Huiskamer
Regendrup.
17-07-2021 om 20:57
watertoren schreef op 17-07-2021 om 20:56:
[..]
Nee hoor, ik ben best lief. Ik kwam jou als eerst tegen bij Femme in het topic over huizen kopen.
Ja dat dacht ik inderdaad al!
Leuk, dat je nu ook hier bent!
Moxxie
Voordat ze aankondigden dat ze gingen stoppen vond ik Viva leuk en dat is nog steeds zo. Alleen het bashen, en dan met name door de forummers die meteen bijval kregen van een hijgende meute volgers, daar had ik een hekel aan. Maar dat ze nu een beetje de gek steken met Kumbaya dat is toch niet erg.
Sophia_!
kay89 schreef op 17-07-2021 om 20:56:
Waarom ben jij eigenlijk geband, Watertoren? Dat heb ik nooit precies meegekregen. Op een gegeven moment was je gewoon verdwenen. Dat kan toch nooit vanwege die vleeseterij zijn.
Goede vraag ja. Ik miste je ook opeens,
DownrightSpoonbill69
17-07-2021 om 20:58
Moxxie schreef op 17-07-2021 om 20:57:
Voordat ze aankondigden dat ze gingen stoppen vond ik Viva leuk en dat is nog steeds zo. Alleen het bashen, en dan met name door de forummers die meteen bijval kregen van een hijgende meute volgers, daar had ik een hekel aan. Maar dat ze nu een beetje de gek steken met Kumbaya dat is toch niet erg.
Nee dat is niet erg. Maar als je er 1 ergens op aansprak komen er meteen 20 extra overheen. Dat is zo flauw.
GrippingKouprey73
17-07-2021 om 21:01
Dit soort groepjes kunnen een forum flink onderuit halen. Dat is zo fnuikend eraan. Er is ook echt een poging gedaan om dit te doen, terwijl er gewoon keihard is gewerkt om het hier voor iedereen leuk en toegankelijk te maken. Niet leuk gewoon voor hen die zich hiervoor hebben ingezet.
En dat allemaal onder het mom van het hebben van een uitgesproken mening.
MidasWolf
Veldbloemen schreef op 17-07-2021 om 20:57:
[..]
Ja, dat afzeiken van TO's met soms best wel heftige problemen vond ik ook zeer vervelend om te lezen. Alleen maar afbranden ipv te helpen. Daar heeft niemand wat aan.
Daar stoor ik mij ook aan. Vooral wanneer een TO nieuw was of een eerste topic opende werd hij/zij soms(onterecht)hard aangepakt. En waarvoor denk ik dan.
_melon
Nose schreef op 17-07-2021 om 20:58:
[..]
Nee dat is niet erg. Maar als je er 1 ergens op aansprak komen er meteen 20 extra overheen. Dat is zo flauw.
Ik zit te wachten tot je iets typt wat ik kan ontkennen en dan ga ik NONSENS typen, maar het komt maar niet.
DownrightSpoonbill69
17-07-2021 om 21:02
_melon schreef op 17-07-2021 om 21:01:
[..]
Ik zit te wachten tot je iets typt wat ik kan ontkennen en dan ga ik NONSENS typen, maar het komt maar niet.
![]()
Hahahaha jammer he 😁😁😁😁
NinjeTurtle
17-07-2021 om 21:04
Niet om lullig te doen, maar kan je hier ook een topic uit je "gereageerd" lijst halen?
Ik heb geen zin om pagina's lang hier te lezen hoe ellendig het op viva was/is.
Regendrup.
17-07-2021 om 21:05
NinjeTurtle schreef op 17-07-2021 om 21:04:
Niet om lullig te doen, maar kan je hier ook een topic uit je "gereageerd" lijst halen?
Volgens mij kwam dat nog wel ?
DownrightSpoonbill69
17-07-2021 om 21:05
Ik denk eerlijk gezegd wel dat ik weet hoe het komt. Maar goed dat is mijn mening.... Ik denk dat zulke forummers in het dagelijks leven het moeilijk hebben of stil en terug getrokken leven. Daarnaast denk ik ook dat het wat oudere mensen zijn en geen tieners. Op een of andere manier kun je van achter je scherm je frustratie kwijt wat je in het echte leven niet kunt. Er zijn dan altijd weer volgers die vanachter hun scherm hard mee gaan doen. Ik denk echt dat als ik ze in het echt zie dat mijn mond open valt en dat ik denk......NEEEEE SERIEUS!!!
_melon
17-07-2021 om 21:06
NinjeTurtle schreef op 17-07-2021 om 21:04:
Dat komt nog! Je kan wel in je profiel instellen dat je de favoriete topics als eerste tabblad hebt. Dan moet je alleen even de leuke topics favorieten en dan heb je een 'alleen maar leuk' overzicht.
Lifehack!
watertoren
17-07-2021 om 21:06
kay89 schreef op 17-07-2021 om 20:56:
Waarom ben jij eigenlijk geband, Watertoren? Dat heb ik nooit precies meegekregen. Op een gegeven moment was je gewoon verdwenen. Dat kan toch nooit vanwege die vleeseterij zijn.
Te veel bannen na elkaar. Er waren ook veel mensen die mij niet mochten en die mij uit de tent lokten. Dom genoeg reageerde ik daarop en werd ik weer gestaft. Ik heb een andere kijk op het leven dan de gemiddelde vivavrouw. Ik werkte niet meer sinds mijn zoon er was en dat vonden ze belachelijk. Hij is imiddels al 28 hoor maar ik ben daarna nooit meer gaan werken. Daar kreeg ik een hoop commentaar op en ze hadden medelijden met mijn man. Mijn man was het er helemaal mee eens dat ik stopte met werken. Sterker nog als het ons niet gegund was geweest om een kind te krijgen dan was ik ook gestopt met werken. Toen ik een permaban kreeg voor :op de man" werd er in het bantopic nooit vermeld dat ik een permaban had. Heel frustrerend om toen te lezen van waar is Blondie en gaat het wel goed met haar ( mijn man was kort geleden toen overleden) en dat je niet kunt reageren.
FaithfulDuck87
17-07-2021 om 21:07
Nose schreef op 17-07-2021 om 21:05:
Ik denk eerlijk gezegd wel dat ik weet hoe het komt. Maar goed dat is mijn mening.... Ik denk dat zulke forummers in het dagelijks leven het moeilijk hebben of stil en terug getrokken leven. Daarnaast denk ik ook dat het wat oudere mensen zijn en geen tieners. Op een of andere manier kun je van achter je scherm je frustratie kwijt wat je in het echte leven niet kunt. Er zijn dan altijd weer volgers die vanachter hun scherm hard mee gaan doen. Ik denk echt dat als ik ze in het echt zie dat mijn mond open valt en dat ik denk......NEEEEE SERIEUS!!!
nou dat denk ik niet