Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃


Rachel. schreef op 20-10-2021 om 18:35:

[..]

Ben benieuwd wat je er van vind😊, ik zeg eerlijk tis ook weer niet zo dat ik zoiets heb van, wauwww prachtig!!! Maar ik vind het persoonlijk wel wat beter staan dan inderdaad alleen die stelen.

Misschien is het ook wel handig omdat je dan kunt zien of ze nog water moeten hebben.

Maar voor degenen die niet zo van glas houden, waarom niet iets van kristal of geslepen glas?

924x1200.jpg

Zusterclivia schreef op 21-10-2021 om 09:52:

[..]

Misschien is het ook wel handig omdat je dan kunt zien of ze nog water moeten hebben.

Maar voor degenen die niet zo van glas houden, waarom niet iets van kristal of geslepen glas?

924x1200.jpg

Heel eerlijk? Ik vind dit een beetje een oma vaasje 

Herfstappeltaart schreef op 21-10-2021 om 13:03:

[..]

Heel eerlijk? Ik vind dit een beetje een oma vaasje

Prachtig toch?!

Poezie schreef op 21-10-2021 om 13:04:

[..]

Prachtig toch?!

Ik hou meer van matglas in mosgroen bijvoorbeeld.

Herfstappeltaart schreef op 21-10-2021 om 13:08:

[..]

Ik hou meer van matglas in mosgroen bijvoorbeeld.

Dat vind ik nou weer "oma", maar ook mooi idd!

Poezie schreef op 21-10-2021 om 13:14:

[..]

Dat vind ik nou weer "oma", maar ook mooi idd!

Hahahaha nee joh, dat is hartstikke modern. Ga maar eens kijken bij Groenrijk enzo.

Herfstappeltaart schreef op 21-10-2021 om 13:03:

[..]

Heel eerlijk? Ik vind dit een beetje een oma vaasje

Eens hoor. Maar het is hip, net als gemacremeede plantenhangers en zo.

Zusterclivia schreef op 21-10-2021 om 13:19:

[..]

Eens hoor. Maar het is hip, net als gemacremeede plantenhangers en zo.

Da's waar. Retro. 

Herfstappeltaart schreef op 21-10-2021 om 13:16:

[..]

Hahahaha nee joh, dat is hartstikke modern. Ga maar eens kijken bij Groenrijk enzo.

Lekker retro 

Had ik eerder moeten weten. Toen oma doodging hebben we alles in de kliko gemieterd.

Moxxie schreef op 21-10-2021 om 13:52:

Had ik eerder moeten weten. Toen oma doodging hebben we alles in de kliko gemieterd.

Ik denk dat jij beter niet naar "tussen kunst en kitsch" kunt kijken. Waarschijnlijk krijg je dan spijt als haren op je hoofd 

Poezie schreef op 21-10-2021 om 14:06:

[..]

Ik denk dat jij beter niet naar "tussen kunst en kitsch" kunt kijken. Waarschijnlijk krijg je dan spijt als haren op je hoofd

Zeg dat nou niettt!!!

Poezie schreef op 21-10-2021 om 14:06:

[..]

Ik denk dat jij beter niet naar "tussen kunst en kitsch" kunt kijken. Waarschijnlijk krijg je dan spijt als haren op je hoofd

Heel veel spul wat ik daar zie was bij mij de kliko ingegaan. 

Ik zag daarnet herfstboeketten van bijna 20 euro per stuk. Wel schitterend maar ik vind het zo zonde van het geld. Kan het niet helpen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.