Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


Broodjebrie schreef op 20-10-2021 om 21:35:

[..]

Balen, zal dan wel morgen worden.


Nee hoor, tegen 21:00 waren ze er.

Eerst leeg laten draaien en morgen gaan de handdoeken erin. Het is dat ik nu naar bed moet want vroeg op.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2021 om 07:16

Dolfje schreef op 20-10-2021 om 23:02:

[..]

Nee hoor, tegen 21:00 waren ze er.

Eerst leeg laten draaien en morgen gaan de handdoeken erin. Het is dat ik nu naar bed moet want vroeg op.

Fijn dat ie er is!!!   

Kat 2 moet vandaag naar de dierenarts om een klein bultje in haar mond weg te laten halen. Tja dat krijg je met oudere katten he.. (kat 1 moest ook geopereerd worden een paar weken terug) Alhoewel ze net nog as usual de boel afbraken (doen ze eigenlijk altijd als ik opsta) dus weinig aan de hand geloof ik 

Zo het ging lekker tekeer hier vannacht,  heb zelfs onweer gehoord. 

Goedemorgen!

PriceyRook54

PriceyRook54

21-10-2021 om 09:49

Ik vind dat ook lastig hoor, die kattenbakken. Hier twee en die staan in de keuken (die gelukkig heel groot is, maar ideaal is het niet). Ben altijd paranoide dat mensen de bakken ruiken als ze langs komen. Dus buiten het veelvuldig verschonen zoveel mogelijk raam open (makkelijker in de zomer dan nu) en ik heb altijd yankee candle kaarsjes voor de zekerheid. Mijn droom is een catio tussen de achterdeur en de schuur en dat de bakken dan in de schuur staan. Maar ja, heb even niet een paar duizend liggen helaas en man en ik zijn niet handig genoeg.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2021 om 09:58

Ainne schreef op 21-10-2021 om 09:49:

Ik vind dat ook lastig hoor, die kattenbakken. Hier twee en die staan in de keuken (die gelukkig heel groot is, maar ideaal is het niet). Ben altijd paranoide dat mensen de bakken ruiken als ze langs komen. Dus buiten het veelvuldig verschonen zoveel mogelijk raam open (makkelijker in de zomer dan nu) en ik heb altijd yankee candle kaarsjes voor de zekerheid. Mijn droom is een catio tussen de achterdeur en de schuur en dat de bakken dan in de schuur staan. Maar ja, heb even niet een paar duizend liggen helaas en man en ik zijn niet handig genoeg.

Herkenbaar.. haha ik heb geurstokjes. Maar de bakken staan nu in de logeer kamer en in de werkkamer in de hoek vlakbij het raam. Is qua stank idd al minder dan in de gangkast. (En daar heb ik nu alle schoonmaak zooi neergezet, best fijn alles op 1 plek) Over huisdieren gesproken, na dit zooitje houd ik er echt mee op. Ja het is geweldig maar het geeft ook zorgen en stress. Kat net naar dierenarts gebracht, fijne kliniek maar je dier waar je dag en nacht mee samen bent daar achter laten, verschrikkelijk ... Om eerlijk te zijn is de andere kat  mijn lievelingskat maar ik voel me nu net zo verschrikkelijk als toen zij geopereerd moest een paar weken terug...
Meeeeeeeeeeeeeeeehhhh ik wil naar mijn moeder.... 

PriceyRook54

PriceyRook54

21-10-2021 om 10:10

Het geeft soms inderdaad stress, wij hebben er al een moeten begraven omdat ze doodgereden was en de volgende zijn we kwijtgeraakt (heb ik weleens eerder geschreven geloof ik).
Onze oudste, de straatkat, is echt nog nooit naar de dierenarts geweest. Zij is echt niet te vangen/op te pakken. Eén keer geprobeerd maar dat was echt drama, ze pieste zichzelf helemaal onder van angst, echt zo zielig. Ze krijgt hooguit een pipetje vlooienspul als ze dicht genoeg bij me ligt in bed (dat is de enige plek waar ze aandacht zoekt). Ik kan alleen maar hopen dat ze zolang mogelijk gezond blijft.

Ja, dieren leveren zeker stress op. Hoe vaak wij al niet naar de dierenarts zijn gereden, terwijl ze hier ook nog vreselijk worden verwend... Ouwe sjouwer die een tik van een auto kreeg, andere kat met een ontstoken knok-wondje, weer een aan de diarree, de ander overgeven, dan nog de inentingen. Ze worden hier al niet meer warm of koud van het koffertje
Grappig Alice, dat jij het over de mond van je katje hebt. Wij hebben het ook altijd over voetjes, gezichtje, beentjes, etc. Dit is niet te snappen voor nuchtere mensen

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2021 om 12:30

Aberlady schreef op 21-10-2021 om 11:27:

Ja, dieren leveren zeker stress op. Hoe vaak wij al niet naar de dierenarts zijn gereden, terwijl ze hier ook nog vreselijk worden verwend... Ouwe sjouwer die een tik van een auto kreeg, andere kat met een ontstoken knok-wondje, weer een aan de diarree, de ander overgeven, dan nog de inentingen. Ze worden hier al niet meer warm of koud van het koffertje
Grappig Alice, dat jij het over de mond van je katje hebt. Wij hebben het ook altijd over voetjes, gezichtje, beentjes, etc. Dit is niet te snappen voor nuchtere mensen

Nee klopt... ik kan op een of andere manier het woord bekje niet uit mn strot krijgen bij mijn eigen kat.
De dierenarts belde net, alles is goed gegaan gelukkig. We weten het niet 100% zeker (dus ze sturen het bultje op voor onderzoek) maar de dierenarts heeft goede hoop dat het niet kwaadaardig is.

Ainne ik heb mijn hele leven al katten (en andere dieren), ik heb vaak genoeg mee gemaakt dat ik afscheid moest nemen van een diertje (verwacht en totaal onverwacht, we hebben het ook wel eens meegemaakt dat een kat doodgereden is) en het went echt nooit...
Ik denk er al een tijdje over na maar als dit zooitje is gaan hemelen dan neem ik geen nieuwe kat meer.... Ja je krijgt er echt veel voor terug maar het levert idd ook stress op... 

Tja, de dierenarts heeft ook al het nodige aan mijn cavia's verdiend. Het zijn "bijzondere dieren", dus als er een cavt even zijn neus laat zien, ben ik al 40 euro verder zelfs zonder diagnose....

Ik wil wandelen, maar het giet! 😭

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2021 om 13:28

Auwereel schreef op 21-10-2021 om 12:49:

Tja, de dierenarts heeft ook al het nodige aan mijn cavia's verdiend. Het zijn "bijzondere dieren", dus als er een cavt even zijn neus laat zien, ben ik al 40 euro verder zelfs zonder diagnose....

Ik wil wandelen, maar het giet! 😭

Heb net ff gewandeld want het was/is even droog hier...
Ja het is geen goedkope hobby maar goed het is wel gezellig, diertjes.

Zeker gezellig maar ook zorgen en dat wil ik niet dus voor ons nu in elk geval geen huisdieren.
De wasmachine draait en heb al een gedeelte van de kasten weer ingeruimd.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2021 om 15:26

En nu is het weer k*tweer...
Kat opgehaald, ze is ok. Volgende week uitslag van het bultje. (Niet leuk, een week wachten maar het is niet anders. Dierenarts denkt dat het goedaardig is)

Duimen!

Ja een week voelt dan heel lang. Hopen dat de dierenarts gelijk heeft, maar dat zal vast.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

21-10-2021 om 22:23

VivaLaVida schreef op 21-10-2021 om 20:16:

Ja een week voelt dan heel lang. Hopen dat de dierenarts gelijk heeft, maar dat zal vast.

Dat gevoel heb ik ook.. ik maak me er in ieder geval niet druk om. (En ik heb het vaker meegemaakt... mocht het niet goed zijn en ik moet afscheid van haar nemen dan kom ik daar echt wel overheen)

Het gaat inmiddels erg goed met het patientje, ze is weer lekker aan het klieren zoals gewoonlijk, en ze wilde ook weer knuffelen en aandacht 

Ik zet geen wekker voor morgen. Ben ik op tijd wakker ga ik sporten en zo niet dan ff niet. Heb hier in huis ook nog genoeg te doen voor ik ga werken nl berg was en strijk oa. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.