Huiskamer
Quasidomo
21-07-2021 om 19:53
Ik heb gisteren het hele bantopic gelezen. FV heeft heel vaak een ban gekregen. Ze blijft echt niet buiten schot.
DifferentSwan96
21-07-2021 om 19:54
willem1959 schreef op 21-07-2021 om 19:51:
[..]
Vroeger, en dan praat ik over lang terug, was het op Actueel altijd stevig discussiëren. Mannen als Antonio en Jaap. Dan vloog iedereen elkaar in de haren maar werd er niet geklaagd. Dat waren lekkere discussies. Maar tegenwoordig, man man man. Wat een zooitje.
Oo dat waren de tijden! En op overig kletsten en geinden we met dezelfde personen waar we het op actueel mee in het vet hadden. Goede oude tijd.
DifferentSwan96
21-07-2021 om 19:55
Quasidomo schreef op 21-07-2021 om 19:53:
Ik heb gisteren het hele bantopic gelezen. FV heeft heel vaak een ban gekregen. Ze blijft echt niet buiten schot.
Correct. Veel vaker dan ik en ik zat ook vaak op de strafbank.
watertoren
21-07-2021 om 19:57
aardbei35 schreef op 21-07-2021 om 19:45:
Nog even aan gingen houden... Klinkt idd een beetje alsof de stekker er tóch uit zal gaan. Vreemde gang van zaken.
Volgens mij staat in dit topic een link waarin je het radioprogramma kunt terug luisteren. Op viva ook. Even scrollen dus.
watertoren
21-07-2021 om 20:04
willem1959 schreef op 21-07-2021 om 19:51:
[..]
Vroeger, en dan praat ik over lang terug, was het op Actueel altijd stevig discussiëren. Mannen als Antonio en Jaap. Dan vloog iedereen elkaar in de haren maar werd er niet geklaagd. Dat waren lekkere discussies. Maar tegenwoordig, man man man. Wat een zooitje.
Ik was ook verbaasd dat een oudgediende zoals jij ook een permaban gekregen hebt. Ik had zelf ook een perma maar ik las er nog graag. Ik ben nieuwsgierig aangelegd. Ik wil niet slijmen maar mensen zoals jij las ik graag. Dan is het allemaal niet zo saai. Hetzelfde had ik met Pejeka. en vroeger Elle.... alle mannen het kanaal in. die had ook ineens een perma.
impala
21-07-2021 om 20:06
Ik lig er nu ook weer uit. Op het Peter R topic mag je alleen nog je hart laten huilen. Elke andere reactie is opeens off topic of provocatie. Ben er zo ontzettend klaar mee.
Een week. En een FV die wild om zich heen slaat met je hou je bek, krijgt 6 uurtjes.
ElectricKookabura85
21-07-2021 om 20:07
Ze willen er duidelijk geen leven in de brouwerij. Wat een machtwellustige typetjes die mods daar, bureaucratisch gedoe.
watertoren
21-07-2021 om 20:08
impala schreef op 21-07-2021 om 20:06:
Ik lig er nu ook weer uit. Op het Peter R topic mag je alleen nog je hart laten huilen. Elke andere reactie is opeens off topic of provocatie. Ben er zo ontzettend klaar mee.
Nee hoor, ik heb ook niet alleen maar positieve dingen gezegd over Peter R de Vries.
redbulletje
21-07-2021 om 20:10
Een week. En een FV die wild om zich heen slaat met je hou je bek, krijgt 6 uurtjes.
Ze zijn zwaar bevooroordeeld. FV maar 6 uur is een aanfluiting voor wat zij aan de lopende band uit bleef kramen.
willem1959
21-07-2021 om 20:11
watertoren schreef op 21-07-2021 om 19:57:
[..]
Volgens mij staat in dit topic een link waarin je het radioprogramma kunt terug luisteren. Op viva ook. Even scrollen dus.
Ja, het gaat eerst alleen maar over Anybody, extra veel mensen deze uitgave, bla bla bla, en dan even over het forum. Nogal lacherig deed ze. Maar ja, wat ik ook al eerder las, ze wordt gewoon ontslagen en de community manager heeft nog steeds haar baantje. Zal wel een beetje wrok meespelen. Maar of het forum nog lang doorgaat? Geen idee. Moet niet teveel kosten natuurlijk. Was het forum er eerst om mensen aan het merk Viva te binden, nu heeft het die functie niet meer.
Ooit, eind jaren 90, bezaten toenmalige uitgeverijen Wegener en VNU Dagbladen de online-'gemeenschap' City Online, ook wel COL genaamd. Er waren digitale steden en in een van die steden (de stad waar je woonde) kon je een digitaal huisje bouwen. Daar konden andere gebruikers naar binnen om te kijken wat je leuk vond. En je kon met elkaar chatten. Het was het prille begin van het internettijdperk. Ik weet niet of jullie je dit herinneren. COL was een van Nederlands meest bezochte sites en toch ging nog voor de eeuwwisseling de stekker er uit.
Als het geen geld oplevert, of te ingewikkeld wordt, heeft iets geen bestaansrecht.
watertoren
watertoren schreef op 21-07-2021 om 20:08:
[..]
Nee hoor, ik heb ook niet alleen maar positieve dingen gezegd over Peter R de Vries.
Lees mij maar in het topic over aansla Per R de Vries/
impala
watertoren schreef op 21-07-2021 om 20:08:
[..]
Vanavond?
Want eerder werd daar van alles besproken. Maar nu moet je maar een eigen topic openen als je geen behoefte hebt om samen te huilen maar er iets anders over wil zeggen.
aardbei35
I hear you
wat een treurige toestand in dat bewuste topic. Heel apart die "klassenjustitie" van de mods van Viva.
aardbei35
21-07-2021 om 20:12
ShaunTheSheep schreef op 21-07-2021 om 20:07:
Ze willen er duidelijk geen leven in de brouwerij. Wat een machtwellustige typetjes die mods daar, bureaucratisch gedoe.
Het riekt gewoon naar "klassenjustitie" kan het niet vaak (oké niet te vaak
) herhalen