Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Ik vind de jurk niet mooi en onelegant hoe kun je het kiezen en de combinatie met zijn pak is raar.

Mijn smaak is het ook niet.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

04-07-2022 om 21:23

wild-flower schreef op 04-07-2022 om 17:25:

Wat vinden jullie trouwens van de trouwjurk van Manon , de vrouw van Guus Meeuwis ?
Ik vind het wel gedurfd , maar of ik hem mooi vind , moet ik nog even over nadenken ...

https://www.metronieuws.nl/entertainment/2022/07/guus-meeuwis-trouwt-manon-meijers-jurk/

Vind hem lelijk. 

Hij had mooi kunnen zijn als eronder een mooi lingeriesetje werd gedragen waardoor het uitdagend werd, maar op dit moment is het vis noch vlees. 

niet zo mooi

Ik heb zonet een vrij dikke spin, zeker 1 cm lang, geplukt van het t-shirt van mijn man. De spin was onderweg naar zijn kraag, dat leek me vrij kriebelig als hij (zij?) daar naar binnen zou kruipen. Gelukkig had ik een glas staan waar ik de spin mooi in kon vangen en hebben we 'm vervolgens buiten gezet.

ik haat spinnen 

Dolfje schreef op 08-07-2022 om 22:33:

ik haat spinnen

Ik niet, hier vangen ze mooi de insecten weg. Alleen echt grote spinnen zet ik buiten in de tuin.

Ik kijk nu let’s talk about sex(Japan) en val van de ene verbazing in de andere. 
Japan is wat dat betreft in een aantal dingen echt een vreemde eend in de bijt.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-07-2022 om 09:24

MidasWolf schreef op 08-07-2022 om 22:35:

[..]

Ik niet, hier vangen ze mooi de insecten weg. Alleen echt grote spinnen zet ik buiten in de tuin.

Ik ook niet, om dezelfde rede plus dat ze mijn katjes in beweging houden 
Ik ben er lang ook niet dol op geweest omdat ik het griezelige beestjes vond maar bang zijn voor spinnen vind ik echt zo ontzettend nutteloos dat ik mezelf gedwongen heb om ze niet meer te mijden. Zoals die keer dat er een mega grote spin bij mijn voordeur zat en mijn personeel (katjes) aan werkweigering deden. Ik heb (met een papiertje, geen idee waarom  ) het beestje opgepakt, met knikkende knieën, voordeur opengezet en hem buiten gezet. TIjdje terug voelde ik iets kriebelen, dat was een spinnetje maar ipv hysterisch te reageren heb ik het beestje een tijdje zijn gang laten gaan om te kijken wat ie nou precies deed. (Om vervolgens tot de conclusie te komen dat het niks voorstelt en dat het best grappige diertjes zijn. En ik vind het fascinerend dat ze in hun eentje een web kunnen maken)

Ik klets trouwens ook altijd tegen ze  (maar dat doe ik tegen alles wat loopt en kruipt...) en ik geef ze altijd een naam 

Phoebe1982 schreef op 09-07-2022 om 09:24:

[..]

Ik ook niet, om dezelfde rede plus dat ze mijn katjes in beweging houden
Ik ben er lang ook niet dol op geweest omdat ik het griezelige beestjes vond maar bang zijn voor spinnen vind ik echt zo ontzettend nutteloos dat ik mezelf gedwongen heb om ze niet meer te mijden. Zoals die keer dat er een mega grote spin bij mijn voordeur zat en mijn personeel (katjes) aan werkweigering deden. Ik heb (met een papiertje, geen idee waarom ) het beestje opgepakt, met knikkende knieën, voordeur opengezet en hem buiten gezet. TIjdje terug voelde ik iets kriebelen, dat was een spinnetje maar ipv hysterisch te reageren heb ik het beestje een tijdje zijn gang laten gaan om te kijken wat ie nou precies deed. (Om vervolgens tot de conclusie te komen dat het niks voorstelt en dat het best grappige diertjes zijn. En ik vind het fascinerend dat ze in hun eentje een web kunnen maken)

Ik klets trouwens ook altijd tegen ze (maar dat doe ik tegen alles wat loopt en kruipt...) en ik geef ze altijd een naam


Het is wat met die katten en werkweigering lekker luieren in het zonnetje.Leuk te horen dat je dat doet, zo zijn er genoeg mensen die”gekke” dingen doen of tegen voorwerpen praten. 

Mijn kat ving of deed een poging tot, om juist de vliegen in huis te vangen. Spinnen daar had ze niet zo’n interesse in.Wel in vogels en muizen. Heel soms legde ze deze trots neer op de deurmat en vaak lette ik ook op voordat ik naar buiten stapte of er geen cadeau(prooi) lag van mijn kat. Het is goed bedoeld van de kat. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

09-07-2022 om 10:43

🤗😊

BrightEchidna89

BrightEchidna89

10-07-2022 om 16:37

MidasWolf schreef op 08-07-2022 om 22:53:

Ik kijk nu let’s talk about sex(Japan) en val van de ene verbazing in de andere.
Japan is wat dat betreft in een aantal dingen echt een vreemde eend in de bijt.

Bedankt om dit aan te halen, heb de aflevering net gezien en het is inderdaad een vreemd land op dat vlak. 

iemand toevallig ervaring met een reis boeken voor iemand anders? Dat ik met mijn account een appartement voor vier personen boek maar dat ik zelf niet tot het reisgezelschap behoor.. Scheelt het viertal wel geld als deze methode makkelijk werkt..

Geen ervaring mee maar waarom zou het niet kunnen? 

Iedereen succes met de warme dagen! Het is nu nog lekker dus ik heb de schuifpui nu open maar doe als ik  naar mijn werk ga alles dicht.
We hebben thuis airco en waaiers dus dat is wel te doen maar ik zie wel op tegen het werk morgen. Daar geen airco en gebroken dienst dus 4 keer op de fiets.. Maar goed als het goed is dan is het maar 1 dag zo extreem.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.