Huiskamer
Poezenmeisje
12-12-2022 om 21:06
Is er al een kerstpakkettentopic?
TO heeft gezocht, maar nog niets gevonden, dus trapt ze zelf af.
Wij kregen bonnen, lokaal te besteden. Ik heb ze ingewisseld voor een cadeaukaart van een goede boekhandel (twee jaar geldig, i.p.v. anderhalve maand). Meteen ook maar boeken meegenomen. De vulpennen hebben ze blijkbaar niet meer. Wel jammer.
Meestal koop ik geen boeken, ik ben een enthousiast straatbibliotheken fan, maar deze zien er zo mooi uit.

Koettie
15-12-2025 om 07:50
Heb via zo'n puntensite een warmtekussen uitgezocht. Alleen het middelste deel word warm. Nouja.
Due-scimmie
15-12-2025 om 07:50
Kampeerder schreef op 14-12-2025 om 11:44:
Mijn man kreeg best een aardig pakketje met een spel en wat versnaperingen voor een gezellige avond. En één blikje fris. Wij gaan dus gezellig samen een spelletjesavond doen en dat blikje delen 🤣.
Gisteren het pak koekjes opengemaakt. Voel erg tegen. Chocolate-chipcookies in de volkoren versie. Ik hield een mond vol vezeltjes over, ik hoef niet meer.
Dat klonk als mijn kerstpakket, tot ik over de koekjes las. Die hadden we dan weer niet. Wel linzenchips.
Dolfje
15-12-2025 om 09:13
Die van man werd afgelopen woensdag bezorgd.
2 flessen sap, koekjes, chips, toastjes, tumtums, chocolade, marshmallows en een elektrische bbq waar je ook kolen in kan doen.
Dat ding staat in de schuur en daar staat het over 10 jaar waarschijnlijk nog.. ( Mogen hier niet op kolen en hebben al een goede gas bbq en 2 gourmetstellen /bakplaat).
De mijne nog niet gekregen want we hebben dit jaar geen kerstborrel maar een nieuwjaarsborrel in januari.
Yumi
15-12-2025 om 09:59
Jujubee schreef op 10-12-2025 om 13:49:
Jawel, 50 % korting. Maar dat is het dan wel ja, haha.
25% korting want die andere 25% heb je al de "normale" personeelskorting.
oudmaarnognietkoud
15-12-2025 om 11:05
Beterlaat2021! schreef op 22-12-2022 om 15:07:
Auwereel : zet dat ongewenste Oreopakket dan ergens weg, bijv. in een straatkastje.
Ik vond zo ergens een bloemenpersje, waarin ik bloemen kan drogen.
In de hal van onze flat staat een weggeefkastje. Tegen de tijd dat de kerstpakketten worden uitgedeeld staat daar van alles op. Het meest is dezelfde dag nog weg.
Ysenda
15-12-2025 om 11:11
Dolfje schreef op 15-12-2025 om 09:13:
Die van man werd afgelopen woensdag bezorgd.
2 flessen sap, koekjes, chips, toastjes, tumtums, chocolade, marshmallows en een elektrische bbq waar je ook kolen in kan doen.
Dat ding staat in de schuur en daar staat het over 10 jaar waarschijnlijk nog.. ( Mogen hier niet op kolen en hebben al een goede gas bbq en 2 gourmetstellen /bakplaat).
De mijne nog niet gekregen want we hebben dit jaar geen kerstborrel maar een nieuwjaarsborrel in januari.
Breng het dan net als zo velen aan het eind van de winter vlak voor het bbq seizoen begint naar de kringloop. Dan kan iemand anders er plezier van hebben of zet het op een weggeefhoek op faceboek of zo.
Dolfje
15-12-2025 om 11:14
Ysenda schreef op 15-12-2025 om 11:11:
[..]
Breng het dan net als zo velen aan het eind van de winter vlak voor het bbq seizoen begint naar de kringloop. Dan kan iemand anders er plezier van hebben of zet het op een weggeefhoek op faceboek of zo.
Of op marktplaats zei ik tegen man. Hij kijken, groot bedrijf stonden er een dag later al minstens 50 op.
Maar het zal uiteindelijk wel bij de kringloop belanden ja.