Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Een huis vol zomer 2025

Wie kijkt er ook? 
Grote gezinnen met meer dan 7 kinderen. Veel verschillende gezinnen.
Wat een bewondering heb ik voor het gezin die de 4 pubermeiden van haar overleden zus bij hun jonge gezin hebben. Afspraak was ooit gemaakt maar tjee. Ze zijn maar 15 en 19 jaar ouder als de oudste.

Ja ik kijk ook en ik deel je bewondering voor deze mensen. Echt, wat een opgave en wat geven ze deze kinderen een thuisgevoel. 

Ergeren mag ook wel hè? Ik heb me namelijk nogal geërgerd aan dat kinderachtige gepiep van die vader Blom na zijn niersteenoperatie. 

Knutselkei

Knutselkei

06-08-2025 om 18:52 Topicstarter

Ja hoor dat mag ook   Ik vond m ook wel erg eisend met zijn sapje drinken etc. En zo mooi dat zij zei... ja dat doen we.... nadat ik de kinderen heb gehaald,  doei
Dat jonge kindje bij de pubers is ook echt wel aan t piepen. Dat zie je vaak bij grote gezinnen dat de jongste echt dreint. Ik heb ondertiteling aan staan en dan staat er: .... dreinen. 
Ik ben wel benieuwd hoe ze dan terug kijken daarop.

Knutselkei schreef op 06-08-2025 om 18:52:

Ja hoor dat mag ook Ik vond m ook wel erg eisend met zijn sapje drinken etc. En zo mooi dat zij zei... ja dat doen we.... nadat ik de kinderen heb gehaald, doei
Dat jonge kindje bij de pubers is ook echt wel aan t piepen. Dat zie je vaak bij grote gezinnen dat de jongste echt dreint. Ik heb ondertiteling aan staan en dan staat er: .... dreinen.

Hahaha ja inderdaad. Straks weer lekker kijken....

Herfstappeltaart schreef op 06-08-2025 om 18:46:

Ergeren mag ook wel hè? Ik heb me namelijk nogal geërgerd aan dat kinderachtige gepiep van die vader Blom na zijn niersteenoperatie.

Het was ook wel erg achter elkaar geplakt hoor. 

Knutselkei schreef op 06-08-2025 om 18:52:

Ja hoor dat mag ook Ik vond m ook wel erg eisend met zijn sapje drinken etc. En zo mooi dat zij zei... ja dat doen we.... nadat ik de kinderen heb gehaald, doei

Hahaha, dat is wel grappig met die ondertiteling 🤭. 

Ik herken dat bij ons totaal niet van het dreinen trouwens. We zijn natuurlijk lang een samengesteld groot gezin geweest (Mamma/Suzy wanneer gaan wij meedoen met EHV? - eh niet!). 

SuzyQFive schreef op 07-08-2025 om 10:10:

[..]

Het was ook wel erg achter elkaar geplakt hoor.

Ja dat is zo, die programma's worden sowieso gemanipuleerd voor de kijkcijfers natuurlijk.

Jeetje dat gepush over dat voetbal......

Ik heb per ongeluk alle afleveringen al gekeken 😇. 
Ik vind moeder Baksha sowieso wel vrij bepalend. Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft 🤭

Knutselkei

Knutselkei

07-08-2025 om 20:47 Topicstarter

Ja he, je moet dit je moet dat luister je wel….

SuzyQFive schreef op 07-08-2025 om 20:36:

Ik heb per ongeluk alle afleveringen al gekeken 😇.
Ik vind moeder Baksha sowieso wel vrij bepalend. Het is wel duidelijk wie de broek aan heeft 🤭

Ik vind dat echt een heel leuk (en heel knap!) gezin,  moeder is inderdaad wel aanwezig 😅. Maar de kinderen durven er gerust tegenin te gaan,  zeker de jongere jongens.  Het lijkt wel het gezin waar ik geen bezwaar tegen zou hebben (met name qua geluidsniveau van de overige gezinnen 🫣😂) om naast te wonen. Ik vind het wel allevier leuke gezinnen deze keer!

Leuk programma vind ik dit Kinderen vinden het ook erg leuk om dit te volgen.

Wat een mooi gezin, de familie Bal. Dochter keek mee en vond het erg overdreven die takenlijst (is natuurlijk bang dat wij dat ook gaan invoeren ). Maar ik denk dat dit wel nodig/handig is met een groot gezin. 

Vader Blom was wel aan het piepen ja. 
Maar ik vond haar heel grappig/nuchter reageren, van; jaja, eerst de kinderen en dan ben jij aan de beurt 

Bakcha familie vind ik de moeder echt te overheersend. 
Maar verder wel een leuke familie. 1 zoon zoekt wel erg de grens op, viel me op! 

HAHA!wait..what schreef op 08-08-2025 om 15:11:

Leuk programma vind ik dit Kinderen vinden het ook erg leuk om dit te volgen.

Wat een mooi gezin, de familie Bal. Dochter keek mee en vond het erg overdreven die takenlijst (is natuurlijk bang dat wij dat ook gaan invoeren ). Maar ik denk dat dit wel nodig/handig is met een groot gezin.

Vader Blom was wel aan het piepen ja.
Maar ik vond haar heel grappig/nuchter reageren, van; jaja, eerst de kinderen en dan ben jij aan de beurt

Bakcha familie vind ik de moeder echt te overheersend.
Maar verder wel een leuke familie. 1 zoon zoekt wel erg de grens op, viel me op!

Dat laatste viel mij ook op. Daar krijgen ze nog een kluif aan hahaha. 

Ik vind die Wildemannetjes toch zo'n liefdevolle familie 

Herfstappeltaart schreef op 08-08-2025 om 15:27:

[..]

Dat laatste viel mij ook op. Daar krijgen ze nog een kluif aan hahaha.

Jep 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.