Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
_melon
18-09-2021 om 14:53
Moxxie schreef op 18-09-2021 om 13:34:
Ik ben zo'n figuur die te nieuwsgierig is om de negeerknop te gebruiken en zich liever dood gaat zitten ergeren
. Onbegrijpelijk.
Ik ook. En dat begrijp ik ook niet van mezelf.
redbulletje
18-09-2021 om 22:17
Ik begrijp niet dat Europese auto's niet automatisch op slot springen zodra je begint te rijden. Amerikaanse (huur)auto's hebben die feature wél en dat voelt een stuk veiliger. Ik kan niet onder 't rijden mijn deuren nog op slot doen terwijl je eigenlijk 'n sitting duck bent als je ergens even af moet remmen. Las weer over een overval in mijn omgeving op die manier.Â
Apiejapie
18-09-2021 om 22:19
redbulletje schreef op 18-09-2021 om 22:17:
Ik begrijp niet dat Europese auto's niet automatisch op slot springen zodra je begint te rijden. Amerikaanse (huur)auto's hebben die feature wél en dat voelt een stuk veiliger. Ik kan niet onder 't rijden mijn deuren nog op slot doen terwijl je eigenlijk 'n sitting duck bent als je ergens even af moet remmen. Las weer over een overval in mijn omgeving op die manier.
Ik doe ze tijdens het rijden op slot door gewoon knopje in te drukken (Vaak automatisch met mijn elleboog) en dan springen alle deuren op slot. Maar is een oude auto, geen idee of dat met nieuwere auto's ook nog kan?
redbulletje
18-09-2021 om 22:22
Ik heb niet eens 'n idee hoe ik dat kan doen voor alle deuren tegelijk. En de knop op de sleutel werkt niet als ie in 't stuur zit heb ik al ondervonden. Eigenlijk moet ik me dus aanwennen eerst de deuren op slot te klikken voordat ik m'n auto start.Â
Regendrup.
18-09-2021 om 22:28
Moxxie schreef op 18-09-2021 om 13:34:
Ik ben zo'n figuur die te nieuwsgierig is om de negeerknop te gebruiken en zich liever dood gaat zitten ergeren
. Onbegrijpelijk.
Haha ja dat moet je niet doehoennn.
Â
Granny71
18-09-2021 om 22:45
redbulletje schreef op 18-09-2021 om 22:22:
Ik heb niet eens 'n idee hoe ik dat kan doen voor alle deuren tegelijk. En de knop op de sleutel werkt niet als ie in 't stuur zit heb ik al ondervonden. Eigenlijk moet ik me dus aanwennen eerst de deuren op slot te klikken voordat ik m'n auto start.
En als je dan een ongeluk krijgt, waarvan de kans veel groter is, kan je je auto niet open krijgen om eruit te komen.
MMcGonagall
19-09-2021 om 00:11
redbulletje schreef op 18-09-2021 om 22:17:
Ik begrijp niet dat Europese auto's niet automatisch op slot springen zodra je begint te rijden. Amerikaanse (huur)auto's hebben die feature wél en dat voelt een stuk veiliger. Ik kan niet onder 't rijden mijn deuren nog op slot doen terwijl je eigenlijk 'n sitting duck bent als je ergens even af moet remmen. Las weer over een overval in mijn omgeving op die manier.
Mijn stokoude Hyundai i20 doet dat en ik vind het eigenlijk helemaal niet fijn. Als je onwel wordt of na een ongeluk kan dan niemand van buitenaf het portier openen. Dat risico lijkt me groter dan dat ze me in mijn oude bak gaan carjacken.
Apiejapie
19-09-2021 om 07:36
ik begrijp niet waarom mensen iets aan hun binnenspiegel van de auto hangen. Het ontneemt hoe dan ook een stuk zicht. Waarom zou je dat willen? Zou wat mij betreft verboden mogen worden.Â
NinjeTurtle
19-09-2021 om 07:37
Apiejapie schreef op 19-09-2021 om 07:36:
ik begrijp niet waarom mensen iets aan hun binnenspiegel van de auto hangen. Het ontneemt hoe dan ook een stuk zicht. Waarom zou je dat willen? Zou wat mij betreft verboden mogen worden.
Deze begrijp ik ook nooit. Zo irritant vind ik dat wanneer er iets hangt in mijn zicht
Herfstappeltaart
19-09-2021 om 08:16
Apiejapie schreef op 19-09-2021 om 07:36:
ik begrijp niet waarom mensen iets aan hun binnenspiegel van de auto hangen. Het ontneemt hoe dan ook een stuk zicht. Waarom zou je dat willen? Zou wat mij betreft verboden mogen worden.
Helemaal eens. Het kan ook ongelukken veroorzaken omdat je, als het heen en weer slingert, in een flits kunt denken dat er een kind oversteekt ofzo.
Apiejapie
19-09-2021 om 08:44
Herfstappeltaart schreef op 19-09-2021 om 08:16:
[..]
Helemaal eens. Het kan ook ongelukken veroorzaken omdat je, als het heen en weer slingert, in een flits kunt denken dat er een kind oversteekt ofzo.
Precies, je zicht is door zo'n ding niet wat het moet zijn. Levensgevaarlijk
Apiejapie
19-09-2021 om 08:48
wat ik ook niet begrijp: bovenlichten. Dus zo'n raampje boven een deur. Waaróm? Ik heb nu prachtige paneeldeuren met glas bovenin. Heel mooi, vakmanschap. Maar wát irritant. Dochter moet licht op de gang aan hebben maar dat zorgt er dus voor mij voor dat ik een verlichte slaapkamer heb. Ik wil een dichte deur!Â
Maar wat ik dus écht lelijk en onlogisch vind zijn dus die bovenlichten boven opdekdeuren. Vindt het er goedkoop en stom uitzien
redbulletje
19-09-2021 om 09:46
MMcGonagall schreef op 19-09-2021 om 00:11:
[..]
Mijn stokoude Hyundai i20 doet dat en ik vind het eigenlijk helemaal niet fijn. Als je onwel wordt of na een ongeluk kan dan niemand van buitenaf het portier openen. Dat risico lijkt me groter dan dat ze me in mijn oude bak gaan carjacken.
In geval van nood kunnen ze een raam inslaan natuurlijk.Â
BeneficialJay65
19-09-2021 om 10:03
dat mijn kleding op dezelfde plek stuk gaat; hemden en shirts bij m’n navel ( ik draag geen riem of spijkerbroek) en broeken bij de naden naast de knie , sokken bij de enkel ( terwijl ik eerder slijtage bij tenen zou verwachten).Â
MMcGonagall
19-09-2021 om 11:11
Caramelzeezoutchocola schreef op 19-09-2021 om 10:03:
dat mijn kleding op dezelfde plek stuk gaat; hemden en shirts bij m’n navel ( ik draag geen riem of spijkerbroek) en broeken bij de naden naast de knie , sokken bij de enkel ( terwijl ik eerder slijtage bij tenen zou verwachten).
Bij mij slijten shirts onder de oksel, broeken in de plooi tussen been en bil en sokken bij de teen. Het hangt er dus kennelijk vanaf waar je het meeste wrijving veroorzaakt en/of waar je misschien uitsteekt.
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.
. Onbegrijpelijk.