Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

01-08-2021 om 10:48

Discuzeur en loltopic


PriceyRook54

PriceyRook54

20-10-2021 om 10:33

Ooo smerig is dat hè! 
Bij ons stopte de afwasmachine er ineens mee eergisteren en het water was nog niet weggespoeld, moest ik dat gore water er uithozen voordat ik er wat onderdelen uit kon peuteren om schoon te maken, geeeetver! Maar gelukkig doet ie het weer. Ik kan niet zonder hoor!

Leuk Broodjebrie, maarre, is dat hetzelfde zuiden als bij mij dan, ik woon niet in NL? Anders moet je wel ver zwaaien wellicht 

Het giiiiet hier van de regen, zelfs de ouwe straatkat zit nu binnen. Ze zal wel balen, want wij zitten allemaal op werk/school, dus voorlopig is er niemand om de deur open te doen voor haar. Zit ze daar met de kittens (nou ja kittens, ze zijn al dik 1) waar ze een bloedhekel aan heeft 

Onze vaatwasser heeft die kuren ook, dan staat er ineens na het wassen water in en dan de volgende 10 keer gaat het goed.. We hebben in december een afspraak bij een keukenboer dus ik hoop dat het nog ff blijft werken..
Heb de kasten die in de bijkeuken stonden inmiddels ook schoon dus als vanavond alles staat kunnen we morgen eens kritisch kijken naar wat er weg kan. En zo moeten we eigenlijk het hele huis en de schuur door..

O wat een zooitje hè, achter koelkasten en wasmachines enzo. Ik schaamde me rot toen de nieuwe wasmachine werd geïnstalleerd, toen de installateur zei, "mevrouw, voordat we deze wasmachine installeren, wilt u misschien eerst even schoonmaken". En de wasmachine die er stond, had wieltjes, dus die had ik kunnen verplaatsen voor schoonmaken. Bij die ik nu heb, geldt dat niet, dus heb ik mooi een excuus!

Nou ik hoef me niet meer te schamen! Alleen de bak dus nog waar de oude machine instaat want de rest is schoon.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-10-2021 om 13:02

Dolfje schreef op 20-10-2021 om 08:42:

Vanavond komt de nieuwe wasmachine
Gisteravond hebben we de hele bijkeuken nog voor zover kan leeggeruimd, dat ga ik zo schoonmaken, en dan gebuiken we deze gelegenheid om die kast eens goed uit te ruimen want hebben we echt zoveel bakjes etc nodig..

Yeuh, fijn!!! 

Zo, thuiswerkochtend zit er weer op... ik dacht dat het rustig zou zijn maar had toch nog aardig wat te doen.. wat ik niet erg vind, ik ben graag bezig. Nu lekker chillen.

Ik moet dadelijk gaan werken. Aan de ene kant fijn om in de ochtend rustig aan te kunnen doen maar ik werk toch liever de ochtenddienst en dan over een uur klaar met werken als ik eerlijk ben maar ja ik had het niet voor het zeggen.

Ainne schreef op 20-10-2021 om 10:33:

Ooo smerig is dat hè!
Bij ons stopte de afwasmachine er ineens mee eergisteren en het water was nog niet weggespoeld, moest ik dat gore water er uithozen voordat ik er wat onderdelen uit kon peuteren om schoon te maken, geeeetver! Maar gelukkig doet ie het weer. Ik kan niet zonder hoor!

Leuk Broodjebrie, maarre, is dat hetzelfde zuiden als bij mij dan, ik woon niet in NL? Anders moet je wel ver zwaaien wellicht

Het giiiiet hier van de regen, zelfs de ouwe straatkat zit nu binnen. Ze zal wel balen, want wij zitten allemaal op werk/school, dus voorlopig is er niemand om de deur open te doen voor haar. Zit ze daar met de kittens (nou ja kittens, ze zijn al dik 1) waar ze een bloedhekel aan heeft

Ooh je woont niet in NL? Haha nee dan moet ik wel heel ver zwaaien Dan zwaai ik wel naar Dolfje, die woont hier 3 kwartier vandaan ongeveer

Ik ben weer thuis van een wandeling, twijfelde even omdat het donker werd maar volgens buienradar kwam er geen regen dus de gok maar genomen. Toch nog een klein uurtje uitgewaaid haha.

Dadelijk mezelf naar de keuken sturen en dan met thee en chocola op de bank, videolanden

Dolfje schreef op 20-10-2021 om 13:07:

Ik moet dadelijk gaan werken. Aan de ene kant fijn om in de ochtend rustig aan te kunnen doen maar ik werk toch liever de ochtenddienst en dan over een uur klaar met werken als ik eerlijk ben maar ja ik had het niet voor het zeggen.

Werk ze!

Werkze, Dolfje! Het weer lokt niet echt om eruit te gaan. Ben vrij en ben de deur nog niet uit geweest.
Net een heerlijk kroketje in de oven gegooid en straks van genieten met een bakje koffie erbij. Daar is het dan wel weer voor

Het was verschrikkelijk druk. Mijn oren tuten ervan. Net klaar met eten, zo ff opfrissen omkleden en naar pilates.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-10-2021 om 19:06

Aberlady schreef op 20-10-2021 om 15:40:

Werkze, Dolfje! Het weer lokt niet echt om eruit te gaan. Ben vrij en ben de deur nog niet uit geweest.
Net een heerlijk kroketje in de oven gegooid en straks van genieten met een bakje koffie erbij. Daar is het dan wel weer voor

Toen ik vanmorgen thuis aan het werk was was het droog maar toen ik klaar was en zin had om even een blokje om te lopen ging het gigantisch plensen, daarom heb ik een uurtje geyogaad. (Ik heb trouwens vandaag wel mijn online abonnement opgezegt. Sinds vorige week is er een totaal nieuw systeem wat ik helemaal ruk vind. Bovendien is het niet erg duur maar ook niet gratis terwijl er op youtube genoeg gratis staat, en bovendien heb ik inmiddels ook wel genoeg ervaring en ken ik de houdingen goed genoeg om zelf aan de gang te gaan denk ik..Ben weer in een opzeg bui, heb Netflix ook opgezegd want eigenlijk heb ik helemaal geen zin om de hele tijd series te kijken... Ik wil soms ook een boek lezen of zo...)

Ik had hetzelfde met het weer, maar dan om een uur of 5, na een overleg dat al een uur langer duurde dan ik verwachtte. Toen ben ik maar door gaan werken "totdat het droog is", maar toen was het opeens kwart voor 7!
Vanavond moet het caviahok en ren schoon gemaakt worden, dat is altijd een hele toer, maar dat is dus wel slechts alle beweging die ik krijg vandaag.

Had gehoopt dat de wasmachine geleverd en geïnstalleerd zou zijn terwijl ik was sporten maar helaas.

Dolfje schreef op 20-10-2021 om 20:06:

Had gehoopt dat de wasmachine geleverd en geïnstalleerd zou zijn terwijl ik was sporten maar helaas.

Balen, zal dan wel morgen worden. 

Ik heb net een horrorfilm gekeken. Ik kijk het niet vaak maar moet zeggen, ik vind het een goede film. Don't Breathe. Er is ook een deel 2 van uitgekomen maar die is nog niet op Netflix helaasch.

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

20-10-2021 om 22:03

Auwereel schreef op 20-10-2021 om 20:02:

Ik had hetzelfde met het weer, maar dan om een uur of 5, na een overleg dat al een uur langer duurde dan ik verwachtte. Toen ben ik maar door gaan werken "totdat het droog is", maar toen was het opeens kwart voor 7!
Vanavond moet het caviahok en ren schoon gemaakt worden, dat is altijd een hele toer, maar dat is dus wel slechts alle beweging die ik krijg vandaag.

Tja dat hoort bij huisdieren hebben.. ik ben vanmiddag met de kattenbakken in de weer geweest.. heel gedoe, ik heb ze vorige week verplaatst (ze stonden in mn gangkast en dat bleef stinken, hoe veel ik ook verschoonde), waarvan 1 buiten. Dat is prima maar niet als het met bakken uit de hemel komt maar ik kan niet blijven verplaatsen. Anyway ik heb de zeiknatte bak helemaal verschoond, moest weer stofzuigen daardoor en dweilen, vuilniszak wegpleuren toen het droog was en gelukkig kreeg ik een goed idee voor een andere plek voor de bak, daar blijft hij nu want ik blijf niet bezig...


Geen idee waarom ik dit nu zo uitgebreid vertel en of het iemand ene reet boeit maar ik had er ff zin in 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.