Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Ben eindelijk weer eens gestopt met nagelbijten. Dat doe ik ook niet meer aan mijn linkerhand..
Maar toch zijn de nagels aan mijn rechterhand mooi lang en stevig, maar blijven ze aan mijn linkerhand broos en kort..... hoe dan???

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

30-09-2021 om 08:56

Waarom mensen kwaad worden. Geïrriteerd snap ik wel, dat ben ik zelf ook regelmatig, maar echt kwaad word ik eigenlijk nooit. 
En al helemaal niet al schreeuwend en slaand met deuren, wat ik laatst nog mocht aanschouwen. 

BeneficialJay65

BeneficialJay65

30-09-2021 om 09:07

redbulletje schreef op 21-09-2021 om 16:25:

Ik begrijp douchegordijnen niet. Die vieze lappen die tegen je aan waaien, yuk! Een glazen douchewandje staat zoveel netter.

Vies inderdaad, net als een matje rond het toilet en op de wc-bril 😩.

Caramelzeezoutchocola schreef op 30-09-2021 om 09:07:

[..]

Vies inderdaad, net als een matje rond het toilet en op de wc-bril 😩.

Oh, dat had mijn oma vroeger! Een matje op de wc-bril! Was ik helemaal vergeten  . Met zo'n uitsparing aan de voorkant. Als kind vond ik het heerlijk zacht aan de billen. En ik begreep niet waarom mijn moeder ervan gruwelde en we het thuis niet kregen, ik vond het een uitvinding 

Regendrup. schreef op 29-09-2021 om 18:19:

Ben eindelijk weer eens gestopt met nagelbijten. Dat doe ik ook niet meer aan mijn linkerhand..
Maar toch zijn de nagels aan mijn rechterhand mooi lang en stevig, maar blijven ze aan mijn linkerhand broos en kort..... hoe dan???

Ben je toevallig links van jezelf?

Rachel. schreef op 30-09-2021 om 10:50:

[..]

Ben je toevallig links van jezelf?

Alleen met schrijven. 

Rest gewoon rechtshandig, dus ik vind het gek haha. 

AggressiveReindeer87

AggressiveReindeer87

30-09-2021 om 11:37

watertoren schreef op 20-09-2021 om 09:38:

[..]

Ik vond het echt een zomer van niks. Ik heb dan 100 keer liever die extreme hitte.

Eerlijk gezegd snap ik dat eigenlijk ook wel, ik heb  met dit herfstweer (alhoewel vandaag is het ok) eigenlijk ook wel zin in heet weer 

Wieder schreef op 30-09-2021 om 10:49:

[..]

Oh, dat had mijn oma vroeger! Een matje op de wc-bril! Was ik helemaal vergeten . Met zo'n uitsparing aan de voorkant. Als kind vond ik het heerlijk zacht aan de billen. En ik begreep niet waarom mijn moeder ervan gruwelde en we het thuis niet kregen, ik vond het een uitvinding

Zacht aan de billen? Had ze een matje op de bril zelf Ken het wel voor over de klep, en daar gruwel ik al van. Wat ongelooflijk smerig zeg

Regendrup. schreef op 30-09-2021 om 11:32:

[..]

Alleen met schrijven.

Rest gewoon rechtshandig, dus ik vind het gek haha.

Oh dat is wel apart inderdaad, ze groeien wel toch? Bedoel je dan dat ze afscheuren of gwn veel minder snel groeien dan de andere hand?

Rachel. schreef op 30-09-2021 om 12:06:

[..]

Oh dat is wel apart inderdaad, ze groeien wel toch? Bedoel je dan dat ze afscheuren of gwn veel minder snel groeien dan de andere hand?

Ze groeien echt véél minder snel dan aan mijn rechterhand. Echt heel gek. 

En als ze groeien, breken of scheuren ze vrijwel direct.

Ik gebruik voor beide handen dezelfde nagellak (zo'n verstevigende nagellak met groeiversneller - voor zover dat ook echt werkt). Dus ik vind het echt een raadsel.. aan de rechterhand dus echt mooie, stevige, langere nagels. En aan de linkerhand nog steeds korte stompjes die meteen kapotscheuren... Baal er echt van want heb zo ontzettend veel moeite om niet nagels te bijten. En als ik dan (zoals rechts dus) mooie nagels heb ben ik daar zó trots op. Maar mijn linkerhand maakt me nu echt verdrietig. Stom he 

Aanvulling: de enige nagel die aan mijn linkerhand wél groeit, is die van mijn duim... 

Apiejapie schreef op 30-09-2021 om 11:54:

[..]

Zacht aan de billen? Had ze een matje op de bril zelf Ken het wel voor over de klep, en daar gruwel ik al van. Wat ongelooflijk smerig zeg

Tsssk, je hebt het wel over mijn oma hè! Zelf gebreid en al, met liefde! En aan de voorkant zat niks, sterker nog, er zat zelfs helemaal geen bril aan de voorkant, daar zat ook een gat!

Ongelooflijk smerig ja. Smaakvol, dat wel, het matchte met het matje voor de wc, maar smerig. En mijn moeder heeft smetvrees. Dat verklaart waarschijnlijk mijn wonderlijke relatie met vuil. Ik gruwel van bussen, openbare trapleuningen en bioscoopstoelen, maar voor een beetje poep in een stal ben ik niet bang  om en ik durf er mijn hand er niet voor in het vuur te steken dat ik na het uitmesten nooit een broodje gegeten heb zonder mijn handen te wassen  .

@ Regendrup.

Ja ik snap je heel goed is erg frustrerend als je ook als zo je best doet om niet te bijten. Wel heel goed dat je het vol houdt ga zo door💪

Zou het miss kunnen zijn dat je nagels aan die kant gewoon nog goed moeten herstellen en dat dat miss wat minder snel dan de andere kant gaat? 

Dus miss groeien ze breken ze nog een paar keer af tot dat er een geheel nieuwe sterkte nagel op zit en dat ze dan wel hopelijk blijven zitten..

Dus miss nog even afwachten? Geen idee maar het zou wel eens zo kunnen zijn..😬

Waarom er op een laptop zowel aan de zijkant als aan de bovenkant knopjes zitten om je geluid harder en zachter te zetten

Wat ik niet begrijp: dat het koekje gewoon met de koffie wordt geserveerd als je ook een punt gebak bestelt. Waarom laten ze dat koekje niet weg?

(  Als ik gebak kies, hoef ik niet ook nog een koekje omdat dat nou eenmaal bij de koffie hoort. Maar ja als ik het niet opeet gaat het linea recta bij het afval)

Wilgenkatje- schreef op 01-10-2021 om 18:18:

Wat ik niet begrijp: dat het koekje gewoon met de koffie wordt geserveerd als je ook een punt gebak bestelt. Waarom laten ze dat koekje niet weg?

( Als ik gebak kies, hoef ik niet ook nog een koekje omdat dat nou eenmaal bij de koffie hoort. Maar ja als ik het niet opeet gaat het linea recta bij het afval)

Ik neem het mee

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.