Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 馃槂

Marquise schreef op 27-08-2021 om 22:28:

[..]

Hier word ik heel nieuwsgierig van.

Ik ook! Vertel eens Nose, ah toe nou...

Apiejapie schreef op 27-08-2021 om 22:27:

[..]

Of mijn moeder die ik niet uitgelegd krijg dat je op een rotonde n铆et altijd je rechter knipperlicht aan moet zetten. 3/4= linker knipperlicht. Rechtdoor geen knipperlicht. Rechtsaf wel knipperlicht. En bij rotonde verlaten rechter knipperlicht. Haar al meermaals uitgelegd dat ze een rotonde eigenlijk moet benaderen als kruispunt. Maar ze snapt het niet, volgens haar gaat ze t贸ch altijd rechtsaf op een rotonde

Is niet verplicht. Enkel bij het verlaten van de rotonde.

Netherfield schreef op 27-08-2021 om 15:32:

waarom damestoiletten altijd verder lopen zijn dan herentoiletten

Misschien omdat ze bang zijn dat mannen in het voorbij lopen teveel naar binnen proberen te gluren.

Zalmsnipper schreef op 27-08-2021 om 22:48:

[..]

Is niet verplicht. Enkel bij het verlaten van de rotonde.

Dat klopt, maar het is wel fout om je knipperlicht naar rechts aan te doen als je rechtdoor of naar links gaat. Ik heb al een paar keer bijna bovenop iemand gezeten die dat ook deed. Ik dacht dat diegene naar rechts ging en ik dus de rotonde op kon, gingen ze toch rechtdoor. Gelukkig heb ik het tot nu toe nog steeds op tijd gezien.

Nose schreef op 27-08-2021 om 22:07:

Ik snap niet dat er een trol is en sommige het echt niet door hebben en blijven reageren in topics

Waarom zit dat jou zo dwars?

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

27-08-2021 om 23:40

MMcGonagall schreef op 27-08-2021 om 23:28:

[..]

Waarom zit dat jou zo dwars?

Ik erger me aan de domheid

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

27-08-2021 om 23:44

Nose schreef op 27-08-2021 om 22:07:

Ik snap niet dat er een trol is en sommige het echt niet door hebben en blijven reageren in topics

Ik heb geen idee wie die trol dan zou zijn.

Infobericht

Laten we maar niet gaan trol hinten of hunten of wat dan ook. Als je een melding wil maken of een vraag hebt kun je dat via het uitroepteken doen

Apiejapie schreef op 27-08-2021 om 22:27:

[..]

Of mijn moeder die ik niet uitgelegd krijg dat je op een rotonde n铆et altijd je rechter knipperlicht aan moet zetten. 3/4= linker knipperlicht. Rechtdoor geen knipperlicht. Rechtsaf wel knipperlicht. En bij rotonde verlaten rechter knipperlicht. Haar al meermaals uitgelegd dat ze een rotonde eigenlijk moet benaderen als kruispunt. Maar ze snapt het niet, volgens haar gaat ze t贸ch altijd rechtsaf op een rotonde

Ah woont je moeder bij mij in het dorp? Goed om te weten dan kan ik via dit forum jouw hulp inroepen als ik ben aangereden en schadeformulieren moet invullen waar ouderen ook meestal niks van snappen.

Ik begrijp niet waarom we als middelbare volwassene niet n贸g een keer van tanden wisselen. Zou zo fijn zijn als je dan nog een keer met een stevige set kon herbeginnen.聽

Dat ben ik helemaal met je eens, Redbulletje. Misschien dat ze nog ooit eens kiezen trekken en dan je eigen stamcellen ervoor terugplaatsen die dan uitgroeien tot een nieuwe kies.
O wacht, dat uitgroeien gebeurt buiten de mond tegenwoordig:
https://www.dentalinfo.nl/kennis/nieuwe-tanden-uit-stamcellen/

redbulletje schreef op 28-08-2021 om 09:52:

Ik begrijp niet waarom we als middelbare volwassene niet n贸g een keer van tanden wisselen. Zou zo fijn zijn als je dan nog een keer met een stevige set kon herbeginnen.

Dan behoor ik tot en bijzonder geslacht. Mijn opa en zijn kinderen kregen,聽 de een meer de ander wat minder,聽 na hun melkgebit een volwassen gebit sommigen daarna een kunstgebit of enkele kronen een toen ze tegen de 60 liepen kwamen er ineens hele of halve gebitselementen tevoorschijn in het gehemelte,聽 zijwaarts uit de kaak of op andere onbruikbare plaatsen.聽

Als oudste kleinkind dat nog geen 60 is ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren over een paar jaar.聽

redbulletje schreef op 28-08-2021 om 09:52:

Ik begrijp niet waarom we als middelbare volwassene niet n贸g een keer van tanden wisselen. Zou zo fijn zijn als je dan nog een keer met een stevige set kon herbeginnen.

Jaaaaaaaaaaa

Een nieuwe set zou inderdaad heel mooi zijn.聽

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

28-08-2021 om 11:16

Je moet gewoon je gebit goed onderhouden, dan gaat het levenslang mee. Helaas heb ik dat zelf ook niet altijd gedaan, en daar heb ik dan ook een prijs voor betaald, wat er uiteindelijk in resulteerde dat ik een kies heb moeten laten trekken.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.