Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-09-2021 om 22:53

Regendrup. schreef op 06-09-2021 om 22:52:

[..]

Ja! Ik ook. Haar nieuwe nrs zijn ook erg mooi.

Fighter vind ik goed

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-09-2021 om 22:54

Nose schreef op 06-09-2021 om 22:53:

[..]

Fighter vind ik goed

Of heet het anders bedenk ik me nu

Wat ik niet begrijp is dat ik zo'n honger krijg van een uur zwemmen. Als ik dan thuiskom is het thee maken, een krentenbol pakken, man koffie geven op zijn kantoor, met een koekje ik ook maar een koekje (of 2) Ik ga zwemmen om strak en fit te worden maar als ik iedere keer dat ik zwem nog een we ontbijt neem, een koekje bij de koffie en vroeg en veel ga lunchen dan schiet dat strak worden en flink bij in.

Bakblik schreef op 07-09-2021 om 10:11:

Wat ik niet begrijp is dat ik zo'n honger krijg van een uur zwemmen. Als ik dan thuiskom is het thee maken, een krentenbol pakken, man koffie geven op zijn kantoor, met een koekje ik ook maar een koekje (of 2) Ik ga zwemmen om strak en fit te worden maar als ik iedere keer dat ik zwem nog een we ontbijt neem, een koekje bij de koffie en vroeg en veel ga lunchen dan schiet dat strak worden en flink bij in.

Tijdens het zwemmen verbruik je flink veel energie door de bewegingen die je maakt en moet maken, je gebruikt al je spieren, je energie moet dus na het zwemmen flink aangevuld worden dus je lichaam vraagt naar voedsel en energie volle voedingsstoffen.😊 

betreft het vetgedrukte: miss moet je dan kijken om gezonde dingen te pakken die je voedingsstoffen en energie aanvullen, zo heb je miss ook sneller het gevoel dat je lichaam voldaan is, druiven zijn ook erg goed om je energie aan te vullen alleen minder aantrekkelijk dan koekjes idd🙈.

Rachel. schreef op 07-09-2021 om 10:22:

[..]

Tijdens het zwemmen verbruik je flink veel energie door de bewegingen die je maakt en moet maken, je gebruikt al je spieren, je energie moet dus na het zwemmen flink aangevuld worden dus je lichaam vraagt naar voedsel en energie volle voedingsstoffen.😊

betreft het vetgedrukte: miss moet je dan kijken om gezonde dingen te pakken die je voedingsstoffen en energie aanvullen, zo heb je miss ook sneller het gevoel dat je lichaam voldaan is, druiven zijn ook erg goed om je energie aan te vullen alleen minder aantrekkelijk dan koekjes idd🙈.

Op zich weet ik dat allemaal Rachel. Die wielrenners in de vuelta deden de afgelopen drie weken al die kilometers ook niet op een cracker en een appel.

Voor corona toen ik nog in een binnenbad zwom nam ik bij thuiskomst de 2e helft van mijn ontbijt (vroeg zwemmen met een heel ontbijt was qua gevoel in de maag niet lekker) en was ik verzadigd. Nu ik in het buitenbad zwem lijk ik op een dag dat ik heb gezwommen overzadigbaar. En ook van gezonde dingen kan je teveel eten

Nu was het een krentenbol en 2 koekjes, ik moest snel wat hebben want er wachtte een hoop geregel en gedoe ivm een van mijn kinderen. Maar ook als ik, zoals vorige week, een flinke portie fruit neem met droge volkorenbiscuits of brood blijf ik de eerste uren na thuiskomst trek hebben. Een trek die niet te negeren valt, heel vervelend.

Als ik vroeg ga zwemmen, dan ontbijt ik pas na het zwemmen. Of ik eet er voor enkel een cracker of zo. Van het weekend veel bewogen, ook gezwommen, maar ik heb het hele weekend honger gehad.

Bakblik schreef op 07-09-2021 om 10:44:

[..]

Op zich weet ik dat allemaal Rachel. Die wielrenners in de vuelta deden de afgelopen drie weken al die kilometers ook niet op een cracker en een appel.

Voor corona toen ik nog in een binnenbad zwom nam ik bij thuiskomst de 2e helft van mijn ontbijt (vroeg zwemmen met een heel ontbijt was qua gevoel in de maag niet lekker) en was ik verzadigd. Nu ik in het buitenbad zwem lijk ik op een dag dat ik heb gezwommen overzadigbaar. En ook van gezonde dingen kan je teveel eten

Nu was het een krentenbol en 2 koekjes, ik moest snel wat hebben want er wachtte een hoop geregel en gedoe ivm een van mijn kinderen. Maar ook als ik, zoals vorige week, een flinke portie fruit neem met droge volkorenbiscuits of brood blijf ik de eerste uren na thuiskomst trek hebben. Een trek die niet te negeren valt, heel vervelend.

Ja kan ik me voorstellen is ook heel vervelend.

Wij hebben ons hondje uit het asiel. Ze was 6 maanden oud dus ik vraag waarom ze daar zat. De vorige eigenaar vond haar te druk vertelden ze. Ik dacht te druk?? het is een pup!! 
Ze was het liefste hondje van de hele wereld (zeggen alle hondeneigenaren natuurlijk) en heeft 13 jaar bij ons gewoond en heeft een goed leven gehad.
Ik begrijp dus niet waarom sommige mensen zoiets doen. 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

07-09-2021 om 12:32

bojoti schreef op 07-09-2021 om 12:30:

Wij hebben ons hondje uit het asiel. Ze was 6 maanden oud dus ik vraag waarom ze daar zat. De vorige eigenaar vond haar te druk vertelden ze. Ik dacht te druk?? het is een pup!!
Ze was het liefste hondje van de hele wereld (zeggen alle hondeneigenaren natuurlijk) en heeft 13 jaar bij ons gewoond en heeft een goed leven gehad.

Zo mee eens!! Mensen beseffen niet waar ze aan beginnen en denken dat het een "ding" is. 

Ik snap dat ook echt niet, als of t een ding is dat je terug brengt naar de winkel, hier deze werkt niet zoals ik dacht...

Als je een kind van 2, 3 of 4 jaar adopteerd dan ga je toch ook niet zeggen hierzo neem het kind maar terug kind is te druk... wat verwacht je dan je neemt een kind ? ( enof pup)

Kvind dat sommige mensen er te makkelijk en zelfzuchtig over denken, ze denken ook niet wat dat met zo'n beestje doet, andere omgeving en ineens weer terug.. maar weetje achteraf maargoed dat ze hem hebben terug gebracht toen, want zulke mensen kunnen beter geen pup hebben en zo hebben lieve mensen als jullie de pup kunnen nemen waardoor de hond toch een goed leven had. 

Ipv bij mensen die snel een beslissing maken ja kwil een pup en uiteindelijk veel te ongeduldig zijn. 

Zo sorry frustratie komt eruit hoor, kvind dit heel naar dieren hebben ook gevoelens en emoties, zulke gebeurtenissen zijn ook verwarrend voor zo'n beestje. 

Ik ben blij en dankbaar dat jullie die pup hebben genomen en dat jullie daar jullie verstand bij hebben gebruikt bij het maken van die keuze, ook dat hij zo oud heeft mogen worden en een goed leven heeft gehad 🤗

Nose schreef op 07-09-2021 om 12:32:

[..]

Zo mee eens!! Mensen beseffen niet waar ze aan beginnen en denken dat het een "ding" is.

Precies dat, kben gewoon boos door dat bericht te lezen.. sommige dingen lees je gewoon en sommige dingen frustreren je echt dat je dat eventjes thuis voelt zo😅

Helaas zien en zagen sommige  mensen een hond of een kat als (corona) pleziertje en nu hun leven weer drukker is en wordt (wat prima te voorzien was) moeten deze huisdieren plaats maken. Met andere woorden terug naar het asiel.

De treurige conclusie is dat de huisdieren hiervan de dupe zijn.

Ik ken ook iemand die bewust een pup nam (voor corona), netjes bij een goede fokker gehaald enz. maar het viel hem in de praktijk erg tegen. Want pup kon nooit alleen, net of je een baby had. Ja, duh. Diegene daalde echt in mijn achting.

Pup is terug gegaan naar de fokker.

DownrightChinchilla41

DownrightChinchilla41

07-09-2021 om 13:24

Havermout werkt goed, je zit er goed en lang vol van en gezond. Ik doe er altijd nog fruit doorheen.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.