Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Kalenders 2025

oh ja, voor onze familie kerstbingo had ik tussen  alle prijzen 3 heel verschillende scheurkalenders gelegd, die gingen met 40-minners mee naar huis.

Auwereel schreef op 03-01-2025 om 08:53:

Met de wiskundekalender heb ik ook nog in handen gestaan, maar mijn man was tegen, wiskunde doen we op ons werk al.

Ik dacht precies waar ik bij anderen altijd een hekel aan heb 🤣

(Wiskunde is je werk omdat je het zó leuk vindt dat je het altijd wel zou willen doen. Ik krijg dat over mijn vak te horen, en wordt ook verwacht, maar heb er intussen genoeg van). 

Grote werkplannen in de keuken.
Drenthe spreuken, kalender op het toilet

Ik heb elk jaar een jaarkalender in de keuken hangen, deels ter decoratie, deels voor het inzicht in de maand. Vorig jaar was het eentje van Tiffany (van het glas in lood), maar die van dit jaar vond ik niet zo mooi. Lang op zoek geweest naar iets anders, nu hebben we er een met getekende fruitsoorten. Januari is de maand van de appel 

In de wc hangt een verjaardagskalender die ik in mijn studententijd voor mezelf heb gemaakt. Ik wil al even een nieuwe, maar geen zin om foto's uit te zoeken. Plus: we hebben nu een zoon, maar willen nog een kindje. Dan is het een beetje raar als er straks een kalender hangt met alleen zoon erop. Dus ik ben op zoek naar een kant en klare. Tiffany doet blijkbaar niet aan verjaardagskalenders, dus die valt af (tenzij iemand een gouden tip heeft? Dan houd ik me aanbevolen!). Maar alle kalenders vind ik tot nu toe te afgezaagd/te flauw/niet mooi. Ik heb nu een met bloemenfoto's en een met musjes opgeslagen, maar vind ze allebei maar mwoah. 

Oja en echte afspraken staan in onze digitale gedeelde google-agenda. Verder heb ik een papieren agenda die ik braaf bijhoud en update.

Bij kalenders moet ik altijd denken aan een vorige baas. Destijds kreeg je op kantoor mooie kalenders als relatiegeschenken. Dus ik legde een kalender op zijn bureau. Kwam ik later op zijn kamer, lag die verkreukeld in de prullenbak... Want : ' HIJ hád al een kalender! '    

Poezenmeisje schreef op 01-01-2025 om 11:57:

De meest kale, simpele en ruime kalender die we kunnen vinden. We hebben al jaren dit model.

20250101-115537.jpg

Zoiets heb ik ook in de keuken maar dan kleiner. Ik schrijf daar al mijn afspraken op. Op de wc hangt een verjaardagskalender. 

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.