Huiskamer Huiskamer

Huiskamer

'Dingen die ik niet begrijp'

Dat wierookstokjeshouders zo smal zijn! Alle as pleurt er altijd naast! Waarom?

Volgt u maar 😃

Ik begrijp niet waarom de damestoiletten bijna altijd verder lopen zijn dan de herentoiletten. 

TanSwallow86

TanSwallow86

26-08-2021 om 20:28

Herfstappeltaart schreef op 05-08-2021 om 10:11:

[..]

En hoe mensen van de bediening drie!! volle borden eten naar het terras kunnen brengen zonder ze te laten vallen. Het zou mij niet lukken🤣

Mij lukt dat wel. Ben serveerster geweest

Ginevra schreef op 26-08-2021 om 17:02:

[..]

Vertel? Ik heb ze eerlijk gezegd nooit onder de 60 euro, en dan gaan ze misschien een half jaar mee. Dus als je goeie tips hebt houd ik me aanbevolen (sorry offtopic, maar als het gouden idee langskomt.....)

Bonprix!

Ik heb Anita sportbhs en die zijn wel lekker stevig. Maar idd in de 60 euro voor eentje, eigenlijk heel bizar. 

MonkeyTown schreef op 26-08-2021 om 20:45:

[..]

Bonprix!

Nee, sorry, dat is geen goede kwaliteit. Ik heb er verschillende gehad die ze zelf als stevig aanprezen, maar dat was gewoon slappe hap. 
Als dat de gouden tip moet zijn tegen opkruipende en hangende beha’s, dan is dat hem helaas niet. 

MonkeyTown schreef op 26-08-2021 om 20:45:

[..]

Bonprix!

Ik vind ze niet slecht hoor. En lekker beugelloos en niet zweterig. Paar jaar terug kocht ik beha’s bij Superbra en Rotterdam. Zit perfect maar Wow wat strak. Daar bezworen ze je beha’s nooooit in de wasmachine te doen maar in wat koud water met een theelepeltje Soak. Werkt perfect en ruikt lekker, en de beha’s blijven lang mooi. Maar lekker zitten - nee.

Ik vind dat je bij een beha pas na een paar uur echt goed voelt hoe ie zit. En dan is het te laat om te ruilen 🤓

wat ik niet begrijp: waarom herenoverhemden met een overvloed aan spelden, klemmetjes,  plastic frommeltjes en karton worden ingepakt, waarna uitgepakt zelfs het fijnste non iron (!) overhemd nog smeekt om een lauw strijkijzer, teneinde de drager te verheugen met een perfecte aanblik.

Waarom worden overhemden niet net zo verkocht als de gemiddelde damesblouse die gewoon aan een hangertje hangt of desnoods op een stapel het vertrek uit de winkel  afwacht.

Dat ik al 18 maanden bijna dagelijks moet roepen: Gordijnen open,  deur naar de overloop dicht. Het kleine kamertje dat al jaren onze dressingroom / computerkamer was is nu de werkkamer van man. Al jaren was het de gewone dat de deur naar de overloop altijd open stond om daar niet altijd een lamp aan te hoeven doen.  Het rolgordijn van het raam met privacyfolie altijd open en het rolgordijn op het andere raam altijd dicht,  zodat de pubers of ik gewoon schaars gekleed over de overloop kunnen banjeren. 
Ik snap echt dat man voor sommige onderdelen van zijn werk voldoende daglicht nodig heeft maar dat ik nu na anderhalf jaar uit de badkamer kom in mijn evaatje en tentoongesteld wordt aan de buurman achter die voor het raam zit te werken dat snap ik niet. 
Ik roep al 18 maanden: als de gordijnen allebei open zijn doe de deur dan dicht!!!!

Het beklijft niet😭

DownrightSpoonbill69

DownrightSpoonbill69

27-08-2021 om 11:05

Bakblik schreef op 27-08-2021 om 10:46:

Dat ik al 18 maanden bijna dagelijks moet roepen: Gordijnen open, deur naar de overloop dicht. Het kleine kamertje dat al jaren onze dressingroom / computerkamer was is nu de werkkamer van man. Al jaren was het de gewone dat de deur naar de overloop altijd open stond om daar niet altijd een lamp aan te hoeven doen. Het rolgordijn van het raam met privacyfolie altijd open en het rolgordijn op het andere raam altijd dicht, zodat de pubers of ik gewoon schaars gekleed over de overloop kunnen banjeren.
Ik snap echt dat man voor sommige onderdelen van zijn werk voldoende daglicht nodig heeft maar dat ik nu na anderhalf jaar uit de badkamer kom in mijn evaatje en tentoongesteld wordt aan de buurman achter die voor het raam zit te werken dat snap ik niet.
Ik roep al 18 maanden: als de gordijnen allebei open zijn doe de deur dan dicht!!!!

Het beklijft niet😭

Oh ik hoor mezelf hier 😂

Ginevra schreef op 26-08-2021 om 22:48:

[..]

Nee, sorry, dat is geen goede kwaliteit. Ik heb er verschillende gehad die ze zelf als stevig aanprezen, maar dat was gewoon slappe hap.
Als dat de gouden tip moet zijn tegen opkruipende en hangende beha’s, dan is dat hem helaas niet.

Passionata. Heel betaalbaar en in bijna alle maten beschikbaar. Ze blijven geen drie jaar goed, dat dan weer niet.

HarleyQuin schreef op 26-08-2021 om 20:28:

[..]

Mij lukt dat wel. Ben serveerster geweest

Ik doe het ook idd op mn werk,  je leert het. Is een bepaalde techniek voor.

MMcGonagall schreef op 27-08-2021 om 11:15:

[..]

Passionata. Heel betaalbaar en in bijna alle maten beschikbaar. Ze blijven geen drie jaar goed, dat dan weer niet.

Die zie ik bij Zalando en Livera niet met brede bandjes. Ergens anders wel?

Rachel. schreef op 26-08-2021 om 16:46:

[..]

Ik snap je wel maar toch, vriendinnen, plus mijn eigen zus hebben ook flinke grote borsten, en ook met weinig geld kun je daar goede bh's van halen met die maten.

Weet je ook waar je vriendinnen en je zus die bh's kopen dan? Of welke merken dat zijn? Met brede bandjes, beugels en zijsteun?

Ginevra schreef op 27-08-2021 om 11:21:

[..]

Die zie ik bij Zalando en Livera niet met brede bandjes. Ergens anders wel?

Brede bandjes weet ik niet, maar probeer er eens een. Volgens mij komt de ondersteuning uit de cups zelf, en niet uit de bandjes. Bij mij blijft alles goed op zijn plek nog voordat de bandjes op lengte zijn.

Ginevra schreef op 27-08-2021 om 11:23:

[..]

Weet je ook waar je vriendinnen en je zus die bh's kopen dan? Of welke merken dat zijn? Met brede bandjes, beugels en zijsteun?

Van mijn vriendinnen weet ik niet exact, van mijn zus weet ik dat ze ze bijna altijd bij SuperBra in Rotterdam haalt. Ik weet dat ze meestal brede bandjes heeft omdat er natuurlijk wat zwaarder weegt op je schouders. Ik weet nog toen ze smallere bandjes had maar dat vond ze echt niet prettig, door het gewicht ging het op haar schouders knellen en snijden.

Wat ik ook van haar weet wat ze fijn vind sinds dat ze daar stopt dat de bh's ook echt haar borsten mooi omhoog  houdt en dan draagt ze geen push up maar denk dat het gewoon goed ondersteunt wordt. Ik weet in ieder geval dat haar bh's sinds die winkel comfortabel vind zitten.

Reageer op dit bericht

Op dit topic is al langer dan 4 weken niet gereageerd, daarom is het reageerveld verborgen. Je kan ook een nieuw topic starten.