Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


PhoebeHolmesreturns schreef op 20-05-2023 om 18:11:

[..]

?????? Dat was me helemaal niet opgevallen gister 🤣🤣🤣 (ik ga ff snel terugkijken...)

Aanvulling; hij is vrij vaag in beeld en heeft beetje dezelfde look dus ik snap dat het me niet op viel.. (en ik had het nergens gelezen)

Zijn er meer die het niet opviel Een van mijn vrienden zei dat Tygo er steeds beroerder uitzag, arme Ruud  

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8



MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-05-2023 om 20:18

Yumi schreef op 20-05-2023 om 19:08:

[..]

Zijn er meer die het niet opviel Een van mijn vrienden zei dat Tygo er steeds beroerder uitzag, arme Ruud

?appId=21791a8992982cd8da851550a453bd7f&quality=0.8



Acteurwissel was me ook niet opgevallen. Het wordt redelijk ruim van tevoren opgenomen geloof ik, dus gun Tygo dat de omstandigheden voorbij zijn.

Flikken hangt een beetje van cliffhangers en lange verhaallijnen aan elkaar maar ik blijf kijken. Geinig is dat mijn tantezegger het ook volgt. Zo houden we door de generaties heen nog wat gespreksstof 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-06-2023 om 12:56

Wat verkijk je je toch snel op zoiets als verhuizen. Vriend heeft appartement gekocht, vd week officieel eigenaar geworden en sleutel ontvangen. We zouden alles eind juni verhuizen (slechte timing maar stond al vast dat ie vandaag tot eind juni naar zn familie in Griekenland zou gaan) maar dat hebben we dus gister al gedaan. Leek een makkie te zijn maar dat was niet niet en we waren compleet gesloopt gisteravond. Nu even proberen uit te rusten voor zover dat gaat voor iemand die totaal niet op zijn kont kan blijven zitten zoals ondergetekende  
Ik ben wel heel erg blij en opgelucht dat het achter de rug is.. Het appartememt is nog niet klaar maar vriend is erg handig en een vloertje en muren stuken en verven dat kan die zelf.

Toch fijn dat het al gedaan is!

Ik ga dit weekend kamperen en zoals elke keer verbaas is me weer over de zooi die we mee slepen. Het is een complete volksverhuizing en dat voor 2 nachtjes. Helaas waren de accommodaties allemaal vol daar dit weekend vandaar weer met  eigen tent etc .

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-06-2023 om 16:58

Ja heel erg fijn, ben heel erg opgelucht. Je hebt voor kamperen wel het juiste weer uitgezocht, fijn weekend!
Ik ga trouwens dinsdag tm vrijdag naar Vliebiza!

beginnen met koken en denken; waarom wordt de kip niet gaar? Wel handig om de juiste pit aan te zetten muts..

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-06-2023 om 19:13

Broodjebrie schreef op 09-06-2023 om 18:02:

beginnen met koken en denken; waarom wordt de kip niet gaar? Wel handig om de juiste pit aan te zetten muts..

Dat heb ik dus regelmatig.. (dus ik heb het recht om je uit te lachen.. )  Ik had laatst ook een mooie.. Ik ging patatjes maken in de airfryer, die ik even voorverwarmde. Wilde ik op een gegeven moment even kijken of de frietjes goedgingen, had ik ze er nog niet in gedaan. Schiet lekker op..

PhoebeHolmesreturns schreef op 09-06-2023 om 19:13:

[..]

Dat heb ik dus regelmatig.. (dus ik heb het recht om je uit te lachen.. ) Ik had laatst ook een mooie.. Ik ging patatjes maken in de airfryer, die ik even voorverwarmde. Wilde ik op een gegeven moment even kijken of de frietjes goedgingen, had ik ze er nog niet in gedaan. Schiet lekker op..

Wahaha 

PhoebeHolmesreturns schreef op 09-06-2023 om 16:58:

Ja heel erg fijn, ben heel erg opgelucht. Je hebt voor kamperen wel het juiste weer uitgezocht, fijn weekend!
Ik ga trouwens dinsdag tm vrijdag naar Vliebiza!

Lekker!!

PhoebeHolmesreturns schreef op 09-06-2023 om 16:58:

Ja heel erg fijn, ben heel erg opgelucht. Je hebt voor kamperen wel het juiste weer uitgezocht, fijn weekend!
Ik ga trouwens dinsdag tm vrijdag naar Vliebiza!

Fijn, ik zou er nu ook wel willen zitten met normale temperaturen!

MellowTurkey78

MellowTurkey78

10-06-2023 om 14:37

Auwereel schreef op 10-06-2023 om 13:14:

[..]

Fijn, ik zou er nu ook wel willen zitten met normale temperaturen!

Ik ook maar nu zit mn zus daar met het spul.. (Mijn moeder gaat ieder jaar 2 weken en wie er in die weken komen wil is welkom maar het is 1 tenthuisje dus we kunnen niet allemaal tegelijk.

Pffff ik ook met mn grote mond, ik was niet zo onder de indruk van de weerberichten van dit weekend na Milos - Griekenland vorig jaar met temperaturen rond de 45 graden maar het is in Nederland natuurlijk veel benauwder en ik vind het best warm. Maar goed ik word ook wel relaxed en blij van de zon 

Vanochtend boodschappen gehaald en me daarna binnen verschanst. Blijkbaar is het minder benauwd dan gisteren en ga ik nog kiezen tussen boek of npo ipv de siësta van gisteren.

Maandag en dinsdag wordt t weer nog niet beter denkt mijn app dus heb ontzettend geen zin om te werken. Vooral het ov-forenzen in de avondspits

ik ben thuis gebleven en na een siësta is het tijd om over het volgende na te denken, misschien jullie nog suggesties?
Weekendje weg:
- 1-2 nachten (vr)za-zo(ma)
-drie personen
-;drie bedden verdeeld over twee of drie kamers
- BenB, huisje of misschien hotel
- Gelderland of Overijssel, eventueel Utrecht
- natuur op loopafstand (of met OV)
- augustus (ja daar is mijn ontopic: lekker bijtijds bedacht )

Die regio ken ik eigenlijk niks in alleen dit 
https://www.stayokay.com/nl/tips/overnachten-in-een-wikkelhouse. Maar het is mij nog nooit gelukt zo'n huisje te boeken want altijd vol. Wel een keer in het andere gedeelte geslapen in een stapelbed 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.