Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-12-2021 om 06:16

Ja / Nee - 14 december

Indachtig de Ja of Nee bij Mattie en Marieke.

Peiling

"De slimste mens" weer elke avond kijken
57 stemmen
32%
68%

SophisticatedCaribou75

SophisticatedCaribou75

14-12-2021 om 06:17

Gisteravond begon het nieuwe seizoen, zag ik toevallig. Ik moet er weer even in komen, maar verheug me op leuke nieuwe 'bekende' mensen.

Het is me nog nooit gelukt om iedere avond te kijken, helaas. 

Ik kijk niks wat er elke avond op komt. Bij programma's die er 1x per week op zijn, kijk ik op een zelfgekozen moment terug. Maar iets dat er elke avond op komt, kost teveel tijd. 

In het begin keek ik alleen als er leuke mensen meededen, nu kijk ik niet meer. Het is altijd hetzelfde en ik heb gewoon geen geduld voor dat soort programma's

lastige ik kijk niet elke avond. 
Leuk progamma ik kijk wel veel afleveringen van een seizoen.
Bij mensen die ik echt leuk vind probeer ik wel nog meer mijn best te doen om die afleveringen wel te kijken.

Ik heb ja gestemd, wij zijn pas bij het zomerseizoen van 2020 ingestapt. Dit is ons 4e seizoen,  we proberen iedere avond maar een keer overslaan is geen ramp. 

We proberen om ieder avond live mee te kijken en als we het missen kijken we het vaak terug.

Ik heb 'Ja' gestemd, maar het komt er op neer dat we wel eens een aflevering missen.

Nee, ik heb het programma nog nooit gezien. Mis ik er iets aan?
Ik ken alleen de Belgische versie van kleine grappige clips op internet. 

De Slimste mens kijken: ja
's avonds: nee

ScarceKudu74

ScarceKudu74

14-12-2021 om 10:12

Ik heb het nog nooit gekeken. 

Ik heb ja gestemd, maar we kijken het altijd de avond erna. Mijn dochter is nogal fan van Maarten

Nee, ik vind het een saai programma en ik heb een rothekel aan Maarten van Rossum. Dat is voor mij al reden genoeg om niet te kijken.

Ik kijk het regelmatig maar niet elke avond. De finale week kijk ik wel altijd.

Nooit gezien. Ik denk dat ze iemands intelligentie testen en ik heb maar zelden zin om daarnaar te kijken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.