Huiskamer
GrippingKouprey73
17-07-2021 om 20:37
Het begon in het "Waar verhuizen wij naar toe?" topic. Daarna heeft het zich verplaatst naar de 1 na laatste napraat, en meerdere topics van de laatste dagen.
EDIT: was een antwoord op Moxxie. Ben vergeten te quoten.
Lollypopje
17-07-2021 om 20:38
Maar dat zijn volgens mij vooral steeds dezelfden. De meesten hebben het er niet over of boeit het niet.
DistinctMarten43
17-07-2021 om 20:39
Moxxie schreef op 17-07-2021 om 20:31:
[..]
Maar op welk Viva topic lezen jullie dat dan? Ik kom er ook nog en ik vind het wel meevallen eigenlijk. Maar ik moet wel zeggen dat ik de rellen en de bans ook nooit zo meekreeg.
Ik lees het ook niet hoor. Hier praten ze over Viva, daar praten ze over Via, logisch ook. Maar ik lees geen rare dingen.
DistinctMarten43
17-07-2021 om 20:41
Ik ben heel blij dat Viva blijft omdat ik echt hou van af en toe een felle discussie en daar moet je hier mee oppassen.
GrippingKouprey73
17-07-2021 om 20:42
Lollypopje schreef op 17-07-2021 om 20:38:
Maar dat zijn volgens mij vooral steeds dezelfden. De meesten hebben het er niet over of boeit het niet.
Dat klopt wel. Maar het ging wel erg ver allemaal. Het is wel een groepje dat zich erg machtig voelt of zo, en naar mijn mening ook flink onderhuids bezig is.
watertoren
17-07-2021 om 20:42
Moxxie schreef op 17-07-2021 om 20:31:
[..]
Maar op welk Viva topic lezen jullie dat dan? Ik kom er ook nog en ik vind het wel meevallen eigenlijk. Maar ik moet wel zeggen dat ik de rellen en de bans ook nooit zo meekreeg.
Napraat en het topic dat viva door gaat.
NinjeTurtle
17-07-2021 om 20:43
Heremetijd schreef op 17-07-2021 om 20:42:
[..]
Dat klopt wel. Maar het ging wel erg ver allemaal. Het is wel een groepje dat zich erg machtig voelt of zo, en naar mijn mening ook flink onderhuids bezig is.
Adem in..... Adem uit....
En laat het gaan.....
GrippingKouprey73
17-07-2021 om 20:47
NinjeTurtle schreef op 17-07-2021 om 20:43:
[..]
Adem in..... Adem uit....
En laat het gaan.....
O, ik laat me er niet door op naaien hoor. Ik breng het alleen in kaart.
Regendrup.
17-07-2021 om 20:47
Ik schreef het net al in een ander topic: ik heb geen idee wat er zo erg is aan de "permabannelingen" die hier steeds genoemd worden, ik las op Viva wel mee en reageerde af en toe, maar op de een of andere manier gingen die dingen waar jullie het over hebben (en die steeds terugkomen hier) altijd langs me heen. Enigszins ben ik daar blij mee, aan de andere kant vraag ik me soms wel af wáárom daar dan zo fel op gereageerd wordt. Maar we gaan het zien hier, ik ga het op me af laten komen want ben wel van plan meer van me te laten horen
![]()
Ik kwam dus voorheen ook nooit in de napraat topics oid. Nu heb ik het na de verhalen hier ook meegelezen en eerlijk gezegd heb ik daar spijt van. Het kleurt mijn mening over deze forummers behoorlijk. Ik zag zelfs een keer mijn naam terugkomen en toen moest ik stiekem toch wel erg lachen. Ik ga me ook niet mengen in de discussies, maar wanneer ik dan hier in het voorsteltopic zie dat het niet gaat om jonge forummers maar ruim volwassen mensen, dan stel ik me daar toch wel een paar vragen bij. Maar soit, ik hoop dat beide fora blijven bestaan voor diegenen die zich er thuis voelen en hun ei kwijt kunnen. Daar draait het uiteindelijk om.
watertoren
17-07-2021 om 20:51
Regendrup. schreef op 17-07-2021 om 20:47:
Ik schreef het net al in een ander topic: ik heb geen idee wat er zo erg is aan de "permabannelingen" die hier steeds genoemd worden, ik las op Viva wel mee en reageerde af en toe, maar op de een of andere manier gingen die dingen waar jullie het over hebben (en die steeds terugkomen hier) altijd langs me heen. Enigszins ben ik daar blij mee, aan de andere kant vraag ik me soms wel af wáárom daar dan zo fel op gereageerd wordt. Maar we gaan het zien hier, ik ga het op me af laten komen want ben wel van plan meer van me te laten horen
Ik kwam dus voorheen ook nooit in de napraat topics oid. Nu heb ik het na de verhalen hier ook meegelezen en eerlijk gezegd heb ik daar spijt van. Het kleurt mijn mening over deze forummers behoorlijk. Ik zag zelfs een keer mijn naam terugkomen en toen moest ik stiekem toch wel erg lachen. Ik ga me ook niet mengen in de discussies, maar wanneer ik dan hier in het voorsteltopic zie dat het niet gaat om jonge forummers maar ruim volwassen mensen, dan stel ik me daar toch wel een paar vragen bij. Maar soit, ik hoop dat beide fora blijven bestaan voor diegenen die zich er thuis voelen en hun ei kwijt kunnen. Daar draait het uiteindelijk om.
Ik ben ook een permabanneling dus kijk maar uit met mij
DownrightSpoonbill69
17-07-2021 om 20:52
Ja klopt hoor napraat idd. Ergens moeten we er maar om lachen. Net als dat we moeten lachen om het feit dat er mensen blijven reageren dat het niet zo is. Je gaat naar waar je je prettig voelt of waar je je gevoelsmatig op je plek voelt.
Wat ik wel jammer vind is dat viva zelf nooit heeft ingegrepen. Maar wie weet veranderd er daar nu wel heel veel.
Regendrup.
17-07-2021 om 20:53
watertoren schreef op 17-07-2021 om 20:51:
[..]
Ik ben ook een permabanneling dus kijk maar uit met mij
![]()
Waarschuwing genoteerd
hahaha.
Nee ik ben erg neutraal ingesteld, ik laat me niet zo snel gek maken. Als ik het met je aan de stok krijg merk ik dat wel vanzelf.
Wat ik wel erg vind is dat er blijkbaar wel mensen zijn die echt doelbewust grenzen opzoeken en mensen dat ervaren als pesten. Dan spoor je niet in mijn ogen. Maargoed, we zullen zien hoe het gaat lopen
Kom maar op Watertoren!
watertoren
17-07-2021 om 20:56
Regendrup. schreef op 17-07-2021 om 20:53:
[..]
Waarschuwing genoteerd
hahaha.
Nee ik ben erg neutraal ingesteld, ik laat me niet zo snel gek maken. Als ik het met je aan de stok krijg merk ik dat wel vanzelf.
Wat ik wel erg vind is dat er blijkbaar wel mensen zijn die echt doelbewust grenzen opzoeken en mensen dat ervaren als pesten. Dan spoor je niet in mijn ogen. Maargoed, we zullen zien hoe het gaat lopen
Kom maar op Watertoren!
Nee hoor, ik ben best lief. Ik kwam jou als eerst tegen bij Femme in het topic over huizen kopen.
kay89
17-07-2021 om 20:56
Waarom ben jij eigenlijk geband, Watertoren? Dat heb ik nooit precies meegekregen. Op een gegeven moment was je gewoon verdwenen. Dat kan toch nooit vanwege die vleeseterij zijn.
Veldbloemen
17-07-2021 om 20:57
Red_Velvet schreef op 17-07-2021 om 11:17:
ik vind het hier veel gezelliger, eindelijk verlost van die toxische mensen die niks anders doen dan loepen en TO's aanvallen xD
Ja, dat afzeiken van TO's met soms best wel heftige problemen vond ik ook zeer vervelend om te lezen. Alleen maar afbranden ipv te helpen. Daar heeft niemand wat aan.