Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Poezie
07-10-2021 om 13:42
Regendrup. schreef op 07-10-2021 om 13:39:
[..]
Oh verschrikkelijk dat!!! Sowieso langdurende vergaderingen.... echt een hekel aan. De online versies kan ik net wat beter handelen, want kan toch af en toe even afdwalen.
Ik ben meestal de notulist, dus dat gaat helaas niet ![]()
Gelukkig mag ik ze meestal wel opnemen, dan kan ik het terugluisteren als het nodig is.
Zusterclivia
07-10-2021 om 14:27
Poezie schreef op 07-10-2021 om 13:42:
[..]
Ik ben meestal de notulist, dus dat gaat helaas niet
Gelukkig mag ik ze meestal wel opnemen, dan kan ik het terugluisteren als het nodig is.
Dan moet je wel alert blijven ja. Heerlijk stiekem doorwerken als het niet interessant is. ![]()
Netherfield
07-10-2021 om 15:53
Ik chat wel eens met een collega tijdens het overleg via een ander programma. Ziet niemand en is fijn bij saaie stukken.
Zusterclivia
07-10-2021 om 16:07
Ja, hier ook hoor. Maar zelfs met camera aan kun je best wel wat doen. Zolang je het geluid maar uit doet, anders hoor iedereen je klikken en tikken.
Moxxie
07-10-2021 om 16:09
Ik begrijp niet dat ze sommige barcode stickers op plekken waar ze eraf moeten vastplakken met superlijm 🤬.
Bakblik
07-10-2021 om 16:19
Moxxie schreef op 07-10-2021 om 16:09:
Ik begrijp niet dat ze sommige barcode stickers op plekken waar ze eraf moeten vastplakken met superlijm 🤬.
Die begrijp ik ook niet. Had 3 weken geleden een nieuw bakblik gekocht, die streepjescode moest er vanaf voor het in de oven kon.
Het hele gifkabinet er op los gelaten. Terpentine, wasbenzine, thinner, aceton........ zucht.
Uiteindelijk bleek een zeepwolsponsje de oplossing. Zachtjes cirkels draaien, zat alles wel in dat sponsje en kon dat geen tweede rondje mee maar de sticker was eraf
Moxxie
07-10-2021 om 16:26
Bakblik schreef op 07-10-2021 om 16:19:
[..]
Die begrijp ik ook niet. Had 3 werken geleden een nieuw bakblik gekocht, die streepjescode moest er vanaf voor het in de oven kon.
Het hele gifkabinet er op los gelaten. Terpentine, wasbenzine, thinner, aceton........ zucht.
Uiteindelijk bleek een zeepwolsponsje de oplossing. Zachtjes cirkels draaien, zat alles wel in dat sponsje en kon geen tweede rondje mee maar de sticker was eraf
![]()
Oh, erkenning voor mijn leed, heerlijk ❤️
Caro_
07-10-2021 om 18:31
Aan de andere kant kan ik er zeer van genieten als hier wel rekening is gehouden. Laatst hebben we een nieuw servies gekocht bij Dille & Kamille. En alle stickertjes kon ik er zo afpakken en het was geweldig
Moxxie
07-10-2021 om 19:01
Caro_ schreef op 07-10-2021 om 18:31:
[..]
Aan de andere kant kan ik er zeer van genieten als hier wel rekening is gehouden. Laatst hebben we een nieuw servies gekocht bij Dille & Kamille. En alle stickertjes kon ik er zo afpakken en het was geweldig
![]()
O ja daar krijg je juist weer een lekkere rush van, ik ga morgen ook zo'n servies halen 😁
ProfitableMantis53
08-10-2021 om 20:10
Waarom podcasts zo populair zijn. Of hoe mensen naar bijvoorbeeld radio 1 kunnen luisteren. Alleen maar pratende mensen, ik vind het saai en ik hou het niet lang vol om naar al die stemmen te luisteren. Muziek is toch veel leuker? 
Mlah!
08-10-2021 om 20:18
Nera schreef op 08-10-2021 om 20:10:
Waarom podcasts zo populair zijn. Of hoe mensen naar bijvoorbeeld radio 1 kunnen luisteren. Alleen maar pratende mensen, ik vind het saai en ik hou het niet lang vol om naar al die stemmen te luisteren. Muziek is toch veel leuker?
Ik
podcasts. Alleen even zoeken wat je leuk vindt. Luister bijv graag naar de verhalen van de Correspondent.
ProfitableMantis53
08-10-2021 om 20:23
Mlah! schreef op 08-10-2021 om 20:18:
[..]
Ik
podcasts. Alleen even zoeken wat je leuk vindt. Luister bijv graag naar de verhalen van de Correspondent.
Nee maar ik kan dus niet zo lang luisteren naar pratende stemmen. Luisterboeken vind ik ook helemaal niks. Met beeld erbij gaat het gek genoeg wel, maar als het alleen geluid is irriteert het me.
Ginevra
08-10-2021 om 20:57
Ben er dol op tijdens het lopen, strijken of afwassen, maar ik moet dus wel wat te doen hebben intussen. Niet met lege handen op de bank of zo.
Wieder
08-10-2021 om 20:57
Ik hou ook echt van podcasts! Ik doe geen enkel saai klusje meer zonder gebabbel op mijn oren. En in tegenstelling tot een luisterboek maakt het niks uit als je een deel mist, dus heel aandachtig hoef je niet te luisteren. Muziek vind ik veel minder afleiden van hetgeen ik aan het doen ben, en juist die afleiding vind ik er fijn aan.
TanSwallow86
08-10-2021 om 21:03
Probeer de volgende keer eens met een warme föhn, schijnt ook te helpen. Je maakt dan als het ware de lijmlaag weer nat
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.