Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.

Ik neig er voor nu naar om hier te schrijven. Fijn sfeertje!

3xscheepsrecht schreef op 19-07-2021 om 12:05:

Welkom op Viafora!

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

19-07-2021 om 12:06

3xscheepsrecht schreef op 19-07-2021 om 12:05:

Kom gezellig ja 😊

Mok

Mok

19-07-2021 om 12:47

coolpack2 schreef op 19-07-2021 om 11:43:

[..]

Lijkt me ook... Het gaat toch om hoe je meedoet in een topic? Een topic opener is toevallig iemand die het onderwerp start, in mijn beleving. Een term als 'topic owner' is voor mij nieuw.

Hey CoolPack 

coolpack2 schreef op 19-07-2021 om 11:43:

[..]

Lijkt me ook... Het gaat toch om hoe je meedoet in een topic? Een topic opener is toevallig iemand die het onderwerp start, in mijn beleving. Een term als 'topic owner' is voor mij nieuw.

Ach op Viva noemen anderen het ook weleens mijn topic, omdat ik toevallig toch het meubilair behoor.

En dan van de categorie oude boekenkast van oma die bij nieuwe bewoners nog steeds in het huis staat, waardoor niemans zich dat huis nog zonder die oude kast kan voorstellen

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

19-07-2021 om 13:19

Lollypopje schreef op 19-07-2021 om 12:58:

[..]

Ach op Viva noemen anderen het ook weleens mijn topic, omdat ik toevallig toch het meubilair behoor.

Nee hoor, ik zal proberen uit te leggen hoe ik het bedoel. Voor mij persoonlijk zit er een groot verschil in een topic opener en topic owner. Nu niet iedereen mijn benamingen zo letterlijk nemen, ik beschrijf enkel hoe ik het ervaar en ook kan begrijpen waarom mensen het dus jouw topic noemen.

Je bent nl een grote vraagbaak voor medeforummers, omdat je veel over het onderwerp weet. Daarnaast ben je geduldig en leg je een vraag, die al vaker gesteld is, geduldig nog een keer uit. Ook reageer je erg begripvol op posts die niet zo "netjes" of aanvallend en provocerend zijn en dat is een bepaalde kwaliteit die je misschien zelf niet in de gaten hebt, maar voor anderen wel heel fijn zijn. Dat maakt jou voor mij een topic-owner. Vergelijk het een beetje met het topic van Cygnus "ask the captain", ik vind hem ook een topic-owner en niet enkel een topic opener. Dat dus!

U2fan schreef op 19-07-2021 om 13:19:

[..]

Nee hoor, ik zal proberen uit te leggen hoe ik het bedoel. Voor mij persoonlijk zit er een groot verschil in een topic opener en topic owner. Nu niet iedereen mijn benamingen zo letterlijk nemen, ik beschrijf enkel hoe ik het ervaar en ook kan begrijpen waarom mensen het dus jouw topic noemen.

Je bent nl een grote vraagbaak voor medeforummers, omdat je veel over het onderwerp weet. Daarnaast ben je geduldig en leg je een vraag, die al vaker gesteld is, geduldig nog een keer uit. Ook reageer je erg begripvol op posts die niet zo "netjes" of aanvallend en provocerend zijn en dat is een bepaalde kwaliteit die je misschien zelf niet in de gaten hebt, maar voor anderen wel heel fijn zijn. Dat maakt jou voor mij een topic-owner. Vergelijk het een beetje met het topic van Cygnus "ask the captain", ik vind hem ook een topic-owner en niet enkel een topic opener. Dat dus!

Ik snap wat je bedoeld, voor mij is dat gewoon zo normaal en zo probeer ik eigenlijk in elk topic te zijn.

Overigens vind ik het fijne aan dat topic dat bijna iedereen daarin zo is. Dat maakt ook dat mensen vragen durven stellen, want voor sommigen is het best een kwetsbaar onderwerp

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

19-07-2021 om 13:31

Lollypopje schreef op 19-07-2021 om 13:22:

[..]

Ik snap wat je bedoeld, voor mij is dat gewoon zo normaal en zo probeer ik eigenlijk in elk topic te zijn.

Overigens vind ik het fijne aan dat topic dat bijna iedereen daarin zo is. Dat maakt ook dat mensen vragen durven stellen, want voor sommigen is het best een kwetsbaar onderwerp

Dat laatste is zeker waar, maar ook jij mag hiervoor best je credits ontvangen vind ik!

U2fan schreef op 19-07-2021 om 13:31:

[..]

Dat laatste is zeker waar, maar ook jij mag hiervoor best je credits ontvangen vind ik!

Dankjewel 😄

U2fan schreef op 19-07-2021 om 13:31:

[..]

Vind ik ook, in welke topic dan ook ik lees je graag. Je schrijft heel doeltreffend op een prettige manier. 

Dat zijn wel weer genoeg veren hoor

550x447.jpg

Lollypopje schreef op 19-07-2021 om 14:23:

Dat zijn wel weer genoeg veren hoor

550x447.jpg

Haha, jij was van de bdsm-toch? Nou ben ik daar niet in thuis, maar veren komen toch altijd van pas? 

er.is.maar.1.Pino schreef op 19-07-2021 om 14:24:

[..]

Haha, jij was van de bdsm-toch? Nou ben ik daar niet in thuis, maar veren komen toch altijd van pas?

Jep, maar ik heb slechts een zeer bescheiden reet

Lollypopje schreef op 19-07-2021 om 14:26:

[..]

😂

Lollypopje schreef op 19-07-2021 om 14:26:

[..]

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.