Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Is er al een kerstpakkettentopic?

Er werd vandaag een kilo chocolade hier bezorgd voor eega. Nou die gaan we echt zelf niet opeten.  Doorschuiven naar een liefhebber. 

Dorestad schreef op 17-12-2025 om 18:27:

Er werd vandaag een kilo chocolade hier bezorgd voor eega. Nou die gaan we echt zelf niet opeten. Doorschuiven naar een liefhebber.

Die knaagt mijn man hier in een halve week weg ik moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind. Volgens mij kon ik met mijn kerstcode ook chocolade kopen. Alleen vind ik 50 euro chocolade weer zo zonde. Vooral omdat man het meeste opeet.

lientje69 schreef op 17-12-2025 om 18:39:

[..]

Die knaagt mijn man hier in een halve week weg ik moet zeggen dat ik het ook wel lekker vind. Volgens mij kon ik met mijn kerstcode ook chocolade kopen. Alleen vind ik 50 euro chocolade weer zo zonde. Vooral omdat man het meeste opeet.

Ruim 25 jaar geleden kregen we dit voor de eerste keer.  In 2 dagen opgegeten met ons beide.  Toen hebben we direct besloten dat we die reep vanaf die tijd zouden weggeven.  Laatste jaren was deze reep er niet maar nu dus wel weer. Voor onze eigen veiligheid: weggeven.  Er komt de komende week waarschijnlijk nog van alles. 

Dorestad schreef op 17-12-2025 om 18:48:

[..]

Ruim 25 jaar geleden kregen we dit voor de eerste keer. In 2 dagen opgegeten met ons beide. Toen hebben we direct besloten dat we die reep vanaf die tijd zouden weggeven. Laatste jaren was deze reep er niet maar nu dus wel weer. Voor onze eigen veiligheid: weggeven. Er komt de komende week waarschijnlijk nog van alles.

Een reep van een kilo?? Wow..

lientje69 schreef op 17-12-2025 om 18:49:

[..]

Een reep van een kilo?? Wow..

Waar koop je die? Ik vraag het voor een vriend…

Mijn kerstpakket: een goedkope sporttas met heel groot het logo van het werk erop. Geen idee waarvoor te gebruiken, mijn yogaspullen zitten al in mijn yogatas.

lientje69 schreef op 17-12-2025 om 18:39:

[..]

Oh, kan ik mijn chocolade naar jullie opsturen? Ik heb hier ook nog het eea liggen dit krijg ik nooit op 

Auwereel schreef op 17-12-2025 om 19:04:

Mijn kerstpakket: een goedkope sporttas met heel groot het logo van het werk erop. Geen idee waarvoor te gebruiken, mijn yogaspullen zitten al in mijn yogatas.

Zulke tassen, rugzakjes etc gebruikte ik altijd op de camping om mee naar de douche te nemen. Of op vakantie voor vuile was. Vies, kapot, jammer joh

Netherfield schreef op 17-12-2025 om 18:56:

[..]

Haha.  Ik weet dat deze aannemer ze altijd speciaal liet maken.  Bij een chocolade atelier.  

Poezenmeisje

Poezenmeisje

17-12-2025 om 21:23 Topicstarter

Ik heb geen aandelen. 
Eén blokje toblerone vind ik al niet weg te kauwen (taai), maar viereneenhalve kilo? 😳

https://www.candyxl.com/winkel/toblerone-xxl-45-kg-met-je-eigen-naam/

d0895bed-6b44-4c38-a09a-3a39742b2dbf.jpg

Poezenmeisje schreef op 17-12-2025 om 21:23:

Ik heb geen aandelen.
Eén blokje toblerone vind ik al niet weg te kauwen (taai), maar viereneenhalve kilo? 😳

Die heb ik ooit cadeau gegeven aan iemand die elke avond toblerone bij de koffie had. Volgens mij was hij toen wel flink goedkoper 

Netherfield schreef op 17-12-2025 om 18:56:

[..]

vroeg het me ook al af..

Broodjebrie schreef op 17-12-2025 om 19:11:

[..]

Oh, kan ik mijn chocolade naar jullie opsturen? Ik heb hier ook nog het eea liggen dit krijg ik nooit op

O ja hoor 

Mijn man  is verslaafd aan chocolade  

Maar nu weet ik in elk geval als ik jou iets stuur , het geen chocolade  moet zijn. Ga ik onthouden!

Poezenmeisje schreef op 17-12-2025 om 21:23:

Ik heb geen aandelen.

Goeie genade...

Reageer op dit bericht

Je moet je bericht bevestigen voor publicatie, je e-mailadres wordt niet gepubliceerd.