Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Herfstappeltaart schreef op 06-09-2021 om 13:28:

Ik vind het gehak op e-bikers dan weer stom. Je hebt sociale en asociale mensen in het verkeer, of ze nu op een e-bike, gewone fiets, racefiets, ligfiets of brommer rijden. Ik kan evenzoveel voorvalletjes opnoemen met andere voertuigen dan e-bikes dus ja....

Ik denk dat de sociale e-bikers niet opvallen. Maar dat de, al of niet bewust, asociale meer en meer opvallen doordat het er zo veel zijn en ze op een machine zitten die behoorlijk wat risico met zich meebrengt. 

ElectricKookabura85

ElectricKookabura85

06-09-2021 om 14:07

Zorroo schreef op 06-09-2021 om 13:55:

[..]

Ik denk dat de sociale e-bikers niet opvallen. Maar dat de, al of niet bewust, asociale meer en meer opvallen doordat het er zo veel zijn en ze op een machine zitten die behoorlijk wat risico met zich meebrengt.

Zijn het er niet vaker een paar die het voor de grote groep verpesten, in verschillende situaties? Die kleine groep valt altijd op.

ShaunTheSheep schreef op 06-09-2021 om 14:07:

[..]

Zijn het er niet vaker een paar die het voor de grote groep verpesten, in verschillende situaties? Die kleine groep valt altijd op.

Inderdaad. Geldt voor wielrenners ook.

[..]

Dit dus. Ik heb ook het idee dat het weer steeds meer worden die zich asociaal gedragen. 

Mijn achterbuurvrouw viel echt niet op, gedroeg zich keurig toen ze nog kon fietsen.  Nu ze plotseling het zicht in 1 oog kwijt is fietst ze niet meer een probeert zich lopend te redden met boodschappen doen. 

En ja ze loopt in de weg bij de buurtsuper, ze moet er nog erg aan wennen dat je met 1 oog niet goed diepte kunt zien. Toevallig zijn we vaak tegelijkertijd in de supermarkt en dan help ik haar waar nodig. 

Die crossende ouderen op een E-bike vallen wel op een helaas niet positief. Ze snijden je, schelden je uit als je niet acuut opzij gaat. Echt irritant.

[..]

Misschien. Mar mij valt het ook op als een Audi netjes rijdt. Terwijl ik niet meer opkijk als er eentje veel te snel voorbij scheurt en op het laatst 2 rijstroken doorkruist om nog net de afrit te halen. 

Sun.lover schreef op 06-09-2021 om 14:21:

[..]

Misschien. Mar mij valt het ook op als een Audi netjes rijdt. Terwijl ik niet meer opkijk als er eentje veel te snel voorbij scheurt en op het laatst 2 rijstroken doorkruist om nog net de afrit te halen.

Precies. Het zijn vaak bepaalde merken auto's die zich aso gedragen. (VW-polo o.a.).

Caramelzeezoutchocola schreef op 06-09-2021 om 13:17:

En nee, ik ben geen stiefmoeder, maar mochten mijn partner en ik uit elkaar gaan en mijn dan ex krijgt een nieuwe relatie dan vervuld de nieuwe partner van ex weldegelijk een rol in het leven van onze kinderen , en daar hoort bij het accepteren en luisteren van/naar een andere volwassene.

Tot die stiefmoeder vanaf dag 1 alles over wil nemen.

Vanaf dag 1 met jou de vakanties en de weekenden wil bespreken, bepaald wat de kinderen in hun weekenden dragen, dat je kinderen niet meer mogen trainen op vrijdag omdat het dan zo lastig is met het avondeten in hun weekend. Wedstrijden ook niet meer mogen in hun weekenden omdat dat zoveel tijd kost en lastig is. En als je dan eens telefonisch iets wil bespreken met de vader van je kinderen zij zich er op de achtergrond hardop mee bemoeid.

Natuurlijk had de vader ruggengraat moeten kweken maar zij had zich gewoon op de achtergrond moeten houden.

Ik hoop van harte dat je nooit zal scheiden en mocht het toch gebeuren je een fatsoenlijke stiefmoeder treft maar helaas zijn die zeldzaam.

Sun.lover schreef op 06-09-2021 om 14:21:

[..]

Het is zelfs zo,dat als we een keer achter een Audi zitten die 40 rijdt waar je 50 mag, we zeggen:”Kom op je zit in een Audi, gas erop!”

Schemerlampje schreef op 06-09-2021 om 15:27:

[..]

Het is zelfs zo,dat als we een keer achter een Audi zitten die 40 rijdt waar je 50 mag, we zeggen:”Kom op je zit in een Audi, gas erop!”

🤣

Schemerlampje schreef op 06-09-2021 om 15:27:

[..]

Haha, herkenbaar! 

Voor de GOB’ers (Geen OmgevingsBewustzijn ) die hun toelichting gaven, dank je wel. Ik had er bijvoorbeeld geen idee van dat het ook met PTSS te maken kan hebben, dus ik zal de volgende keer een stuk minder geërgerd zijn. Kumbaya! 

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

06-09-2021 om 21:16

Regendrup. schreef op 06-09-2021 om 15:47:

[..]

Hoe verzin je t???

Jezus echt? 

Nose schreef op 06-09-2021 om 21:16:

[..]

Jezus echt?

Doet me denken aan de broeken van Christina Aguilera, van a long time ago, toen ik nog gigantisch fan van  haar was 

image.jpg

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.