Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Rachel. schreef op 30-08-2021 om 14:06:

[..]

Idd, keihard die dingen!

Ik was bij de Action en wilde ze proberen, had ook zoiets verwacht als bij de blauwe m&m's.

Herfstappeltaart schreef op 30-08-2021 om 15:26:

[..]

Wij kijken ook graag naar Vlaamse programma's. Laatst werd er trouwens op NL eentje uitgezonden, ben de naam kwijt. Die drie jongens met de reis door de Middellandse Zee.Er is er ook al 1 geweest rondom de Noordzee.

oh ja dat is leuk inderdaad!

FancyDuck29

FancyDuck29

30-08-2021 om 17:27

Herfstappeltaart schreef op 30-08-2021 om 15:17:

[..]

Maar nu noem je bijna uitsluitend RTL4 en SBS-programma's. Die kijk ik ook vrijwel niet.

De wereld draait door, Jinek, miljoenenjacht, slimste mens, Nederland in beweging, man bijt hond, veronica inside, masterchef e.d. vind ik ook niet leuk

redbulletje schreef op 30-08-2021 om 14:14:

[..]

Hudson & Rex, 911, Swanenburg, Little House on the Prairy, House Rules en The Block Australie en Nieuw Zeeland, Masterchef, diverse politieseries (Flikken, The Rookie), diverse medische dramaseries. Veel op BBC First en Fox. Daar komen veel leuke series op!

De programma's die jij kijkt, kijk ik vrijwel niet, ik hou niet van talkshows/actualiteiten, heb dat alleen tijdens corona af en toe gevolgd.

Ja dit ongeveer. 911, NCIS LA, andere politieseries, Masterchef. Charmed voor de 30ste keer. Of sitcoms. En anders is er altijd wel iets van sport op. Maar inderdaad veel BBC first en fox

Lieveheersbeest schreef op 30-08-2021 om 17:27:

[..]

De wereld draait door, Jinek, miljoenenjacht, slimste mens, Nederland in beweging, man bijt hond, veronica inside, masterchef e.d. vind ik ook niet leuk

DWDD bestaat niet meer hahaha en Man bijt hond ook niet volgens mij. Jinek is RTL4.

... dat ik als ik naar het bevolkingsonderzoek BK ga dan met de hand op papier adres en postcode en huisnummer en telefoonnummer van mijn huisarts moet gaan invullen. Dat staat toch in allerlei systemen ipv dat ik dat moet gaan opzoeken.

CharlieB schreef op 30-08-2021 om 18:18:

[..]

Ja dit ongeveer. 911, NCIS LA, andere politieseries, Masterchef. Charmed voor de 30ste keer. Of sitcoms. En anders is er altijd wel iets van sport op. Maar inderdaad veel BBC first en fox

Ik hou ook erg van nostalgische series zoals de remake van James Harriot en The Durrels. 

redbulletje schreef op 30-08-2021 om 19:23:

[..]

Ik hou ook erg van nostalgische series zoals de remake van James Harriot en The Durrels.

Oja James Harriot, heerlijke serie.

Ginevra schreef op 30-08-2021 om 19:21:

... dat ik als ik naar het bevolkingsonderzoek BK ga dan met de hand op papier adres en postcode en huisnummer en telefoonnummer van mijn huisarts moet gaan invullen. Dat staat toch in allerlei systemen ipv dat ik dat moet gaan opzoeken.

Dat dacht ik ook toen ik het opzocht

Zelfde toen ons kind opgeroepen werd door ggz arts (standaard bij een jaar of 10/11). Moest alles invullen waarvan je zou verwachten dat ze het wel weten.

noas_1993 schreef op 30-08-2021 om 16:41:

[..]

Ik was bij de Action en wilde ze proberen, had ook zoiets verwacht als bij de blauwe m&m's.

Preciess zo'n soort had ik ook verwacht maar ik vind ze idd levensgevaarlijk voor je tanden 😬

Ik heb het opgegeven me af te melden voor bevolkingsonderzoek wegens te lastig. 

FancyDuck29

FancyDuck29

30-08-2021 om 23:44

Herfstappeltaart schreef op 30-08-2021 om 18:21:

[..]

DWDD bestaat niet meer hahaha en Man bijt hond ook niet volgens mij. Jinek is RTL4.

Ik wil best even de tv gids opzoeken om te kijken wat waar draait, maar volgens mij is de kern van de boodschap wel duidelijk toch 

Voor het bevolkingsonderzoek naar borstkanker? Naar aanleiding van een oproep? Toevallig heb ik dat gisteren gedaan. Ik heb ingelogd met m'n DigiD, klikken op het juiste onderzoek, datum uitkiezen en bevestigen.

Meer was het niet.

Lieveheersbeest schreef op 30-08-2021 om 23:44:

[..]

Ik wil best even de tv gids opzoeken om te kijken wat waar draait, maar volgens mij is de kern van de boodschap wel duidelijk toch

Ja hoor 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.