Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-12-2021 om 06:16

Ja / Nee - 14 december

Indachtig de Ja of Nee bij Mattie en Marieke.

Peiling

"De slimste mens" weer elke avond kijken
57 stemmen
32%
68%

Ik kijk het wel eens en ik weet bijna altijd meer dan de winnaar van de dag. Je hoeft er niet slim voor te zijn, ze testen weetjes.

Ik moet altijd wel lachen om die ouwe mopperpot

Jazeker!  Ik verheug me er altijd op.

watertoren schreef op 14-12-2021 om 11:25:

Nee, ik vind het een saai programma en ik heb een rothekel aan Maarten van Rossum. Dat is voor mij al reden genoeg om niet te kijken.

Hahahaha ik moet om hem lachen juist. 

Los dat ook in niet naar iets wil kijken dat elke avond is, en ik niet zo van dit soort programma's ben: iemand in mijn omgeving is op een irritante manier 'fan', en dat maakt mijn antipathie alleen maar groter...

Courage schreef op 14-12-2021 om 13:49:

Los dat ook in niet naar iets wil kijken dat elke avond is, en ik niet zo van dit soort programma's ben: iemand in mijn omgeving is op een irritante manier 'fan', en dat maakt mijn antipathie alleen maar groter...

Hoe ben je op een irritante manier fan?

Ja! Ben het gisteren alleen vergeten, dus die ga ik straks terugkijken. Of ik ga gewoon een dag achterlopen.

Ik speel ook de vraag van de dag in de app. Vandaag jammerlijk gefaald

Ja, maar niet elke avond. 
Maarten is zo lekker eerlijk, zoals gisteren als hij zegt dat het niveau de laatste jaren behoorlijk gekelderd is. 

En ook leuk dat die ene man weer in het publiek zat. Zo een beetje links naast Philip ongeveer. Die zit er bijna elke aflevering. 

Herfstappeltaart schreef op 14-12-2021 om 13:55:

[..]

Hoe ben je op een irritante manier fan?

Onder andere door telkens te benadrukken dat je er naar kijkt en eigenlijk vindt dat anderen dat ook moeten doen. De rest laat ik achterwege wegens herkenbaarheid.

Courage schreef op 14-12-2021 om 15:09:

[..]

Onder andere door telkens te benadrukken dat je er naar kijkt en eigenlijk vindt dat anderen dat ook moeten doen. De rest laat ik achterwege wegens herkenbaarheid.

Aha 

Courage schreef op 14-12-2021 om 15:09:

[..]

Onder andere door telkens te benadrukken dat je er naar kijkt en eigenlijk vindt dat anderen dat ook moeten doen. De rest laat ik achterwege wegens herkenbaarheid.

Dat geldt eigenlijk voor ieder programma. Van we zijn er bijna via heel Holland bakt tot de formule1; mensen die er 3 dagen later nog over praten Heb je dat gezien?  O het was zo leuk!  Moet je echt gaan kijken hoor zijn rete irritante fans. 

Er zijn liefhebbers in huis, dus ik vang er wel eens een glimp van op. Maar ik vind er werkelijk  geen klap aan: een belegen omroepmastodont als presentator, dat geschmier van Maarten Rossem kennen we onderhand wel, de vragen zijn vergezocht of slaan gewoon echt helemaal nergens op, en dat blik bekende Nederlanders is onderhand wel tot op de bodem leeggeschraapt.

Naar Twee voor 12 of Per Seconde wijzer kijk ik met meer plezier.  Behalve als er een sportronde is, dan haak ik subiet af.
 

Bakblik schreef op 14-12-2021 om 16:12:

[..]

Dat geldt eigenlijk voor ieder programma. Van we zijn er bijna via heel Holland bakt tot de formule1; mensen die er 3 dagen later nog over praten Heb je dat gezien? O het was zo leuk! Moet je echt gaan kijken hoor zijn rete irritante fans.

Geloof me, er is een verschil in enthousiast over een programma praten, en erover praten met een ondertoon van 'jij moet dit ook kijken! (en anders is er iets niet helemaal goed aan jou)'.

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-12-2021 om 18:01

Courage schreef op 14-12-2021 om 17:17:

[..]

Geloof me, er is een verschil in enthousiast over een programma praten, en erover praten met een ondertoon van 'jij moet dit ook kijken! (en anders is er iets niet helemaal goed aan jou)'.

Nou, dat hadden wij allang door, hoor!

watertoren schreef op 14-12-2021 om 11:25:

Nee, ik vind het een saai programma en ik heb een rothekel aan Maarten van Rossum. Dat is voor mij al reden genoeg om niet te kijken.

Ja, ik denk altijd dat hij daar te ruiken moet zijn met zijn onverzorgde gezicht.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.