Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

ProfitableMantis53

ProfitableMantis53

29-08-2021 om 21:03

Ik kwam net per ongeluk in een topic van het Ouders forum terecht en ontdekte dat daar boven elke post een soort kopje/titel staat, in Bold. 
Dat begrijp ik niet. 

Dat was in het verleden.  Nu maak je daar ook geen titel meer. 

Bikini broekjes die geen string zijn, maar ook geen fatsoenlijk broekje. Waarin je eigenlijk dus helft van de schaamstreek en de helft van de billen naakt ziet.

Netherfield schreef op 28-08-2021 om 23:51:

[..]

Heet dat niet de wolf in je tanden?

Dat heeft een familie lid gehad (kind) bij zijn melk tanden ( voortanden) . Je zag alleen nog 2 stukjes tand aan de voorkant, de rest was weggerot. Nu de grote tanden door zijn is het weg. 

iLavendel schreef op 29-08-2021 om 21:34:

Bikini broekjes die geen string zijn, maar ook geen fatsoenlijk broekje. Waarin je eigenlijk dus helft van de schaamstreek en de helft van de billen naakt ziet.

Sowieso bikinibroekjes of gewoon ondergoed dat niet om je billen heen gaat, maar er soort van overheen waardoor ze altijd opkruipen?

Ik begrijp niet dat mensen helemaal enthousiast worden van een halve avond tv kijken over hoe een stel mensen proberen met een vuursteentje vuur te maken (en zoiets vorig jaar ook al bekeken hebben)

FancyDuck29

FancyDuck29

30-08-2021 om 12:25

Ik begrijp überhaupt niet dat mensen avonden lang aan de Nederlandse buis gekluisterd kunnen zijn... Wat een slechte programma's worden er toch gemaakt.

Lieveheersbeest schreef op 30-08-2021 om 12:25:

Ik begrijp überhaupt niet dat mensen avonden lang aan de Nederlandse buis gekluisterd kunnen zijn... Wat een slechte programma's worden er toch gemaakt.

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak anders zou het aanbod wel heel erg karig worden.

Granny71 schreef op 30-08-2021 om 12:42:

[..]

Gelukkig hebben we niet allemaal dezelfde smaak anders zou het aanbod wel heel erg karig worden.

Het aanbod is al karig   Robinson en de Mol. en dan nog alle koppelprogramma's boeren B&B eigenaars, en de rest die gekoppeld moet worden en dan ben je al ver met het aanbod 

nlies schreef op 30-08-2021 om 12:48:

[..]

Het aanbod is al karig Robinson en de Mol. en dan nog alle koppelprogramma's boeren B&B eigenaars, en de rest die gekoppeld moet worden en dan ben je al ver met het aanbod

En spelshows met BN-ers en een paar goede series, alleen worden deze al voor de 100ste keer herhaald, dus niet heel boeiend meer.

Ik begrijp wel dat iedereen gaat streamen.

BrightEchidna89

BrightEchidna89

30-08-2021 om 13:58

Zouden ze nog bestaan de mensen die elke avond hun tv aanzetten en een ganse avond achter de buis blijven zitten om zenders te volgen? 

Bij mijn ouders was het gebruikelijk dat om 18u de tv aanging en deze pas uitgezet werd toen de laatste ging slapen, kan het me eigenlijk niet meer voorstellen. Zelf nooit een kabelabonnement gehad en zelfs nu met vrouw en kind gebeurd het uiterst zelden dat we allemaal achter het scherm zitten; er is veel meer te doen op een avond.

Valdemar schreef op 30-08-2021 om 13:58:

Zouden ze nog bestaan de mensen die elke avond hun tv aanzetten en een ganse avond achter de buis blijven zitten om zenders te volgen?

Bij mijn ouders was het gebruikelijk dat om 18u de tv aanging en deze pas uitgezet werd toen de laatste ging slapen, kan het me eigenlijk niet meer voorstellen. Zelf nooit een kabelabonnement gehad en zelfs nu met vrouw en kind gebeurd het uiterst zelden dat we allemaal achter het scherm zitten; er is veel meer te doen op een avond.

Ik neem alles wat ik wil zien op en ga daar rustig voor zitten om het reclamevrij te kunnen bekijken. Bij mij stond vroeger de tv sowieso standaard aan als een levend schemerlampje, maar ik trek die prikkeling niet meer dus als ik zoals nu achter m'n laptop zit dan geen tv op de achtergrond. 

noas_1993 schreef op 29-08-2021 om 19:27:

Wie de M&M's caramel crunchy heeft bedacht, je breekt zowat je tanden!

Idd, keihard die dingen!

redbulletje schreef op 30-08-2021 om 14:05:

[..]

Ik neem alles wat ik wil zien op en ga daar rustig voor zitten om het reclamevrij te kunnen bekijken. Bij mij stond vroeger de tv sowieso standaard aan als een levend schemerlampje, maar ik trek die prikkeling niet meer dus als ik zoals nu achter m'n laptop zit dan geen tv op de achtergrond.

Precies wat wij ook doen. We nemen alles op en kijken op ons eigen tijd en wat we willen.

redbulletje schreef op 28-08-2021 om 21:40:

[..]

Jij bent dan ook heerlijk onbevangen en positief!

Lief van jou🤗

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.