Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Heidi-Forumbeheer
31-08-2021 om 09:20
Ik begrijp niet waarom er bijna elke ochtend een verzopen spin in de waterbak van de hond ligt. Steeds een andere voor de duidelijkheid. Of ik moet een Lazerusspin in huis hebben die steeds verrijst uit de afvoer.
DownrightSpoonbill69
31-08-2021 om 10:28
Heidi-Forumbeheer schreef op 31-08-2021 om 09:20:
Ik begrijp niet waarom er bijna elke ochtend een verzopen spin in de waterbak van de hond ligt. Steeds een andere voor de duidelijkheid. Of ik moet een Lazerusspin in huis hebben die steeds verrijst uit de afvoer.
Sowieso hebben spinnen partners.....misschien een harem in huis? 🤣
nlies
31-08-2021 om 11:25
Heidi-Forumbeheer schreef op 31-08-2021 om 00:21:
[..]
Voor het bevolkingsonderzoek naar borstkanker? Naar aanleiding van een oproep? Toevallig heb ik dat gisteren gedaan. Ik heb ingelogd met m'n DigiD, klikken op het juiste onderzoek, datum uitkiezen en bevestigen.
Meer was het niet.
Je krijgt een brief waarop staat: Maak een afspraak met je DigiD vul de achterkant van deze brief in en breng die mee naar het onderzoek. En daarop moet je die gegevens invullen
Fuchsia
31-08-2021 om 11:27
waarom mijn buurman elke dag schoonmaakazijn gebruikt in de tuin.
Wat een meur.
Zusterclivia
31-08-2021 om 11:31
Heidi-Forumbeheer schreef op 31-08-2021 om 09:20:
Die worden door mede-spinnen geofferd.
ProfitableMantis53
31-08-2021 om 14:57
(categorie ik zou dit nooit hardop zeggen tegen deze persoon)Â
Het is toch niet waar he? Altijd als ik jou zie lopen denk ik, jij bent oververmoeid en kunt het helemaal niet aan dat je 5 kinderen hebt. Je lijkt me ook totaal niet gelukkig.
En nu zie ik je lopen met je pasgeboren 6e kind... 
Ginevra
31-08-2021 om 19:50
nlies schreef op 31-08-2021 om 11:25:
[..]
Je krijgt een brief waarop staat: Maak een afspraak met je DigiD vul de achterkant van deze brief in en breng die mee naar het onderzoek. En daarop moet je die gegevens invullen
Dat idd. En dan zou je denken dat dat allemaal makkelijk vooringevuld had kunnen zijn aangezien we de hele tijd overal toestemming voor allerlei koppelingen moeten geven.Â
Heidi-Forumbeheer
31-08-2021 om 23:48
nlies schreef op 31-08-2021 om 11:25:
[..]
Oeps. Dat meen je niet. Geen idee waar die brief is gebleven. Ik dacht dat ik klaar was met de afspraak maken. Pffff, kan ik alles overhoop halen voor die brief.
Heidi-Forumbeheer
01-09-2021 om 15:00
Dat het zo ontzettend koud is vandaag. Met vest en dikke sokken aan zit ik nog te bibberen. Net maar even de dikke fleece badjas over m'n kleren aangetrokken en een kop thee gemaakt.
Ik weiger de verwarming aan te zetten. Het is september, daar ben ik zomertechnisch gezien nog niet aan toe.
Herfstappeltaart
01-09-2021 om 15:06
Heidi-Forumbeheer schreef op 01-09-2021 om 15:00:
Dat het zo ontzettend koud is vandaag. Met vest en dikke sokken aan zit ik nog te bibberen. Net maar even de dikke fleece badjas over m'n kleren aangetrokken en een kop thee gemaakt.
Ik weiger de verwarming aan te zetten. Het is september, daar ben ik zomertechnisch gezien nog niet aan toe.
Ik zit in een t-shirt met de deur open.......
DownrightSpoonbill69
01-09-2021 om 15:08
Herfstappeltaart schreef op 01-09-2021 om 15:06:
[..]
Ik zit in een t-shirt met de deur open.......
Ik ook en de ventilator aan
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.