Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Bakblik
21-09-2021 om 10:34
In het rijtje huizen achter ons huis waren mensen 3 maanden afwezig. Zondagavond laat zag ik weer licht branden, dus ze zijn weer terug, ga ik van uit.
Het eerste wat ze maandagochtend gingen doen was het anderhalf uur lang stofzuigen van de tuin! Wat een pokkeherrie en waarom zou je de tuin stofzuigen? Dat begrijp ik echt niet.
Kom net thuis van de markt en wil met een kopje thee in het zonnetje gaan zitten. Weer die pokke stofzuiger. Zit nu maar binnen achter de laptop.
Zusterclivia
21-09-2021 om 10:40
Bakblik schreef op 21-09-2021 om 10:34:
In het rijtje huizen achter ons huis waren mensen 3 maanden afwezig. Zondagavond laat zag ik weer licht branden, dus ze zijn weer terug, ga ik van uit.
Het eerste wat ze maandagochtend gingen doen was het anderhalf uur lang stofzuigen van de tuin! Wat een pokkeherrie en waarom zou je de tuin stofzuigen? Dat begrijp ik echt niet.
Kom net thuis van de markt en wil met een kopje thee in het zonnetje gaan zitten. Weer die pokke stofzuiger. Zit nu maar binnen achter de laptop.
Bladblazer? Hogedrukreiniger? Buurvrouw hier heeft een plastic vlonder/terras van max 10 m2. Is ze de hele dag mee bezig geweest om perfect schoon te spuiten met de hogedrukreiniger...
Bakblik
21-09-2021 om 10:43
Zusterclivia schreef op 21-09-2021 om 10:40:
[..]
Bladblazer? Hogedrukreiniger? Buurvrouw hier heeft een plastic vlonder/terras van max 10 m2. Is ze de hele dag mee bezig geweest om perfect schoon te spuiten met de hogedrukreiniger...
Nee stofzuiger, als ik op mijn balkon sta (daar stond ik gisteren was op te hangen) kan ik in die tuin kijken. Echt een stofzuiger.
watertoren
21-09-2021 om 10:45
Bakblik schreef op 21-09-2021 om 10:34:
Haha, ik stofzuig de tegels in mijn tuin ook om bloemblaadjes op te zuigen. Gaat veel sneller als met een bezem en zeker als het waait. Mijn buren doen het nu ook.
ElectricKookabura85
21-09-2021 om 11:21
noas_1993 schreef op 21-09-2021 om 09:57:
[..]
Hier MOET ik even op reageren.
Ik ken namelijk iemand die een kinderwens heeft, een heel traject in is gegaan en nu zwanger is.
Ze heeft geen vriend en werkt 4 dagen als thuisbegeleider, haar kind gaat straks zodra haar verlof voorbij is 3 of 4 dagen naar het kdv.
Sorry, maar ik schrok echt toen ik het hoorde! Vind het gewoon zielig..
Nieuwsgierig: wat is hier precies zo zielig aan dat jij ervan schrok? Mag iemand die een kinderwens heeft en een heel traject heeft ondergaan niet terug naar werk en de kids naar dagopvang brengen zoals iemand die zonder heel traject kinderen krijgt dat wel mag. Of vind je 3 a 4 dagen opvang sowieso een 'no go'?
Zusterclivia
21-09-2021 om 11:34
ShaunTheSheep schreef op 21-09-2021 om 11:21:
[..]
Nieuwsgierig: wat is hier precies zo zielig aan dat jij ervan schrok? Mag iemand die een kinderwens heeft en een heel traject heeft ondergaan niet terug naar werk en de kids naar dagopvang brengen zoals iemand die zonder heel traject kinderen krijgt dat wel mag. Of vind je 3 a 4 dagen opvang sowieso een 'no go'?
Sowieso niet zieliger dan een kind van twee ouders die dolgraag een kind willen, door alle hoepels springen en 4 dagen naar de opvang gaan. Natuurlijk is het ook zielig voor de ouders.
Aan de andere kant, wordt kindlief wel door een ervaren persoon opgevoed.
ImpassionedRaven59
21-09-2021 om 16:23
Toen ik verhuisde, had ik van alles nodig, waaronder een douchegordijn. Nu zag ik dat de meeste douchegordijnen anti-schimmel zijn. En dat begreep ik niet. Bij de meeste mensen staat toch echt geen paard in de gang.
redbulletje
21-09-2021 om 16:25
Ik begrijp douchegordijnen niet. Die vieze lappen die tegen je aan waaien, yuk! Een glazen douchewandje staat zoveel netter.Â
Herfstappeltaart
21-09-2021 om 16:36
redbulletje schreef op 21-09-2021 om 16:25:
Ik begrijp douchegordijnen niet. Die vieze lappen die tegen je aan waaien, yuk! Een glazen douchewandje staat zoveel netter.
Ik ben pro douchegordijn! Glazen wanden zijn de hel qua schoonhouden en kalk. Douchegordijntje van mij gaat lekker in de wasmachine en is en ruikt weer heerlijk fris. Ik heb klemmetjes aan de muur aan beide kanten en nooit last van plakken aan mijn lijf.
MidasWolf
21-09-2021 om 17:19
Herfstappeltaart schreef op 21-09-2021 om 16:36:
[..]
Ik ben pro douchegordijn! Glazen wanden zijn de hel qua schoonhouden en kalk. Douchegordijntje van mij gaat lekker in de wasmachine en is en ruikt weer heerlijk fris. Ik heb klemmetjes aan de muur aan beide kanten en nooit last van plakken aan mijn lijf.
Ik heb er niets voor hangen geen glazen douchewand en ook geen douchegordijn.
Trek alles met een trekker droog.
Heb gelukkig een kleine badkamer met veel gladde wanden dat gaat prima.
Ondanks dat het makkelijk gaat wordt het droogmaken er niet leuker op.
FaithfulDuck87
26-09-2021 om 09:59
Dat forummers maar blijven zeuren op beleid, en verwachten dat alles in 1 dag opgelost wordt.Â
FancyDuck29
26-09-2021 om 17:53
Poni schreef op 21-09-2021 om 08:51:
Dagopvang voor honden...
Fijn voor de honden en de hondeneigenaren, maar is dat nu eigenlijk geen teken dat je eigenlijk geen tijd hebt voor je hond? Een keertje naar een dagopvang, maar stelselmatig? Geen wonder dat echt iedereen tegenwoordig een hond heeft.
Fijn voor de honden en de hondeneigenaren... waar schuurt het dan? En wat is het probleem als echt iedereen tegenwoordig een hond heeft?
ElectricKookabura85
26-09-2021 om 19:03
Friezinnetje schreef op 26-09-2021 om 09:59:
Dat forummers maar blijven zeuren op beleid, en verwachten dat alles in 1 dag opgelost wordt.
Je blijft dit zelf ook maar steeds weer herhalen, dat vind ik ook gezeur.
FaithfulDuck87
26-09-2021 om 19:16
ShaunTheSheep schreef op 26-09-2021 om 19:03:
[..]
Je blijft dit zelf ook maar steeds weer herhalen, dat vind ik ook gezeur.
laat maar
Regendrup.
26-09-2021 om 19:17
Friezinnetje schreef op 26-09-2021 om 19:16:
[..]
Eens
ik hou ook op.Â
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.