Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


MenacingSwan87

MenacingSwan87

30-04-2023 om 16:14

Dank mensen 😊! Ben bij hem en het valt allemaal wel mee... , gemoederen zijn wat gesust. We zijn allebei nogal koppig en dat botst soms... 
Het is trouwens wel altijd gezeik en gedoe, of je nou single bent of een relatione hebt maar goed thats life. Wij gaan trouwens bbqen want daar is het eindelijk het weer voor.. 

Misschien moet je ergens een briefje ophangen die jullie allebei in zulke situaties maar even moeten lezen: "Let op, niet té koppig, dat maakt meer kapot dan je lief is!"

MenacingSwan87

MenacingSwan87

30-04-2023 om 17:14

Auwereel schreef op 30-04-2023 om 16:33:

Misschien moet je ergens een briefje ophangen die jullie allebei in zulke situaties maar even moeten lezen: "Let op, niet té koppig, dat maakt meer kapot dan je lief is!"

Belastingsangifte ook weer gedaan. Lekker op tijd, kon pas sinds 1 maart 😁

MenacingSwan87

MenacingSwan87

01-05-2023 om 08:03

Goedemorgen, een woordenwisseling/ruzie is i.m.o ook wel eens goed.. 
In ons geval wel, we hebben er goed over kunnen praten wat ons dwars zit en wat we anders willen en dat is fijn  (en we hadden het daarna erg gezellig )

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-05-2023 om 08:37


Eigenlijk mag dit denk ik helemaal niet want dat zou dubbelnicken zijn al weet ik niet of dat telt als je vorige account op anoniem is  maar doe ik lekker wel want te lui om iedereen waarvan ik wil dat ze weten dat ik niet weg ben een pb te sturen    (Dat had ik gedaan omdat ik op een ander topic te veel prive info gedeeld had, niet rekening houden met het feit dat daar ook ongenuanceerde reacties op kunnen komen waar ik een hekel aan had....)

Ik ga geloof ik maar een 'ikwordmoevanmijzelfomdat-topic openen.. In de hoop dat ik niet de enige ben die soms moe van zichzelf wordt 

Ik raak nu de tel kwijt bij je.

Welkom terug dan maar weer 😅

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-05-2023 om 21:03

Vf_Watervrouw schreef op 09-05-2023 om 20:06:

Ik raak nu de tel kwijt bij je.

Welkom terug dan maar weer 😅

Dit was pas de 3e... maar wel de laatste hoop ik... (kan niet aan de gang blijven..)

3x is scheepsrecht 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

09-05-2023 om 22:39

MellowTurkey78

MellowTurkey78

19-05-2023 om 21:30

Seizoen van Flikken Maastricht is alweer afgelopen... Mijn leven is voorbij.. 

Zolang wolfs niet met pensioen wil begint ons leven steeds weer opnieuw 

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-05-2023 om 15:47

Vf_Watervrouw schreef op 20-05-2023 om 00:01:

Zolang wolfs niet met pensioen wil begint ons leven steeds weer opnieuw

Hoe vond jij het? Die Eddy toch... (Grappig om Tygo in zo'n rol te zien als je hem bijv. ook kent uit Dr Tinus waar hij een supernerd speelt. Ik vind hem 1 vd beste acteurs ever)

PhoebeHolmesreturns schreef op 20-05-2023 om 15:47:

[..]

Hoe vond jij het? Die Eddy toch... (Grappig om Tygo in zo'n rol te zien als je hem bijv. ook kent uit Dr Tinus waar hij een supernerd speelt. Ik vind hem 1 vd beste acteurs ever)

De rol van Eddie is dit seizoen na de eerste afleveringen overgenomen door Ruud Smulders, vanwege privé omstandigheden.

Wisseling van de wacht in Flikken Maastricht

24 februari 2023 22:10 | actualiteiten | Door Marjolein Vos
Veel kijkers hadden al een vermoeden... In Flikken Maastricht is nooit iemand dood tot je een lijk hebt gezien. Dus er was nog hoop voor Eddie. Maar niet voor Tygo Gernandt. Hij hangt zijn rol als Eddie, waarvoor hij afgelopen jaar nog genomineerd werd voor de Televizier-Ster Acteur, aan de wilgen.

MellowTurkey78

MellowTurkey78

20-05-2023 om 18:11

Yumi schreef op 20-05-2023 om 16:18:

[..]

De rol van Eddie is dit seizoen na de eerste afleveringen overgenomen door Ruud Smulders, vanwege privé omstandigheden.

Wisseling van de wacht in Flikken Maastricht

24 februari 2023 22:10 | actualiteiten | Door Marjolein Vos
Veel kijkers hadden al een vermoeden... In Flikken Maastricht is nooit iemand dood tot je een lijk hebt gezien. Dus er was nog hoop voor Eddie. Maar niet voor Tygo Gernandt. Hij hangt zijn rol als Eddie, waarvoor hij afgelopen jaar nog genomineerd werd voor de Televizier-Ster Acteur, aan de wilgen.

?????? Dat was me helemaal niet opgevallen gister 🤣🤣🤣 (ik ga ff snel terugkijken...)

Aanvulling; hij is vrij vaag in beeld en heeft beetje dezelfde look dus ik snap dat het me niet op viel.. (en ik had het nergens gelezen)

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.