Nou inderdaad. En wat inefficiënt, anderhalf uur spelen dan blij zijn met een paar doelpunten.

Al die feestjes overgewaaid uit Amerika; Halloween, Baby shower etc. All inclusive Hotels: Heb je eindelijk vrij zit je weer met eettijden etc.....En verder heel veel dingen die al genoemd zijn: zoals trouwen in het buitenland etc.
En Ik vertrek: hoe kan je verhuizen naar het buitenland zonder enig idee van verbouwen; scholen etc.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.