Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

DownrightMouse59

DownrightMouse59

16-07-2021 om 22:48

En toen bleef Viva bestaan...

Naar laatste reactie
Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.
FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

18-07-2021 om 12:52

Lollypopje schreef op 18-07-2021 om 12:46:

[..]

Dat zou ik met het bdsmtopic jammer vinden, omdat niet iedereen hier heen wil. En hoewel het niet mijn topic is, voel ik me wel betrokken bij het topic en de schrijvers. Daarom had ik daar ook voorgesteld om samen te kijken en stemmen waar we heen zouden gaan.

Zie mijn vorige bericht Lollypopje, ik had me wellicht iets beter kunnen verwoorden en 'hoopTE' kunnen schrijven, maar ik wil mijn woorden niet op een weegschaaltje afwegen om gezellig mee te forummen, omdat daarnaast toevallig ook mod ben. En natuurlijk is het niet JOUW topic, maar ik persoonlijk vind jou wel een fijne 'topic owner', zeer betrokken, veel geduld en nooit veroordelend en dat zijn fijne kwaliteiten 😉

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

18-07-2021 om 12:53

U2fan schreef op 18-07-2021 om 12:47:

[..]

Eigenlijk verbaasd het mij niet dat deze opmerking zou komen, sterker nog, ik bedacht het mij zelfs op moment van typen. Ja, ik ben een mod, maar daarnaast ook een gelijkwaardige forummer en ik houd van transparantie. Het zou toch jammer zijn als ik niet als mezelf openlijk kan meeschrijven? Fijn dat anderen wel mijn intentie helder zien en kunnen waarderen. Daarentegen begrijp ik ook heel goed dat het voor velen wennen is dat de mods zich op Viafora niet verschuilen en openlijk meeschrijven, hopelijk zal dit op den duur juist gewaardeerd worden en wij, als Mods, niet naar eigen inzicht worden ingedeeld in het hokje 'forummer' of 'Moderator'.

Fijn juist deze openheid!! 

U2fan schreef op 18-07-2021 om 12:52:

[..]

Zie mijn vorige bericht Lollypopje, ik had me wellicht iets beter kunnen verwoorden en 'hoopTE' kunnen schrijven, maar ik wil mijn woorden niet op een weegschaaltje afwegen om gezellig mee te forummen, omdat daarnaast toevallig ook mod ben. En natuurlijk is het niet JOUW topic, maar ik persoonlijk vind jou wel een fijne 'topic owner', zeer betrokken, veel geduld en nooit veroordelend en dat zijn fijne kwaliteiten 😉

Dankjewel 😊 Dat ben ik overigens ook als iemand anders er een topic over opent hoor

Het onderwerp licht nogal na aan mijn hart namelijk

[..]

Eigenlijk verbaasd het mij niet dat deze opmerking zou komen, sterker nog, ik bedacht het mij zelfs op moment van typen. Ja, ik ben een mod, maar daarnaast ook een gelijkwaardige forummer en ik houd van transparantie. Het zou toch jammer zijn als ik niet als mezelf openlijk kan meeschrijven? Fijn dat anderen wel mijn intentie helder zien en kunnen waarderen. Daarentegen begrijp ik ook heel goed dat het voor velen wennen is dat de mods zich op Viafora niet verschuilen en openlijk meeschrijven, hopelijk zal dit op den duur juist gewaardeerd worden en wij, als Mods, niet naar eigen inzicht worden ingedeeld in het hokje 'forummer' of 'Moderator'.

Als ik voor mezelf mag spreken vind ik dit wel heel prettig. Maakt het toch persoonlijker en daardoor toegankelijker.

[..]

En dit is nu waarom ik hier blijf, dit bericht en hoe er feedback wordt gegeven door medeforummers. Relax verwoord maar treffend, deze openheid voelt goed.

Ik was gisteren niet actief hier en vanochtend zag ik zoveel berichten, nieuwe topics en dacht hoe  actief het hier al is. Leuk!

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

18-07-2021 om 13:21

Pauwlene schreef op 18-07-2021 om 13:14:

[..]

En dit is nu waarom ik hier blijf, dit bericht en hoe er feedback wordt gegeven door medeforummers. Relax verwoord maar treffend, deze openheid voelt goed.

Ik was gisteren niet actief hier en vanochtend zag ik zoveel berichten, nieuwe topics en dacht hoe actief het hier al is. Leuk!

Fijn om te horen Pauwlene, dankjewel 🙏

AlexOudersnl schreef op 18-07-2021 om 11:04:

Probeer dit niet uit te groeien tot een 2 kampen strijd, is nergens voor nodig en volgens mij kunnen Viafora en Viva prima naast elkaar bestaan, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Vanuit mijn 'officiële functie' wil ik wel meegeven aan iedereen dat je niet alle berichten moet geloven of serieus moet nemen, zeker van kersverse leden: wij merken dat er sinds de lancering van Viafora een aantal zijn (niet zozeer die in deze topic deelnemen) die hardnekkig accounts proberen aan te maken en willen stoken en trollen. Vaak zien we ze al mijlenver aankomen maar soms zijn ze subtiel en blijven ze ook voorzichtig binnen de regels, Viva zal dit waarschijnlijk ook wel hebben.
Ofwel, laat je niet zo op de kast jagen, dat willen ze juist

Kijk, dat schept vertrouwen.

Ik vind het echt heerlijk dat de mods hier gewoon meeschrijven, het voelt toch persoonlijker en toegankelijker. Ik blijf voorlopig nog even forumhoppen, maar vind het hier wel fijn.

Fijn juist dat je gewoon kan zien wie mod is. Dat is volgens mij de transparantie die de meeste mensen willen.En dat ze als 'gewoon persoon' meeschrijven: helemaal tof. 

Pepperoni schreef op 18-07-2021 om 14:37:

Fijn juist dat je gewoon kan zien wie mod is. Dat is volgens mij de transparantie die de meeste mensen willen.En dat ze als 'gewoon persoon' meeschrijven: helemaal tof.

Ja precies! Leuk dat mods hier ook meeschrijven en dat we zien wie mod is!

Solomio schreef op 18-07-2021 om 09:31:

[..]

Ja, en zeker als ik hier honderd keer lees hoe naar die Viva-kliek is en dan vervolgens hier de ene sneer na de andere zie. Van diegenen die de Viva-kliek zo ongelofelijk goed doorhebben en daar boven staan.

Eens. 

Ik heb tegen beide niks en ja het werkt hier fijner. Toch ben ik gehecht aan Viva maar kom hier ook steeds toch wel even.

Als mensen hier wel willen schrijven en daar niet, prima. Maar dan alles schuiven op niet durven wegens anderen vind ik wel wat vreemd, heb dat nooit zo ervaren. Te pittige discussies las ik gewoon mee, geen naar gevoel over dat ik niet mee durfde schrijven ofzo. 

Nouja, fora worden nu natuurlijk even extra vergeleken in deze vreemde tijden. Zal wel overgaan.

Veldbloemen schreef op 18-07-2021 om 21:17:

[..]

Ja precies! Leuk dat mods hier ook meeschrijven en dat we zien wie mod is!

Ook eens. Sorry loop nogal achter in dit topic geloof ik   

Ik ga gauw even teruglezen! 

[..]

Nee, maar het brengt wel afwegingen met zich mee. Ik zit bij mijn werkgever in de OR en geef daar bij uitspraken die wat steviger zijn of in mijn ogen belangrijk aan welke pet ik op dat moment op heb, juist omdat ik het op dat moment belangrijk vind dat mensen dat niet zelf gaan invullen. Dat je het niet in iedere post aangeeft is logisch, maar dan betekent dat dus wel degelijk dat mensen het naar eigen inzicht invullen, toch? Niet erg, lijkt mij, maar dan kan er dus eens een (kritische) vraag of opmerking komen.

Lollypopje schreef op 18-07-2021 om 12:54:

[..]

Dankjewel 😊 Dat ben ik overigens ook als iemand anders er een topic over opent hoor

Het onderwerp licht nogal na aan mijn hart namelijk

Lijkt me ook... Het gaat toch om hoe je meedoet in een topic? Een topic opener is toevallig iemand die het onderwerp start, in  mijn beleving. Een term als 'topic owner' is voor mij nieuw.

FixedLyrebird78

FixedLyrebird78

19-07-2021 om 11:52

coolpack2 schreef op 19-07-2021 om 11:39:

[..]

Nee, maar het brengt wel afwegingen met zich mee. Ik zit bij mijn werkgever in de OR en geef daar bij uitspraken die wat steviger zijn of in mijn ogen belangrijk aan welke pet ik op dat moment op heb, juist omdat ik het op dat moment belangrijk vind dat mensen dat niet zelf gaan invullen. Dat je het niet in iedere post aangeeft is logisch, maar dan betekent dat dus wel degelijk dat mensen het naar eigen inzicht invullen, toch? Niet erg, lijkt mij, maar dan kan er dus eens een (kritische) vraag of opmerking komen.

Ik vind een kritische vraag of opmerking ook niet vervelend hoor 

Reageer op dit bericht

Dit forum topic is gesloten, er kan niet meer gereageerd worden.