Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Hoeveel tabbladen heb jij openstaan

Mijn partner vindt het heel gek dat ik allemaal tabbladen open heb staan op het internet van mijn mobiel. Zo heb ik bijvoorbeeld dit forum openstaan, maar ook het viva forum, nieuwssites en nog veel meer... Eigenlijk puur om sites snel te kunnen checken, websites makkelijk erbij te kunnen pakken of als ik iets heb opgezocht waar ik nog op terug wil komen. 

Nu kan ik mij niet voorstellen dat ik de enige ben die dit doet (al heb ik er misschien wel belachelijk veel openstaan... Dat geef ik direct toe).

Is dit herkenbaar of ben ik echt zo'n rare? Hoeveel tabbladen staan er bij jou open? Bij mij wisselt het maar momenteel 57...


57???? 
Ik zit op laptop en ik heb er nu 3 open staan, soms 5. Maar dat is wel de max

Ik gebruik daar bladwijzers voor, die kan ik lekker neurotisch in mapjes stoppen. Tabbladen vind ik heel chaotisch om open te laten staan, zodra ik er klaar mee ben, sluit ik ze. 

Ik op m'n mobiel 78 nu    
Maar soms verwijder ik er weer eens wat want dan zitten er veel sites dubbel in, best onnodig is dat haha

Momenteel 7, en sommigen daarvan hebben weer tabjes. Maar soms 15-20. Op mijn werklaptop heb ik geregeld 3 schermen openstaan met 20 tabjes. Lekker chaotisch 😅

Mobiel altijd maar 2 of 3. Op m'n laptop soms heel veel, maar dat is ook weer voor werk. 

8. Drie fora, drie over verzekeringen omdat ik nieuwe rechtsbijstand zoek, de lokale afvalkalender en een vacaturesite.

Ik heb er nu 24 open staan.
De meeste ook net als jij omdat ik dan later nog even wat terug wil lezen of van bv een plant die ik mooi vind en nog wil opschrijven op mijn wensenlijstje (maar dat dan weer vergeet en het dus open blijft staan)
Dus nee, raar vind ik het niet

Mama-Inge schreef op 14-07-2021 om 20:36:

Ik heb er nu 24 open staan.
De meeste ook net als jij omdat ik dan later nog even wat terug wil lezen of van bv een plant die ik mooi vind en nog wil opschrijven op mijn wensenlijstje (maar dat dan weer vergeet en het dus open blijft staan)
Dus nee, raar vind ik het niet

Ik ben een screenshotter denk ik. Dat screenshot ik allemaal haha!

zakchips

zakchips

14-07-2021 om 20:38 Topicstarter

Friezinnetje schreef op 14-07-2021 om 20:18:

57????
Ik zit op laptop en ik heb er nu 3 open staan, soms 5. Maar dat is wel de max

Op de laptop heb ik er ook nooit zoveel open hoor! Maar die sluit ik na gebruik ook af en zet ik weg. Mobiel pak ik er vaak bij.

zakchips

zakchips

14-07-2021 om 20:40 Topicstarter

_melon schreef op 14-07-2021 om 20:37:

[..]

Ik ben een screenshotter denk ik. Dat screenshot ik allemaal haha!

Ja dat doe ik ook weleens maar vervolgens vergeet ik zo'n screenshot en zakt die naar onderen door de screenshots die ik daarna nog maak...

mobiel 5. Als iets lang openstaat dan maak ik t favoriet of save t in een mapje. 
laptop sluit ik altijd alles af na een werkdag en heb ook meestal niet meer dan 5 tabbladen open. 

55 op dit moment

Ik heb op mijn laptop nu 11 tabbladen openstaan. 

zakchips schreef op 14-07-2021 om 20:38:

[..]

Op de laptop heb ik er ook nooit zoveel open hoor! Maar die sluit ik na gebruik ook af en zet ik weg. Mobiel pak ik er vaak bij.

op mobiel nooit meer dan 1, gebruik ik te weinig daar voor

73.

Artikelen die doorgestuurd zijn maar waar ik nog geen puf voor had om te lezen, recepten die me lekker lijken enz

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.