Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

09-09-2021 om 18:14

Wilgenkatje- schreef op 09-09-2021 om 18:12:

...en liever ook geen vloerbedekking op hotelkamers. Blegh, ik vind het vies.

Ja smerig is dat

Wilgenkatje- schreef op 09-09-2021 om 18:12:

...en liever ook geen vloerbedekking op hotelkamers. Blegh, ik vind het vies.

Oh gatver ja.. of in vakantiehuisjes. 

Waarom mensen met 50 km per uur gaan invoegen op een weg waar je 100 mag. (en waarom ik altijd achter die mensen zit). 
Ik kan dan ook niet harder rijden en moet me dan veel te zacht rijdend voor de auto gooien die aan komt rijden. Hoe moeilijk is het om even gas te geven zodat iedereen lekker door kan rijden?!

In die zin zou het instellen van een minimumsnelheid ook geen verkeerde zet zijn. 

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

09-09-2021 om 20:46

Vroeger gold er ook een minimum snelheid op de autosnelweg van 70 km/h voor personenauto's en motoren, en 60 km/h voor auto's met aanhangwagen, vrachtauto's en bussen. Die minimum snelheid is ooit afgeschaft, waarschijnlijk met de invoering van het RVV 1990.
Je kan echter nog steeds bekeurd worden voor langzaam rijden op de autosnelweg, maar dan gaat dat op grond van Artikel 5 van de Wegenverkeerswet, het zogenaamde kapstokartikel.

Waarom de lepeltjes bij een toetje ónder de muesli liggen, als je niet doorhebt dat ie erin zit en je schudt het deksel leeg vliegt ie zo je toetje in.

Waarom mensen al meer dan een maand serieus blijven reageren daar 

QuarrelsomeSnail25

QuarrelsomeSnail25

10-09-2021 om 16:05

NinjeTurtle schreef op 10-09-2021 om 08:41:

Waarom mensen al meer dan een maand serieus blijven reageren daar

Omdat er steeds weer nieuwe mensen bijkomen die denken dat hun woorden wél zoden aan de dijk zetten.

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

10-09-2021 om 16:25

Heidi-Forumbeheer schreef op 09-09-2021 om 16:44:

Helaas. We denken dat er toch een te hoge afzeikfactor in zit dus geen goed idee.

Toch nog even een vraagje hierover. Het is geen afzeiktopic. Het gaat om auto(in)correct en grappige woordspelingen. Er wordt nooit verwezen naar iemand.

Mag een algemeen autocorrect/woordspelingen topic niet?

Hen74 schreef op 10-09-2021 om 16:05:

[..]

Omdat er steeds weer nieuwe mensen bijkomen die denken dat hun woorden wél zoden aan de dijk zetten.

TriflingButterfly90

TriflingButterfly90

10-09-2021 om 18:27

BeertjeColargol schreef op 09-09-2021 om 20:46:

Vroeger gold er ook een minimum snelheid op de autosnelweg van 70 km/h voor personenauto's en motoren, en 60 km/h voor auto's met aanhangwagen, vrachtauto's en bussen. Die minimum snelheid is ooit afgeschaft, waarschijnlijk met de invoering van het RVV 1990.
Je kan echter nog steeds bekeurd worden voor langzaam rijden op de autosnelweg, maar dan gaat dat op grond van Artikel 5 van de Wegenverkeerswet, het zogenaamde kapstokartikel.

Er is geen wettelijke minimum snelheid meer, echter zijn er wel eisen. Op een autoweg moet een voertuig minimaal 50 km/u kunnen en op snelweg 60 km/u. Daarnaast kan bij te langzaam rijden wat verkeer hindert ook beboet worden.

https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpen/verkeersregels/vraag-en-antwoord/wat-is-de-minimumsnelheid-voor-het-wegverkeer

Wat ik niet begrijp is waarom ik pas vanaf midden oktober in alle accounts van mijn werk kan terwijl ik er nu al werk en dat ook niet eerder wordt omgezet. 

wat ik niet begrijp. Waarom ‘ de mevrouw van Google’ zegt ‘ rijd in Oostelijke richting’ terwijl ik geen kompas bij me heb.

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

10-09-2021 om 19:46

Wilgenkatje- schreef op 10-09-2021 om 19:45:

wat ik niet begrijp. Waarom ‘ de mevrouw van Google’ zegt ‘ rijd in Oostelijke richting’ terwijl ik geen kompas bij me heb.

Bij het wegrijden bedoel je?

Omdat die mevrouw niet kan weten hoe je auto precies staat qua voor/achter. Pas als je eenmaal in beweging bent weet ze dat en kan ze rechts/links zeggen.

nou, meer met lopen 😜 Tijdens een boswandeling hadden we Google aan gezet. 

Als de zon schijnt dan kom ik daar nog wel ongeveer uit maar een horloge weet ik hoe laat het is een waar de zon dan ongeveer staat.  Bij zware bewolking is dat wat moeilijker. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.