Huiskamer
AggressiveReindeer87
08-02-2022 om 16:59
Auwereel schreef op 08-02-2022 om 08:41:
Vanmorgen zag ik een mevrouw met lichtblauw haar fietsen, de kleur van een melkblauwe lucht. Ik hoop dat ik me vergiste en dat het een muts was.
Anoniem:
hahahaha, we worden oud...
Aberlady
08-02-2022 om 22:29
Haha Auwereel, ik vind dat stiekem wel tof, zo'n opvallende haarkleur! Zou het zelf niet doen (staat me echt niet), maar vind het bij een ander wel leuk. Had ooit een collega die echt wisselde van paars naar blauw etc. Stond haar prachtig!
Dolfje
08-02-2022 om 22:48
Geen idee hoe of wat ik gedaan heb maar ineens vanavond tijdens werken pijn in lies en nu in heup en bil. Het is net of er ineens iets klem zit.
VivaLaVida
09-02-2022 om 09:31
Dolfje schreef op 08-02-2022 om 22:48:
Geen idee hoe of wat ik gedaan heb maar ineens vanavond tijdens werken pijn in lies en nu in heup en bil. Het is net of er ineens iets klem zit.
Au! Niet fijn. Hoe is het nu?
Auwereel
09-02-2022 om 10:14
Ik heb een muisarm denk ik, bij het strekken van mijn rechterarm kon ik opeens niet meer zo ver komen als normaal zonder dat het pijn doet. Ik moet meer bewegen met mijn armen!
Dolfje
09-02-2022 om 10:36
oei dat is ook niet fijn. Wekker zetten als je aan het werk bent zodat je in een andere houding gaat.
AggressiveReindeer87
10-02-2022 om 08:48
Mijn kat beukte vanmorgen om 4.30 mijn slaapkamer open omdat ze knuffelen wilde...(Geen idee waarom maar zij krijgt die deur dus open. Is een oude deur die helaas redelijk eenvoudig opengaat)
Stom beest ook, komt mevrouw luidsnorrend binnen gewaggeld hoor, om f*cking 4.30. Ik ben een ochtendmens maar dit soort onchristelijke tijden gaat me te ver hoor 
Gelukkig gaf ze het na dat ik haar er 2 x uitgebonjourd had op...
ScarceKudu74
10-02-2022 om 11:03
AliceM1982 schreef op 10-02-2022 om 08:48:
Mijn kat beukte vanmorgen om 4.30 mijn slaapkamer open omdat ze knuffelen wilde...(Geen idee waarom maar zij krijgt die deur dus open. Is een oude deur die helaas redelijk eenvoudig opengaat)
Stom beest ook, komt mevrouw luidsnorrend binnen gewaggeld hoor, om f*cking 4.30. Ik ben een ochtendmens maar dit soort onchristelijke tijden gaat me te ver hoor
Gelukkig gaf ze het na dat ik haar er 2 x uitgebonjourd had op...
🤣
Mijn kat kwam vannacht luid miauwend binnen stormen, hij moest per se onder mijn dekens erbij komen liggen. Blijkt hij zeiknat te zijn van de regen! Rotzakje
AggressiveReindeer87
10-02-2022 om 11:31
Peen schreef op 10-02-2022 om 11:03:
[..]
🤣
Mijn kat kwam vannacht luid miauwend binnen stormen, hij moest per se onder mijn dekens erbij komen liggen. Blijkt hij zeiknat te zijn van de regen! Rotzakje
![]()
hahahahaha slim van hem lekker onder de dekens want lekker warm.
Ik zou het best willen, mn katten op mn slaapkamer maar 1 kat die sloopt mijn beddengoed met haar nagels en dat vind ik nogal irritant...
ScarceKudu74
10-02-2022 om 11:40
AliceM1982 schreef op 10-02-2022 om 11:31:
[..]
hahahahaha slim van hem lekker onder de dekens want lekker warm.
Ik zou het best willen, mn katten op mn slaapkamer maar 1 kat die sloopt mijn beddengoed met haar nagels en dat vind ik nogal irritant...
Mijn kat slaapt bijna altijd bij mij. Hij komt midden in de nacht meestal binnen wandelen en dan gaat hij tegen mijn benen aan liggen. Ik vind het heel gezellig
Ik heb nog een poes, maar zij komt eigenlijk nooit boven. Zij is liever buiten op strooptocht 's nachts
AggressiveReindeer87
10-02-2022 om 11:51
Peen schreef op 10-02-2022 om 11:40:
[..]
Mijn kat slaapt bijna altijd bij mij. Hij komt midden in de nacht meestal binnen wandelen en dan gaat hij tegen mijn benen aan liggen. Ik vind het heel gezellig
![]()
Ik heb nog een poes, maar zij komt eigenlijk nooit boven. Zij is liever buiten op strooptocht 's nachts
![]()
Had ik vanmorgen nog, ik woon in een bovenwoning met de keuken en woonkamer op zolder met dus schuine dakramen waar ik wel een wat restjes brood op leg voor de vogels, vanochtend ook. Sta ik rustig mijn ontbijtje te maken, vliegt kat ineens het aanrecht op... ik snapte het eerst niet en dacht dat het met mn kwark te maken had maar ze vloog dus af op een paar meeuwen die buiten brood kwamen jatten
(ze is niet heel groot en die meeuwen zijn groter dan zij maar dat boeit haar niet)
Ik vind het ook gezellig.. zit ook best wel in dubio over het feit dat ze soms overdag onder de dekens kruipt en mn lakens molt want zo erg is dat ook weer niet en ik mis ze echt wel als ze niet bij me zijn
ScarceKudu74
10-02-2022 om 11:57
AliceM1982 schreef op 10-02-2022 om 11:51:
[..]
![]()
Had ik vanmorgen nog, ik woon in een bovenwoning met de keuken en woonkamer op zolder met dus schuine dakramen waar ik wel een wat restjes brood op leg voor de vogels, vanochtend ook. Sta ik rustig mijn ontbijtje te maken, vliegt kat ineens het aanrecht op... ik snapte het eerst niet en dacht dat het met mn kwark te maken had maar ze vloog dus af op een paar meeuwen die buiten brood kwamen jatten(ze is niet heel groot en die meeuwen zijn groter dan zij maar dat boeit haar niet)
Ik vind het ook gezellig.. zit ook best wel in dubio over het feit dat ze soms overdag onder de dekens kruipt en mn lakens molt want zo erg is dat ook weer niet en ik mis ze echt wel als ze niet bij me zijn
![]()
ik zie het voor me
Zo kwam die van mij laatst met een ekster aanlopen. Die vogel was 2x zo groot als dat ze zelf is. Echt hoor, voor de duvel niet bang is ze.
En dat ze soms wat slopen vind ik niet zo erg. Ze zijn mijn allessie, dus ze mogen me altijd overal opzoeken 🥰
AggressiveReindeer87
10-02-2022 om 13:48
Peen schreef op 10-02-2022 om 11:57:
[..]
ik zie het voor me
![]()
Zo kwam die van mij laatst met een ekster aanlopen. Die vogel was 2x zo groot als dat ze zelf is. Echt hoor, voor de duvel niet bang is ze.
En dat ze soms wat slopen vind ik niet zo erg. Ze zijn mijn allessie, dus ze mogen me altijd overal opzoeken 🥰
geweldig.. (behalve voor die vogel..)
Je hebt gelijk... Mijn dames zijn al vrij oud maar breken nog regelmatig de boel af en er sneuvelt hier ook wel eens wat en zo'n ramp is dat ook weer niet 🙂.. (eigenlijk vind ik dat wel grappig...)
ScarceKudu74
10-02-2022 om 16:32
Ik kom hier maar even zeuren, het heet tenslotte discuzeur
Ik liet net een coronatest doen en dat deed echt zeer! Stom mens, ze stak die wattenstaaf door mijn hersenen weer naar buiten ofzo
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.