Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

Een huis vol zomer 2025

Wie kijkt er ook? 
Grote gezinnen met meer dan 7 kinderen. Veel verschillende gezinnen.
Wat een bewondering heb ik voor het gezin die de 4 pubermeiden van haar overleden zus bij hun jonge gezin hebben. Afspraak was ooit gemaakt maar tjee. Ze zijn maar 15 en 19 jaar ouder als de oudste.

Herfstappeltaart schreef op 08-08-2025 om 19:06:

Ik vind die Wildemannetjes toch zo'n liefdevolle familie

Vind ik ook! Echt heel lief hoe 1 zoon (echt.. die namen, niet te doen 😂) heel vroeg naar het ziekenhuis kwam omdat hij niet kon wachten om z'n zusje te zien    Alle kinderen lijken me heel lief daar en hoe ze met elkaar omgaan vind ik ook leuk om te zien

Ik kijk al heel lang naar Een huis vol. Kan moeder Bakcha steeds minder 'fijn' horen. Ze is nogal aanwezig. Meiden zijn stereo typerende meiden en jongens 'stoere' jongens. Vind ze ook aan de saaie kant. Wel een gezin met veel liefde, waardering en respect voor elkaar. 

Ik vind de fam Blom toch weer het leukste haha. Moet iedere keer weer lachen om uitspraken die de ouders maken. Hoe relaxt ze iedere keer weer met hun chaos om gaan is bewonderingswaardig!

Moeder Bal lijkt uit een film te zijn gestapt. Wel leuke aanvulling vergeleken met de andere moeders.

Ik blijf genieten van dit programma

Haha ja! Moeder Bal heeft wel wat weg van Marilyn Monroe

Ik vind het bij familie Blom ook hilarisch hoe rustig ze alles opnemen. 
Kan ik nog wel wat van leren soms! 
Zoon hier lag helemaal dubbel om de kapot geknipte opblaas baby

Kijken we nog?
Ik vind vader Wildeman echt een topper. Bewondering voor hoe blijmoedig hij met het hele gezin omgaat.
De oudste zoon Blom is bij mij een irritatie-factor. Al die kinderen vind ik vrij vervelend eerlijk gezegd. Ontevreden en ongezellig.

Hoorde ik het nu goed? Woont de familie Blom op 105m²?! Dat lijkt me echt heel weinig voor zoveel mensen.

Ik ben juist fan van moeder Bakcha! Duidelijk en liefdevol.

Herfstappeltaart schreef op 28-08-2025 om 11:35:

Kijken we nog?
Ik vind vader Wildeman echt een topper. Bewondering voor hoe blijmoedig hij met het hele gezin omgaat.
De oudste zoon Blom is bij mij een irritatie-factor. Al die kinderen vind ik vrij vervelend eerlijk gezegd. Ontevreden en ongezellig.

Ik had alles al gekeken achter elkaar  

Die oudste Blom is echt een voorbeeld van een typische puberjongen… egoistisch.

Knutselkei

Knutselkei

29-08-2025 om 08:17 Topicstarter

Ik heb ook alles  gekeken. Bij familie Blom vind ik papa af en toe apart. 
De oudste verzet zich echt wel, hoort er ook bij. Vorig seizoen zag je dat ook bij de dochter.Die was ook echt brutaal. Ligt er denk ik ook aan dat er een camera is. Vooral niet opvallen of zacht zijn of zo.
Bij Bakcha vind ik moeder wel erg pushen bij t sporten. Maar de  gewone gezinsregels vind ik dan wel weer duidelijker, er wordt wel veel verwacht. Dat ze overal bij moeten quagezinsactiviteiten, zijn ook als 21jarigen. Alleen die een na jongste jongen ,daar krijgen ze een kluif aan.
Vader Wildeman doet het goedinderdaad. Dat heheheh lachje is wel gek als je achter elkaar kijkt. Beetje stripfiguurachtig. Ze gaan wel goed met elkaar om allemaal.

Ik ben nu pas weer verder kijken omdat mijn interesse weg was. Nu kijk ik weer verder met verbazing haha. Familie Wildeman doet niet meer mee. Ben benieuwd welk gezin er dan komt. 

ik vind dat nieuwe gezin ook wel erg leuk.  Knap hoor,  je krijgt er toch maar 4 pubermeiden bij die toch een van de ergste dingen is overkomen door je als kind kan gebeuren.  

Wieder schreef op 29-08-2025 om 12:45:

ik vind dat nieuwe gezin ook wel erg leuk. Knap hoor, je krijgt er toch maar 4 pubermeiden bij die toch een van de ergste dingen is overkomen door je als kind kan gebeuren.

Ja daar neem ik ook echt mijn petje voor af.

Ik kijk ook; ik vind de Familie Bal het leukst. Zo Jong stel en 4 Puber meiden. Maar dat komt ook omdat wie ook 2 kinderen opvoeden van overleden vrienden….Dus kijk ik er ook iets anders naar….

De familie Bal vind ik ook echt een leuke familie  
En ik vind dat Lisa echt een fijne stem heeft haha! 

Knutselkei

Knutselkei

29-08-2025 om 21:32 Topicstarter

Dat vind ik veruit de leukste famille! De humor en hoe ze met elkaar omgaan.

HAHA!wait..what schreef op 29-08-2025 om 21:15:

De familie Bal vind ik ook echt een leuke familie
En ik vind dat Lisa echt een fijne stem heeft haha!

Inderdaad, Lisa praat zo heerlijk rustig. Ik zou denk ik in dit drukke gezin constant mijn stem verheffen hahaha. 

Heftig waar de familie Wildeman nu doorheen moet…

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.