Huiskamer
ButterCup
15-07-2021 om 19:36
'Dingen die ik niet begrijp'
Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?
Volgt u maar 😃
Rachel.
27-08-2021 om 11:59
Ginevra schreef op 27-08-2021 om 11:57:
OK dank MMcGonagall en Rachel, ik ga eens kijken
Graag gedaan hoor, khoop dat je een prettige bh daar kunt vinden😊
Ginevra
27-08-2021 om 12:03
Misschien wel, alhoewel ik vanaf 50 euro niet echt "weinig geld" vind hoor. Dat is de goedkoopste bh in mijn maat en ik had me op grond van je eerdere berichten voorgesteld dat er ook echt goedkopere bh's zouden zijn
Maar goed het is wat het is, ik denk toch dat de conclusie is dat grote maten wel duurder zijn.
Rachel.
27-08-2021 om 12:08
Ginevra schreef op 27-08-2021 om 12:03:
Misschien wel, alhoewel ik vanaf 50 euro niet echt "weinig geld" vind hoor. Dat is de goedkoopste bh in mijn maat en ik had me op grond van je eerdere berichten voorgesteld dat er ook echt goedkopere bh's zouden zijn
Maar goed het is wat het is, ik denk toch dat de conclusie is dat grote maten wel duurder zijn.
Ja ik denk idd dat grote bhs duurder zijn dan kleinere maten, heb je achteraf idd gelijk in. Je zult ze miss wel goedkoper hebben maar zoals eigenlijk al gezegd was heb je dan wel shitty kwaliteit denk ik.
SilverQuelea47
27-08-2021 om 12:32
Het kan de moeite zijn om, als je een merk hebt waarvan je je correcte maat en fit weet, lingerie outlets online te zoeken. Zeker Frankrijk en Duitsland hebben er aardig wat en het wil nog wel eens voorkomen dat ze lager zitten dan de sale van het merk zelf. Het is natuurlijk wel altijd een kwestie van mazzel hebben dat de maat er nog is en opletten of ze de Europese of Franse maatvoering hanteren.
Sun.lover
27-08-2021 om 12:56
Ginevra schreef op 27-08-2021 om 11:57:
OK dank MMcGonagall en Rachel, ik ga eens kijken
Je moet wel een afspraak maken tegenwoordig om te gaan kijken.
Ik ben er nog nooit geweest, maar zoek een alternatief voor Marlies bh’s. En deze zaak staat op mijn lijstje voor als ik weer bh’s nodig heb.Â
Sun.lover
27-08-2021 om 12:58
Wat ik trouwens niet begrijp is dat mensen die deelscooters altijd dwars op de stoep zetten zodat die gelijk geblokkeerd is.Â
Ginevra
27-08-2021 om 13:43
Sun.lover schreef op 27-08-2021 om 12:58:
Wat ik trouwens niet begrijp is dat mensen die deelscooters altijd dwars op de stoep zetten zodat die gelijk geblokkeerd is.
Ja ik las laatst dat er een reden voor is. Ze moeten met de app afgemeld worden en ze worden vaak niet "gezien". Dan moet je schuiven en draaien totdat de gps-ontvanger of wat het ook is hem registreert en afmeldt.
Als dat zo is dan is het neit helemaal aan de gebruiker te wijten, maar dan nog vraag ik me af of het niet mogelijk is hem daarna nog een stukje te draaien of te verplaatsen zodat ie minder in de weg staat.
SilverQuelea47
27-08-2021 om 14:04
Waarom er hier een programma gepresenteerd door André Hazes wordt uitgezonden. Blijf es in het Moederland, vriend.
Zusterclivia
27-08-2021 om 14:05
Marquise schreef op 27-08-2021 om 14:04:
Waarom er hier een programma gepresenteerd door André Hazes wordt uitgezonden. Blijf es in het Moederland, vriend.
Sowieso, een programma gepresenteerd door André Hazes. Toegevoegde waarde: nul.
Marquise schreef op 27-08-2021 om 14:04:
Ik stel voor dat jullie Gordon ook nemen 😉
SilverQuelea47
27-08-2021 om 14:12
Letterlijk, die zie ik ook voorbij komen. Een aantal commerciële zenders zijn nogal dol op NL pulp. Maar Gordon kan ik om god mag weten welke reden nog hebben, André Hazes daarentegen...
Nog erger is dat ik weet dat ik het wel eens als bewegend behang op zal hebben want ik doe aan zelfkwelling. 
Auwereel
27-08-2021 om 14:15
Ginevra schreef op 27-08-2021 om 13:43:
[..]
Ja ik las laatst dat er een reden voor is. Ze moeten met de app afgemeld worden en ze worden vaak niet "gezien". Dan moet je schuiven en draaien totdat de gps-ontvanger of wat het ook is hem registreert en afmeldt.
Als dat zo is dan is het neit helemaal aan de gebruiker te wijten, maar dan nog vraag ik me af of het niet mogelijk is hem daarna nog een stukje te draaien of te verplaatsen zodat ie minder in de weg staat.
Er zouden vaste parkeerhavens moeten komen voor die dingen, de stoep is ontworpen en bedoeld voor voetgangers en niet om scooters te parkeren.
ImpassionedRaven59
27-08-2021 om 14:18
Auwereel schreef op 27-08-2021 om 14:15:
[..]
Er zouden vaste parkeerhavens moeten komen voor die dingen, de stoep is ontworpen en bedoeld voor voetgangers en niet om scooters te parkeren.
Maar hoe doe je dat als je die scooters overal mag parkeren? Dan moeten er dus overal in de stad parkeerplaatsen komen voor die scooters.
Heidi-Forumbeheer
27-08-2021 om 14:20
BeertjeColargol schreef op 27-08-2021 om 14:18:
[..]
Maar hoe doe je dat als je die scooters overal mag parkeren? Dan moeten er dus overal in de stad parkeerplaatsen komen voor die scooters.
Kan toch? Zag laatst een parkeerplek voor deelfietsen. Paal met bord erbij zodat iedereen het makkelijk herkent, goeie bevestigingsmogelijkheid zodat ze niet omvallen. Kost natuurlijk ruimte maar bespaart ergernis en ongelukken op andere plekken
Reageer op dit bericht
Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.