Huiskamer
watertoren
21-07-2021 om 18:39
redbulletje schreef op 21-07-2021 om 18:26:
[..]
Wat bijzonder dat zij maar 6 uur heeft en ik 24 terwijl zij nonstop aan 't schelden was op iedereen die het niet met haar eens was.
Zij krijgt al jaren en jaren een voorkeursbehandeling bij de Mods. Die zijn bang om ook voor racist uitgemaakt te worden.
redbulletje
21-07-2021 om 18:40
watertoren schreef op 21-07-2021 om 18:37:
[..]
Ik lees nog wel elke dag mee op Viva. Ik heb dat topic gezien ja en zag dat FV iets schreef van je moet je bek houden of zo tegen jou.
Ja, volkomen ongepast, ze bleef het hele topic tekeer gaan tegen deze en gene.
aardbei35
21-07-2021 om 18:46
watertoren schreef op 21-07-2021 om 18:39:
[..]
Zij krijgt al jaren en jaren een voorkeursbehandeling bij de Mods. Die zijn bang om ook voor racist uitgemaakt te worden.
Wat triest, zeg! Ik vond FV in de reacties heel intimiderend en heftig. Bleef maar doorgaan in dat topic en om dan naar anderen te beweren dat die moesten stoppen terwijl die juist inhoudelijk op de discussie reageerden. Echt merkwaardig...
watertoren
21-07-2021 om 18:50
redbulletje schreef op 21-07-2021 om 18:40:
[..]
Ik ben ff gaan kijken maar het topic is nu gesloten zag ik. Ik denk dat Viva nu hun eigen graf graaft met onnozele bannen uit delen die mensen oprecht boos maken en mensen monddood maken door het topic te sluiten. Ik vind vrijheid van meningsuiting een groot goed maar dat kan niet op een forum als Viva.
aardbei35
21-07-2021 om 19:17
watertoren schreef op 21-07-2021 om 18:50:
[..]
Ik ben ff gaan kijken maar het topic is nu gesloten zag ik. Ik denk dat Viva nu hun eigen graf graaft met onnozele bannen uit delen die mensen oprecht boos maken en mensen monddood maken door het topic te sluiten. Ik vind vrijheid van meningsuiting een groot goed maar dat kan niet op een forum als Viva.
Klopt. Het andere topic over Peter R. de Vries is nog open en best treurig om te lezen hoe forummers over anderen kunnen praten en lachen om kwetsende opmerkingen die ze maken naar forummers die niet meedoen met de massa rouw.
Justagirly
21-07-2021 om 19:18
redbulletje schreef op 21-07-2021 om 18:40:
[..]
ElectricKookabura85
21-07-2021 om 19:19
Zo te lezen was het een goed idee om weg te gaan bij viva, ik mis niks.
Saga
21-07-2021 om 19:30
vroeger las ik wel tijdschriften, maar tegenwoordig is het verspilling van geld. Alles in zo'n blaadje is sneller en uitgebreider te vinden op internet.
MC4
21-07-2021 om 19:38
De stropdassen en kokerrokjes van Viva hebben hun eigen ruiten ingegooid. Ik blijf hier.
watertoren
21-07-2021 om 19:38
Saga schreef op 21-07-2021 om 19:30:
vroeger las ik wel tijdschriften, maar tegenwoordig is het verspilling van geld. Alles in zo'n blaadje is sneller en uitgebreider te vinden op internet.
Ik vind tijdschriften kopen geen verspilling aan geld om dat ik er plezier aan beleef. Ik ga geen tijdschriften digitaal lezen omdat ik een tijdschrift in mijn handen houden veel lekkerder vind. Ik vind het wel jammer dat ik niemand meer heb waaraan ik ze door kan geven van ik ken niemand die er nog blij mee is als ik ze uit heb. Dus ze belanden na 1 keer gelezen te hebben de papierkliko in. Iemand hier in de straat heeft een minibieb en zij wil mijn tijdschriften ook niet hebben.
watertoren
21-07-2021 om 19:42
MC4 schreef op 21-07-2021 om 19:38:
De stropdassen en kokerrokjes van Viva hebben hun eigen ruiten ingegooid. Ik blijf hier.
Zouden ze dat niet expres doen? Op de radio zei die hoofdredacteur van Viva dat ze het forum nog even aan gingen houden. Ik maakte daaruit op dat het dus alsnog niet blijft bestaan. Op Viva las ik dat ze daar ook zo over denken. Iets van mensen weg jagen of zo en dan langzaam de stekker eruit trekken.
aardbei35
21-07-2021 om 19:45
Nog even aan gingen houden... Klinkt idd een beetje alsof de stekker er tóch uit zal gaan. Vreemde gang van zaken.
willem1959
21-07-2021 om 19:48
redbulletje schreef op 21-07-2021 om 18:25:
[..]
Mijn mening gegeven in het topic over naar Carré gaan voor massa-afscheid van PRdeVries. Niet meegaan in de massahysterie valt blijkbaar onder provoceren. En ondertussen scheldt FV iedereen openlijk verrot in dat topic. Geen idee of zij ook een ban heeft voor het non stop op de man spelen, ze blijft verdacht vaak buiten schot.
Ze blijft bijna altijd buiten schot. Schelden, mensen voor racist uitmaken, het kan allemaal. Maar als je een keer tegen de mainstream woke ideeën ingaat ben je de klos.
Had onlangs mijn permaban te pakken en ik geloof het wel. Er wordt zo ontzettend slecht gemodereerd. Wil niet eens meer terug.
willem1959
21-07-2021 om 19:51
watertoren schreef op 21-07-2021 om 18:50:
[..]
Vroeger, en dan praat ik over lang terug, was het op Actueel altijd stevig discussiëren. Mannen als Antonio en Jaap. Dan vloog iedereen elkaar in de haren maar werd er niet geklaagd. Dat waren lekkere discussies. Maar tegenwoordig, man man man. Wat een zooitje.