Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Help Prins Bernhard jr. de Formule 1 door.

https://www.ad.nl/show/prins-bernhard-vraagt-chefspecial-om-gratis-optreden-formule-1-come-on-what-the-fuck~a28f3761/

Hij heeft nl geen centjes om Chef’Special te betalen voor een optreden op Zandvoort dit weekend. Dat is wel zielig voor m toch? Ik bedoel, die artiesten verdienen goud geld toch? En het is niet dat onze prins zo vermogend is… 
(Sarcasme modus uit) 
Echt hoe durft de man? 



Ik ga vragen of ie een paar panden op mijn naam wil zetten …ik heb er namelijk maar eentje 

er.is.maar.1.Pino schreef op 25-08-2021 om 20:16:


Ik ga vragen of ie een paar panden op mijn naam wil zetten …ik heb er namelijk maar eentje

Maar dan ben ik eerst, ik heb er nog geen één. 😜

Joshua reageert echt heel netjes.
Echt... wàt een lef van die Bernard 

Alle schaamte voorbij... 

DanGun

DanGun

25-08-2021 om 20:23 Topicstarter

Niet normaal toch? 

want de rest van alle mensen/bedrijven rond de F1 werken ook gratis?

Sophia_!

Sophia_!

25-08-2021 om 20:24

Belachelijk!! 

Schemerlampje schreef op 25-08-2021 om 20:19:

[..]

Maar dan ben ik eerst, ik heb er nog geen één. 😜

Vooruit dan, dan mag jij als eerste kiezen 

DanGun

DanGun

25-08-2021 om 20:29 Topicstarter

Ik las ook dat de schooltaxi’s / regiotaxi’s in die regio op vrijdag en in t weekend niet rijden. Niet normaal hoor. 

Sophia_!

Sophia_!

25-08-2021 om 20:31

Ik krijg steeds meer een hekel aan de F1 in Zandvoort.  Dat is natuurlijk volslagen onterecht, want wat kunnen zij eraan doen,  maar alles voelt zo oneerlijk.  Zij mogen alles, terwijl verder bijna alles overal afgezegd moet worden. En dan dit er ook weer bij. Echt om te kotsen. 

DanGun schreef op 25-08-2021 om 20:29:

Ik las ook dat de schooltaxi’s / regiotaxi’s in die regio op vrijdag en in t weekend niet rijden. Niet normaal hoor.

Ik moet volgende week vrijdagavond naar Bloemendaal. Heb er niet bij stilgestaan dat dit wel eens een probleem kan worden...

ShowyHummingbird30

ShowyHummingbird30

25-08-2021 om 20:38

Er geldt volgens mij in een deel van het gebeid ook een tijdelijk inrijverbod. En minder treinen in de rest van het land omdat ze daar niet genoeg mensen voor hebben.

Van mij had het verboden mogen worden. En die Bernhard is alle realiteitszin kwijt geloof ik

DanGun

DanGun

25-08-2021 om 20:59 Topicstarter

Pimpelmees67 schreef op 25-08-2021 om 20:32:

[..]

Ik moet volgende week vrijdagavond naar Bloemendaal. Heb er niet bij stilgestaan dat dit wel eens een probleem kan worden...

Ben je klaar mee 

Ik vind het echt compleet van de pot gerukt want als er in een sport veel geld omgaat is het dit wel.

DanGun schreef op 25-08-2021 om 20:59:

[..]

Ben je klaar mee

Ga naar een optreden. Het theater gaat de mensen nog informeren over het parkeren begrijp ik. Op tijd vertrekken maar...

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.