Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

BeertjeColargol schreef op 27-08-2021 om 14:18:

[..]

Maar hoe doe je dat als je die scooters overal mag parkeren? Dan moeten er dus overal in de stad parkeerplaatsen komen voor die scooters.

Inderdaad ja, en uitgezocht moet worden hoeveel en waar. Stadsontwikkeling en wegontwerp zijn geen natuurverschijnsel, daar moeten mensen over nadenken òf we het faciliteren moeten, zo ja, hoe. Je kan er natuurlijk ook voor kiezen mensen die blind zijn of in een rolstoel zitten niet zelfstandig meedraaien kunnen in de maatschappij omdat stoepen slordige scooterparkeerplaatsen worden. Leenscooters toestaan zonder nadenken hoe leidt op deze manier tot uitsluiting in de maatschappij.

ImpassionedRaven59

ImpassionedRaven59

27-08-2021 om 14:52

Wat mij betreft komen er inderdaad overal in de stad parkeerplaatsen voor deelscooters, maar dat gaat dan wel ten koste van parkeerplaatsen voor auto's.

Auwereel schreef op 27-08-2021 om 14:15:

[..]

Er zouden vaste parkeerhavens moeten komen voor die dingen, de stoep is ontworpen en bedoeld voor voetgangers en niet om scooters te parkeren.

Maar echt, hier ook dagelijks... ik kom er gwn niet langs met me kinderwagen, moet altijd de straat op met de kinderwagen om er langs te kunnen.

BeertjeColargol schreef op 27-08-2021 om 14:52:

Wat mij betreft komen er inderdaad overal in de stad parkeerplaatsen voor deelscooters, maar dat gaat dan wel ten koste van parkeerplaatsen voor auto's.

Liever niet in het centrum van de binnenstad, dan heb je net de auto’s  geweerd en vervolgens  nemen  scooters de plek daarvan weer in.

Iets buiten het centrum in de eerste ring er omheen zou prima zijn. Niet in het( oude)centrum.

waarom damestoiletten altijd verder lopen zijn dan herentoiletten

Netherfield schreef op 27-08-2021 om 15:32:

waarom damestoiletten altijd verder lopen zijn dan herentoiletten

Ik krijg ineens super erge deja vu.. alsof ik dit vanochtend ook ergens gelezen heb op t forum klopt dat? 

Rachel. schreef op 27-08-2021 om 15:35:

[..]

Ik krijg ineens super erge deja vu.. alsof ik dit vanochtend ook ergens gelezen heb op t forum klopt dat?

Ja, gisterenavond geplaatst.

_melon schreef op 27-08-2021 om 15:54:

[..]

Ja, gisterenavond geplaatst.

Oh kijk daarom.

Ik kon het niet terugvinden dus dacht dat het gisteravond niet gelukt was…

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

27-08-2021 om 22:07

Ik snap niet dat er een trol is en sommige het echt niet door hebben en blijven reageren in topics

Sun.lover schreef op 27-08-2021 om 12:58:

Wat ik trouwens niet begrijp is dat mensen die deelscooters altijd dwars op de stoep zetten zodat die gelijk geblokkeerd is.

Precies. Mateloos irritant dat ik met mijn rolstoel de stoep steeds op en af moet. Zal met kinderwagen ook wel zo zijn. Één stoep is GEEN parkeerplaats. Elke dag opnieuw weer die ergernis. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-08-2021 om 22:23

wat ik niet begrijp is dat sommige automobilisten denken dat de richtingaanwijzer een accessoire is, die ze erbij moeten kopen. Dat ding zit er gratis en voor niks op, gebruik hem ook gewoon. 

FaithfulDuck87

FaithfulDuck87

27-08-2021 om 22:24

ik vind die deelscooters ook een enorme stadsvervuiling. Doordat ze overal neer geplempt worden. Gelukkig niet in mijn durp  

Friezinnetje schreef op 27-08-2021 om 22:23:

wat ik niet begrijp is dat sommige automobilisten denken dat de richtingaanwijzer een accessoire is, die ze erbij moeten kopen. Dat ding zit er gratis en voor niks op, gebruik hem ook gewoon.

Of mijn moeder die ik niet uitgelegd krijg dat je op een rotonde níet altijd je rechter knipperlicht aan moet zetten. 3/4= linker knipperlicht. Rechtdoor geen knipperlicht. Rechtsaf wel knipperlicht. En bij rotonde verlaten rechter knipperlicht. Haar al meermaals uitgelegd dat ze een rotonde eigenlijk moet benaderen als kruispunt. Maar ze snapt het niet, volgens haar gaat ze tóch altijd rechtsaf op een rotonde

SilverQuelea47

SilverQuelea47

27-08-2021 om 22:28

Nose schreef op 27-08-2021 om 22:07:

Ik snap niet dat er een trol is en sommige het echt niet door hebben en blijven reageren in topics

Hier word ik heel nieuwsgierig van. 

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.