Huiskamer
Anouk1234
24-12-2025 om 09:40
Hoeveel kerstkaarten hebben jullie ontvangen?
Hoeveel kerstkaarten hebben jullie in de brievenbus ontvangen? Dus dan bedoel ik bv. niet de kerstkaart die je vanuit je werkgever bv. krijgt bij het kerstpakket.
Peiling
Hoeveel kerstkaarten hebben jullie ontvangen?
MMcGonagall
24-12-2025 om 10:32
Drie, vader, zus en tante. Die van mijn werk staat er wel bij want het is een leuke dit jaar, en de twee van de kranten- en folderbezorger.
Of nee, vier, ik bedenk net dat ik er ook een kreeg van de schoonmoeder van mijn zus, maar die heeft ze overhandigd op een verjaardag.
Vf_Watervrouw
24-12-2025 om 11:02
Momenteel 4. Mogelijk volgen er nog 1-2 maar dat zie ik zondag pas.
lientje69
24-12-2025 om 11:30
Meer dan 20. Tot nu toe zo'n 24 ongeveer. Nu verstuur ik er ook veel dus dan sturen mensen ook sneller iets terug.
Groentetuin
24-12-2025 om 17:54
1 van een oude dame die ws vergat dat we momenteel in Zuid Europa zijn.
De rest digitaal, en zo zond ik ze ook.
Broodjebrie
24-12-2025 om 18:01
7 tot nu toe, maar ik zie in de app dat er nog 2 onderweg zijn. Die zouden al bezorgd moeten zijn maar die liggen nog ergens in een sorteermachine denk ik.
Jujubee
25-12-2025 om 08:54
2, een van een collega en een van een goede vriendin van mij. Zelf stuur ik ze niet en kaarten voor de buren doe ik niet echt aan. Ook geen oma's of oudtantes meer hier die het belangrijk vinden. Ik vind die kaarten sowieso een beetje onzin. Ik wens iedereen altijd een fijne kerst een nieuw jaar toe. Zeker met wat postzegels momenteel kosten snap ik niet dat mensen nog fysieke kaarten sturen. Maar ieder zijn ding hoor. De kaarten die ik gehad heb kwamen niet in de bus trouwens, die zaten bij de cadeaus.